1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijn tegenstander heeft gewoon een x gescoord met een omhaal:) Ziekelijk gewoon _O_
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik scoorde er ook nooit veel maar ik heb ben nu een International League begonnen met alle topteams erin en speel zelf Arsenal.Met Henry heb ik in ongeveer 20 wedstrijden er 10 vrije trapen ingeschoten terwijl ik in de 300+ potjes ervoor maar een stuk of 20 heb gescoord :)

    Elgee is het trouwens nog gelukt met de optionfile?

    edit//omhaal is idd moeilijk te timen.Als je een voorzet met 2x B doet is het bijna onmogelijk, met 1x B is het wel te doen
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik krijg ook weinig kaarten per wedstrijd, vaak zelfs geen een.

    Net ff van die pre season matches gespeeld, 7-0 gewonnen van Ajax, daarna 7-0 gewonnen van Real Madrid :+

    Wanneer kun je die echt heel goede spelers overkopen van teams? Want als ik bijvoorbeeld een absurd bedrag bied voor Ronaldo, en ook zn salaris erg hoog zet, dan accepteren ze het nog niet.
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie allemaal dan? Ik speel op 3 sterren sta nu in de 1e in division 1e en van basten is mijn topscorer (bij az).... En Pascal ze accepteren je aanbiedingen naar mate je vordert in het spel op de ranglijst.

    edit: ik zie dat je uit alkmaar komt, daar komt een hele goede voetbalclub vandaan volgens mij..... :+
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik speel momenteel ook op 3 sterren, en sta al 2 seizoenen eerste. Ik weet alleen niet te stijgen op die ranglijst van alle clubs zeg maar. Daar blijf ik rond de 64 punten hebben, en dus stijg of daal ik soms, maar niets noemenwaardigs. beetje vreemd, win je van de beste clubs, blijf je met 64 puten steken:confused:

    Ik speel trouwens met Barcelona, en AZ is wel ok. Ik denk overigens dat AZ helaas weer terug naar het oude niveau gaat dit seizoen...
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je gaat volgens mij pas na een seizoen of 3 ofzo flink stijgen. Maar wordt het niet eens tijd om de graad wat hoger te zetten??? Als je met 7-0 wint. Lijkt me niet echt leuk meer dan.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Omdat ik zat te wachten op iemand om tegen te spelen voor een toernooi.
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0

    Met Barcelona kan ik ook wel met 7-0 winnen maar met andere sjit of mindere clubs op het begin (wat ik veel leuker vindt om mee te spelen) red je het niet zo gauw; 7-0

    En AZ gaat misschien terug naar hun oude niveau jah, k ben er benieuwd naar Luis v gaal krijgt dan half Alkmaar op zn dak denk ik..... maar er komen en zijn wel versterkingen in aantocht.

    btw Ik ben heel erg benieuwd op welke manier jullie spelen, dan bedoel ik de formation natuurlijk met evt de spelers, maar vooral ook de strategy enz.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel het liefste 3-5-2. Met 3 man in het midden DM CM en OM (kort achter de spitsen). En 2 spelers op vleugel strak tegen het lijntje. En 1 hele diepe spits en een andere kort er achter. Ik val zoveel mogelijk via de vleugels aan. Ligt mij het beste. Verder gewoon zo aanvallend mogelijk.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak 3-4-3 ook met vleugels uiteraard dat speelt t beste volgens mij ik kan niet zonder.... lol
    maar WIE is de beste aanvaller uit het spel?
    Ik wil graag in een 3-4-3 formatie blijven spelen.
    als centrum spits zoek ik een speler die heel goed ken koppen... het is dan de bedoeling dat de vleugels de bal naar hem toe spelen en dat de cs hem er in kopt...
    Van Basten is nu mijn centrum spits hij doet het aardig maar niet geweldig.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Een echt goede kopper vind ik persoonlijk Crespo, als hij een goede kans krijgt om te koppen is hij altijd doelgericht.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind Adriano ook wel aardig koppen. Als ik achtersta gooi ik hem er altijd in als pinchhitter. Hup via de vleugels balletje voortrekken en scoren maar!!!
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok, k dacht dat hij aan de stats te zien niet zo goed kon koppen
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel 4-4-2. Met een DMF en een OMF en twee 'vleugels' op het middenveld. Voorin heb ik twee spitsen (Vagner Love;volgend seizoen hoop ik Rooney, en Fernando Torres), ze zijn erg snel dus met counters extra gevaarlijk.:)

    Zoiets is het jah. Ik dacht dat ik met Ajax in seizoen 4 op 3 stond, maar meestal wordt het dan net een beetje saai.;)
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ow jah ok, ik had met az op een gegeven moment,

    ronaldo=cf
    Vicente=lwf Joaquin=rwf
    Ronaldinho=omf

    Vd Vaart=lmf
    Ballack=rmf
    Makeléle=dmf

    R.Carlos=Lb
    Jean=cbt
    Nesta=cbt
    J. Zanetti=rb

    Howard=gk

    Jean= (transfervrij gekocht op 17 jarige leeftijd met 88 def. 20 attack enz.)
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wow, 4 dubbele post dat doe je goed!
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps foutje......... hahahah tog niemand hier, hoop k...
    dat ding werkte niet mee... excusez moi
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Opgelost.;)

    Ik had btw net een wedstrijd tegen FC Nantes, en toen speelde mijn spits (Vagner Love) echt heel raar. Hij deed superlang om te kappen, en speelde heel sloom. Hij was niet geblesseerd of moe...
    De wedstrijd erna speelde hij weer normaal. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

    @Tim NL, nee het is niet meer gelukt met die option file, steeds is ie volgens PES corrupt.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje elgee, ik mag die vagner love niet egt maar een probleem met zn conditie?ff op de bank laten zitten die gast...
    edit: ik denk dat mr. asshole gelijk heeft. Hij is een meester op dit gebied en in deze game zoals ik t van andere hoor...
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik denk dat je de vorm op Random had staan, als dat gebeurt en je speler is absoluut niet in vorm( Wit naar beneden gewijst pijltje) dan speelt de speler ook veel minder fijn.
     

Deel Deze Pagina