1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Owusu heeft in het begin bijna alleen maar stats in de 60/70, nou niet echt iemand die je al je wedstrijden wilt laten spelen. Ik vind het net een soort Minanda/Ximilez type, spelers die je in het begin van de ML krijgt.
     
  2. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist door jonge spelers in je team te laten spelen wordt het moeilijker in de ML en zie je uiteindelijk ook resultaat omdat ze steeds beter worden. Spelers als Beckham of Ronaldo zijn al goed en vindt er niks aan om die te kopen. Een uitdaging is gewoon veel leuker!
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je moet ook bedenken dat Owusu tot op 1 goede wedstrijden in Oranje onder 20 nog niet echt wat gepresteerd heeft.

    Zeker niet toen ze PES4 aan het maken waren.Hij heeft dit seizoen ook nog maar een paar invalbeurten bij Arsenal gehad en veel met het 2de gespeeld.

    Maar ik denk wel dat de stats was Owusu in PES5 een stuk beter worden naar de rage op het WK (wat ze in Japan zeker ook hebben mee gekregen) :)
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Welgeteld 1.:)

    En of ie beter is in PES5? Ik weet het niet zo, hij mag dan wel snel zijn, maar scoren kan ie nog niet echt geweldig imo, al zit natuurlijk wel in hem.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb Messi ff laten spelen, ik vind hem prut. Ik denk dat het je erg veel moeite gaat kosten om hem een beetje fatsoenlijk te laten voetballen.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tja opzich wel jammer dat Ajax hem weg gedaan heeft vanwege wat problemen.Hier in de Eredevisie hadden we zeker meer plezier aan hem gehad dan dat de supporters het nu bij Arsenal hebben :)
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ligt eraan. Owusu heeft natuurlijk bij Arsenal ook zichzelf kunnen ontwikkelen, dus of hij evengoed als nu was geweest als ie bij Ajax was gebleven weet ik niet zo.


    Maar laten we het bij PES houden.:)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is dit niet de algemene voetbal thread O-)

    Maar ontopic:
    Was net weer even een potje aan het spelen en dacht er ineens aan dat ik het nog nooit gezien heb, dat de AI een vrije trap er in schiet.De vrije trappen gaan er altijd over of de keeper heeft ze

    Is dat bij jullie ook zo?
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mijn schiet de COM er wel eens ene in. Niet vaak, maar toch wel zo nu en dan eens ene erin.

    Was btw net een potje tegen PSV aan het spelen. Sjeezus was spelen die irritant, alleen maar verdedigen, en zo nu en dan een kleine aanval...:mad:
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude de AI kan er wat van bij mij.
    En dan onder de lat er heel mooi in. Al zeker 10 hebben ze erin geknald.
     
  11. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt dr aan op hoeveel sterren je speelt. k weet nei op hoeveel jij speelt...
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik speel al een hele tijd op 6*

    Ze hebben zelfs nog nooit bij mij op de paal geschoten ofzo
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Owusu kunnen kopen, kost bijna niks in het spel. Hij speelt niet gek, slecht is hij niet, maar voor een basisplaats moet ie wel wat meer doen.:)

    Het aantal sterren voor een vrije trap te scoren voor de COM maakte bij mij niet uit, ze gingen er ook wel in op 2/3 en 4 sterren.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zonder te spelen wordt Owusu echt niet beter ;)
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Basisplaats had ik het over. Hij mag steeds de laatste 20 min volmaken.;)
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik meer met Ben Arfa, die heb ik van olympique
     
  17. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu met Lyon en heb alleen maar jonge spelers erin staan op eentje na, die is 24. Op de reservebank zitten natuurlijk wel wat oudere spelers want ik zit pas in het 2e seizoen, maar die vallen zelden in. Heb onder andere Owusu, Cesc, Diego, Clichy, Juanfran en Ben Arfa gewoon als basisspelers. Ze groeien zo wel lekker. Vreemd genoeg kan ik Adu nergens vinden, dacht dat hij er ook in zat. Volgens mij had ik hem namelijk in de PES-shop gekocht..
     
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij zit cker weten in het spel. alleen hoe en waar kan ik je niet vertellen.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je hem in de PES shop hebt gekocht is hij pas het volgende seizoen in de ML te kopen :)
     
  20. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die hele shop al lang geleden gekocht en heb nadat ik die hele shop gekocht had een ML gespeeld. Ben nu dus net met een nieuwe bezig maar geen Adu..
     

Deel Deze Pagina