Owusu heeft in het begin bijna alleen maar stats in de 60/70, nou niet echt iemand die je al je wedstrijden wilt laten spelen. Ik vind het net een soort Minanda/Ximilez type, spelers die je in het begin van de ML krijgt.
Juist door jonge spelers in je team te laten spelen wordt het moeilijker in de ML en zie je uiteindelijk ook resultaat omdat ze steeds beter worden. Spelers als Beckham of Ronaldo zijn al goed en vindt er niks aan om die te kopen. Een uitdaging is gewoon veel leuker!
Je moet ook bedenken dat Owusu tot op 1 goede wedstrijden in Oranje onder 20 nog niet echt wat gepresteerd heeft. Zeker niet toen ze PES4 aan het maken waren.Hij heeft dit seizoen ook nog maar een paar invalbeurten bij Arsenal gehad en veel met het 2de gespeeld. Maar ik denk wel dat de stats was Owusu in PES5 een stuk beter worden naar de rage op het WK (wat ze in Japan zeker ook hebben mee gekregen)
Welgeteld 1. En of ie beter is in PES5? Ik weet het niet zo, hij mag dan wel snel zijn, maar scoren kan ie nog niet echt geweldig imo, al zit natuurlijk wel in hem.
Ik heb Messi ff laten spelen, ik vind hem prut. Ik denk dat het je erg veel moeite gaat kosten om hem een beetje fatsoenlijk te laten voetballen.
Tja opzich wel jammer dat Ajax hem weg gedaan heeft vanwege wat problemen.Hier in de Eredevisie hadden we zeker meer plezier aan hem gehad dan dat de supporters het nu bij Arsenal hebben
Hmm ligt eraan. Owusu heeft natuurlijk bij Arsenal ook zichzelf kunnen ontwikkelen, dus of hij evengoed als nu was geweest als ie bij Ajax was gebleven weet ik niet zo. Maar laten we het bij PES houden.
Is dit niet de algemene voetbal thread Maar ontopic: Was net weer even een potje aan het spelen en dacht er ineens aan dat ik het nog nooit gezien heb, dat de AI een vrije trap er in schiet.De vrije trappen gaan er altijd over of de keeper heeft ze Is dat bij jullie ook zo?
Bij mijn schiet de COM er wel eens ene in. Niet vaak, maar toch wel zo nu en dan eens ene erin. Was btw net een potje tegen PSV aan het spelen. Sjeezus was spelen die irritant, alleen maar verdedigen, en zo nu en dan een kleine aanval...
Dude de AI kan er wat van bij mij. En dan onder de lat er heel mooi in. Al zeker 10 hebben ze erin geknald.
Ik heb Owusu kunnen kopen, kost bijna niks in het spel. Hij speelt niet gek, slecht is hij niet, maar voor een basisplaats moet ie wel wat meer doen. Het aantal sterren voor een vrije trap te scoren voor de COM maakte bij mij niet uit, ze gingen er ook wel in op 2/3 en 4 sterren.
Ik speel nu met Lyon en heb alleen maar jonge spelers erin staan op eentje na, die is 24. Op de reservebank zitten natuurlijk wel wat oudere spelers want ik zit pas in het 2e seizoen, maar die vallen zelden in. Heb onder andere Owusu, Cesc, Diego, Clichy, Juanfran en Ben Arfa gewoon als basisspelers. Ze groeien zo wel lekker. Vreemd genoeg kan ik Adu nergens vinden, dacht dat hij er ook in zat. Volgens mij had ik hem namelijk in de PES-shop gekocht..
Ik heb die hele shop al lang geleden gekocht en heb nadat ik die hele shop gekocht had een ML gespeeld. Ben nu dus net met een nieuwe bezig maar geen Adu..