1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    hij heet atu of ado ofzo...
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij zit er idd 100% zeker in.
     
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij zit erin, gewoon onder de naam Adu, heb al die namen al veranderd dus vandaar. Raar dat ik 'm vorig seizoen niet kon vinden..
     
  4. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me msschn helpen met het volgende; ik wil graag Fenerbache veranderen in VVV Venlo....ik ga naar 'edit team' om alles aan te passen
    Naam, stadion, flag en emblem lukt allemaal maar het lukt me niet om het tenue aan te passen
    Ik kan het wel veranderen, van vorm en kleur maar op het moment dat ik in een wedstrijd kom, zie ik altijd het gekozen shirt in de kleuren wit, blauw en rood
    Ik maak het shirt dus geel, zwart bij 'edit' maar zie het in andere kleuren in het spel.....net voor de aftrap laat hij het shirt trouwens wel ff goed zien maar als de aftrap genomen is dan krijg ik weer dat wit, rood, blauwe shirt......

    Dit is trouwens op de pc (heb er de wolf patch opstaan)...op de x-box heb ik nergens last van, lukt het veranderen van shirtkleuren gewoon.....kan iemand me AUB helpen?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik snap er niets van, Marrius is nu zo'n beetje de snelste man van het spel ofzo, en nu moest ik een WEFA Championship wedstrijd spelen en was hij ineens onwijs sloom. Normaal gesproken loopt hij een verdediger er nog uit met de bal aan zn voet, maar nu was het ineens niets meer. Hij is niet geblesseerd, en het is zomaar van de ene op de andere wedstrijd gebeurd. Is er een manier om hem weer "beter" te maken ofzo?
     
  6. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien had hij een wit pijltje? dan moet hij even rusten
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, ik weet het niet. Ik heb erna meteen een aantal keer een training gedaan, en toen speelde hij de wedstrijd erna ongeveer op zn oude niveau. Was wel zwaar irritant dat het net tijdens zo'n belangrijke wedstrijd is.

    Wat was ook alweer die site waar alles staat over het hernoemen van spelers etc? Ik dacht altijd dat het www.winning-eleven.com oid was, maar die link werkt niet.
     
  8. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Die doet het niet meer..
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    hehe gister ff heel feyenoord aangepast voor nieuw seizoen en ff master league geopend zo weer verder

    Keepers
    1. Maikel Aerts
    30. Patrick Lodewijks
    32. Sherif Ekramy

    Verdedigers
    2. Alexander Östlund
    3. Karim Saidi
    4. André Bahia
    5. Pascal Bosschaart
    15 Patrick Mtiliga
    17. Patrick Paauwe
    18. Serginho Greene
    31. Gianni Zuiverloon
    23. Ferne Snoyl
    25. Cory Gibbs
    26. Bruno Basto
    27. Timothy Derijck
    34. Christian Gyan
    35. Glenn Loovens
    36. Ivan Bandalovski

    Middenvelders
    6. Hossam Ghaly
    8. Shinji Ono
    10. Nicky Hofs
    11. Bart Goor
    14. Sebastián Pardo
    16. Alfred Schreuder
    22. Gerson Magrão
    24. Edwin de Graaf

    Aanvallers
    7. Dirk Kuyt
    9. Danko Lazovic
    21. Salomon Kalou
    19. Ali Boussaboun
    20. Leonardo
    29. Tim Vincken
    28. Romeo Castelen
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    @Mars15: Zoiets ben ik ook van plan...Om alle Eredivisieteams te updaten...Alleen moet nu Heracles en Sparta erbij doen...en laten die nou net gestreepte shirts hebben:mad:
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ga ik ook doen denk shirts ja jammer dan
     
  12. Cheeze

    Cheeze Kaasje erbij?

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, dit spel blijft boeien. Ik speel het sinds kerst 2004 en telkens ontdek ik weer nieuwe dingen!
    Zo was ik met Feyenoord (op 6 sterren)bezig in een cup-match tegen Ajax... Nadat Galasek al een gele kaart had gekregen legt hij even later Kuyt neer op een "ietwat" brute wijze...
    Gaan die twee even met elkaar op de vuist zeg! geweldig!....Mijn geluk was dat Galasek z'n tweede gele kaart kreeg en alvast mocht gaan douchen...haha...

    voor wie de einduitslag wil weten: FEY 2-1 AJA

    Cheeze
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke ervaring, al kon je dan nog zelf knokken in game, was helemaal lachen geweest... Net zoals bij ijshockey.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Sloegen ze elkaar echt,of was het gewoon dat beetje duw-werk en dat ze dan uit elkaar gehaald worden!? Want dat tweede dat heb ik wel redelijk vaak meegemaakt, maar echt klappen zien enzo nog nooit...

    Ik hoop echt dat ze in pro evo 5 een emotie-knop erin gooien, zodat je na een fluitsignaal of goal of near-miss (beetje rare benaming want een near-miss zit er dan toch eigenlijk gewoon in!? maar goed...) of whatever hebt, dat je dan meer controle hebt over de reactie van de speler, dus rustig, sportief, of juist helemaal over de rooie... en als je dan een rode kaart krijgt en je speelt bijvoorbeeld met Diouf, dat je dan ook een speciale 'spuug-knop' hebt :p
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zoals met Top Spin bedoel je? Is wel lachen dan_O_
     
  16. Cheeze

    Cheeze Kaasje erbij?

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Kuyt (hmmmm, had ook een kaart kunnen krijgen) haalde echt uit en Galasek lag op z'n plaat... en er kwamen nog wat spelers "verhaal" halen.hehehe

    Dat uit elkaar halen heb ik ook al zo vaak gezien, maar dit was voor een "cut-scene" toch wel speciaal dacht ik zo....

    Cheeze
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu erg veel last in de ML dat mijn spelers heel snel vermoeid raken, vaak al na 3 of 4 wedstrijden is hun balkje al tot de helft leeg. Vooral Fernando Torres is erg snel moe; hij heeft condition 5, maar dat heeft Farfan ook, en die is minder snel moe.
    De training doe ik na iedere wedstrijd.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Daar heb ik ook vaak last van.

    Bij mij is het zelfs zo dat ik spelers heb die 1 seizoen echt helemaal compleet door kunnen spelen zonder een wedstrijd rust maar het volgende seizoen zijn ze na elke 4-5 wedstrijden alweer vermoeidt.1 seizoen later kunnen ze dan weer gewoon alles doorspelen zonder rust :confused:

    (De stats veranderen in de tussentijd niet tot weinig dus daar kan het niet aan liggen)
     
  19. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt ook aan hoe je bij Team je instellingen hebt staan. Heb je alles op A dan worden ze sneller moe. Zet je alles op C dan worden ze minder snel moe.
     
  20. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een verschil tussen Winning Eleven 8 International en Pro evolution soccer? Ik dacht van niet, maar ik weet het niet zeker.
     

Deel Deze Pagina