1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    komt WE uit op xbox? en zoja wanneer?
     
  2. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik heb hem ook..Hij is idd best goed maar hij staat toch meestal reserve. Wel handig dat die zowel Sideback, Center Midfielder als Side Midfielder kan staan.
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelfs soms in de spits omdat ie zo goed kan dribbelen en de bal terug kan leggen voor het doel.
     
  4. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een soort bonus die je krijgt als je alles hebt geunlocked?

    Speel nu op 6 sterren...gaat me vrij goed af moet ik zeggen...
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor mij is dat geen grote vraag hoor, Cyrax importeert gewoon spellen. Wat anders? :{
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik voor de wedstrijd bij mijn spelers kijk zie je allemaal groene balkjes, en dat is volgens mij voor hun conditie. Maar precies onder dat balkje loopt nog een rood balkje wat is dat?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is een officiele game, en ik heb hem gewoon geimporteerd. En nee, het is geen kopie. Voordeel is dat ik WE9 (=PES5) al een paar maanden binnen heb voordat PES5 uitkomt op de PS2, laat staan op de Xbox... Dan heb ik lekker een grote voorsprong als we online kunnen op de xbox..
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kun je nog wat verbeteringen/veranderingen tegen over PES4 posten?
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom maken ze WE en PES niet hetzelfde, of zit er in WE allemaal features wat wij niet nodig hebben ofso??? langzamer spel??

    PS: Cocu is echt een levenswonder, hij kan bijna overal behalve in de spits spelen, en scoort bij mij ook grandieus, aleen haalde ik hem op 34 jarige leeftijd, en nu stopt hij met voetballen...(35 jaar...) jmmr!!
    maar je hebt nog altijd andere wonders: Maxwell en V. Bommel heb ik al weer binnen voor een goede prijs!!
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Okay:

    * Dribbelen is veel moeilijker geworden, de first touch is zeer belangrijk geworden.
    * Het schieten is verbeterd, je kan nu echt heerlijk een bal in de kruising krullen. Wel heb ik het gevoel dat het schieten gemakkelijker is geworden.
    * De voordeelregel is veel beter geworden, na een zware overtreding laat de scheids ook doorspelen mits er sprake van voordeel is. Het leuke is dat je ook nog een gele kaart kunt krijgen voor een overtreding die je een paar minuten ervoor hebt gemaakt. Echt geweldig is dat.
    * De "flipflap" move van Ronaldinho zit erin. Er zijn meerdere spelers met wie je hem kunt doen, voor zover ik heb kunnen zien kan het ook met Ibrahimovic.
    * Het spel gaat langzamer dan PES4, op zo'n manier dat je veel meer het gevoel hebt dat je echt voetbal aan het spelen bent.
    * De hoge doorsteekpass (voor de PS2: driehoekje+L1; voor de Xbox: Linkertricker+Y) werkt nu veel beter.
    * De lob met Rechtertricker+B werkt niet meer, iig niet meer van een afstand van 20 meter, het is een echte stift geworden.
    * Spelers proberen nu veel sneller een volley, ipv dan ze een halfzachte kopbal uitvoeren als de bal op borsthoogte is.
    * Meerdere nieuwe animaties.
    * Als je de bal te ver voor je uitspeelt, zal de speler in een laatste poging proberen met een sliding de bal toch nog weg te tikken (ook verdedigend), wat ook kan resulteren in een overtreding.
    * Balaannames zijn verbeterd, je hebt een hoge bal sneller onder controle.

    Het is dus een heel ander spel, dat merk je vanaf de eerste seconde van het spel. Ik vind het een goede verbetering en het realisme is nu nog meer aanwezig..
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is aan de opzet van de Master League iets verandert en zijn er nieuwe licenties van teams/competities bijgekomen?

    Verder hoort het zich veel belovend aan _O_
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Van de opzet ML weet ik niets, ik kan het niet lezen haha.... Die speel ik niet in WE games, vind ik te veel gedoe en te onduidelijk.

    Er zijn geen nieuwe licenties van teams/competities bijgekomen en ik denk dat die dus in PES5 ook niet aanwezig zullen zijn.
     
  13. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    De kits van de Serie A zijn wel geupdate.. Kijk maar naar de nieuwe kits van Udinese.. Nog meer verbeteringen btw:

    *Elke club heeft nu zijn eigen nummer stijl, dus niet meer de 3 die verdeeld zijn over elke club..
    *Vlak voordat de bal komt kan de speler zich opdraaien zonder de bal aan te raken, erg handig!
    *Elke keeper heeft eigen handschoenen.
    *1 nieuw stadion; Stadion van Padova. Ideaal stadion voor de kleinere stadions zoals Alkmaarderhout. Deze stadion is alleen aanwezig in een patch en niet in het spel zelf..
    *Hele zoot nieuwe celebrations, eerst stuk of 48 nu 66.
    *Online mode, alleen voor spelers uit Japan.
    *In de ML zijn er nieuwe ''growth types'' alhoewel dit alleen bij de grote ''onbekende'' spelers is..
    *Nieuwe adidas F50+ schoenen, alhoewel dit peanuts is.

    Dat was het wel zo'n beetje denk + alle punten die Cyrax opschreef..
    Oh trouwens Cyrax77 ik heb WE8LW compleet vertaald, dus geen japans gelul maar alles Engels, KLIK
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn Cy! Dit klinkt echt veelbelovend! :cool:
    Kan nu al niet wachten op PES5! :eek:
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan komt PES5 uit en dan spelen we die game weer een half jaar en dan willen we PES6.. Er zal altijd wel iets te verbeteren en te zeuren blijven.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is toch bij iedere game, er zijn altijd punten die verbeterd moeten/kunnen worden.
     
  17. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je als je bv. linksachter loopt en je ziet rechtsvoor iemand vrijlopen hoe je dan een strakke bal naar de speler geeft.. Ik krijg het namelijk niet voor mekaar. Meestal zijn het van die slappe, hoge passes en dat kost tijd en dan staat me rechtsbuiten al niet meer vrij..
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dat meestal met Y. Goede bal en net voor hem in de loop. Maar weet nog iemand wat dat balkje is onder dat groene balkje bij de spelers als je 1 x R drukt? Daar loopt iets roods. Voor verdere uitleg omdat ik het nu volgens mij een beetje vaag uitleg lees mijn post bovenaan bladzijde 4!
     
  19. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rode, bij mij bruin, is de vermoeidheid. Als die vol is gaat de conditie (groene balkje) sneller achteruit.

    En dat van die Y dat lukt wel over 20 meter ofzo, maar niet over bv. 60 meter.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het groene balkje is de wedstrijd conditie en het rode balkje is de longterm conditie.Hoe voller het rode balkje hoe minder fit de speler al voor de wedstrijd is.De speler wordt ook sneller moe zodra de rode balk iets gevuld is.
     

Deel Deze Pagina