1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kun je dat veranderen?

    Klopt, maar deze speler had een rode pijl naar boven.:{
     
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een keer een omhaal met v nistelrooy gescoord *) . hij was wel op 90 graden gedraaid zeg maar, dus niet helemaal op de kop. maar toch...was een omhaal.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Veranderen kan bij als je alle details van de wedstrijd hebt, moet je naar Condition gaan en die op Normal zetten. Ik heb ook nog een andere gedachte over jou speler: Het kan namelijk als je een tackle tegen je krijgt en je speelt verder d.m.v. de voordeel regel dat die getacklede speler alsnog geblesseerd is zonder dat je het weet. Heb ik namelijk ook een paar x eerder gehad.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan, maar wederom niet bij deze speler. Het was meteen bij de aftrap al te merken. Ach ja, zal misschien toch iets met zijn vorm te maken hebben...
    Ik heb het nu iig niet meer gehad.

    Misschien wel een leuke vraag; ik ga nu Vagner Lover lozen, en wil een nieuwe spits (kan eventueel geruild worden tegen Vagner). Hij moet snel, balvast zijn en scorend vermogen hebben. Rooney en Henry leken me leuk, maar Rooney heb ik bij een andere ML al gehad, en Henry wordt (als ik hem koop) toch alleen maar slechter (afname in ontwikkeling dan hè). Iemand nog leuke, jonge talentjes met die eisen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  5. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldo groeit op de één of andere rare manier echt mega lang door. Die is iig erg goed dus misschien dat je die kan halen.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah maar dat is geen jonh talentje.... k weet ook niet hoeveel ml points ons elgee heeft, btw AAN: elgeeis love een speler die normaal al in pes4 zit, of heb je er max voor gebruikt?

    Een jong talentje he een spits, hhm let me think vul het in bij de search option bij onderhandelingen, maar ik denk dat je toch als je t mij vraagt (bij mij moeten ze ook vaak goed kunnen koppen willen ze in mijn team komen) Fernando Torres.
     
  7. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Fernando Torres is idd ook erg goed. Heb verder ook nog Farfan in mijn team maar die is wel wat licht.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb liever een jong talentje. Torres heb ik al, zoals gezegd. En er moet nu een nieuwe spits bij.
    Ik denk toch dat het Rooney wordt. Maar andere suggesties zijn altijd welkom.:)

    Vagner Love zit er gewoon in. Zoek maar bij Negotiations op nationaliteit Brazilië, en hij staat ertussen.
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook lekker wakker vandaag hé... tssss niet dus,

    snel jong, vonlanthen van psv misschien, k ga nu zelf ook maar eens spelen...
     
  10. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Rooney is zeker fijn, heb hem ook bij Heerenveen. Maar Owusu Abeyie (Arsenal) en Messi (Barcelona) zijn leukere spelers omdat het WK onder 20 natuurlijk bezig is en je ze een beetje hebt zien spelen.

    Btw spelen jullie hier echt allemaal maar op 2-4 sterren?
     
  11. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is cker leuk als je dan die talentjes hebt. maar ik vind nog niet echt dat ze dan ook die speelstijl net als in het echt hebben. dat hebben alleen de topspelers als ronaldinho. dus is het ook stuk minder leuk.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu beginnen aan 5*. Abeyie en Messi zitten toch nog niet in het spel ofwel?
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Messi wel.
    Weet het alleen niet van Abeyie
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Owusu-Abeyie zit gewoon bij Arsenal :)

    Elgee, ik zou Farfan kopen die wordt echt heel goed.Bij mij was hij toen hij 26-27 was qua stats de beste spits in het spel :)
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Owusu en Messi zitten gewoon in het spel. Ik had Farfan ook in mijn oude ML-team en hij was inderdaad goed. Maar ben er persoonlijk niet echt fan van en vindt hem een beetje soft! Daarnaast is Farfan niet echt een spits maar meer een buitenspeler net als Owusu. Ik zou zeggen: koop Messi!
     
  16. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    owusu is echt slecht in het spel
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    owusu wie is dat? is dat die vleugel speler van jong oranje?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja, Quincy Owusu-Abeyie
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ty naamgenoot...
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou .. Ik vind hem best meevallen hoor.. Want hij is pas 18 in 't spel als je begint. Cesc bv. KAN een hele goede speler worden maar is ook in 't begin niet zo goed. Ik denk dat dat met Owusu hetzelfde wordt als je hem vrijwel meteen bij je team hebt.
     

Deel Deze Pagina