1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk.. En al is je spelniveau ingesteld op een hoog aantal sterren dan zijn je spelers nog sneller moe... denk ik... :+
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waar ligt Kutgat O-)

    NIW, ben opweg naar de Tripple. Het word me nu ook echt te makkelijk, ik win alles met grote uitslagen. ik moet alleen nog de finale van het WEFA Championship spelen, en dan heb ik hem binnen, die tripple. Ik blijf nog ff verder spelen tot ik mn droomelftal in elkaar geknutseld heb, dan begin ik overnieuw. Ik denk met AZ, en dan koop ik meteen vanaf het begin al Marrius, Messi & die Jean die hier al eerder werd genoemd. Kijken of het me dan een beetje goed af gaat :cool:
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in een kutgat vlakbij Gouda... lol (als je naar 3fm luistert weet je wel wat het is) ontopicdie jean is echt een boom joh, goeie verdediger
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Whehe, ok :+ Had net de uber bokaal in ontvangst genomen, had namelijk in de finale met 1 - 7 gewonnen van Real Madrid O-)
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem dan op 1 sterren staan?
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Marrius, & die Jean. Zijn dit hun echte namen??? Of gewoon geupdate??? Bij welke clubs horen ze/???
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    geen id ik weet van jean iig dat na 1 of 2 seizoenen dat hij ´herboren wordt, is dan een 17 jarige en heeft defending: 85 ofzoiets...+ balance iets van 80 +koppen ook 80
    edit: dacht ik kheb t al een tijdje niet meer gespeeld.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Marrius is zijn echte naam, stond geloof ik toendertijd gewoon in dat rijtje van talent en dan speed demon. Was precies wat ik zocht, namelijk een jonge hond die nog flink kon bijleren. In het begin heeft hij een slechte aanval, maar ik heb dat opgekrikt naar 83. Hij groeit nu wel niet meer, maar dat maakt me niet zo heel erg uit. Vanaf het begin is hij al ERRUG snel ;)

    Toen ik hem kocht:
    Balance 96
    Stamina 96
    Top Speed 97
    Acceleration 96
    Response 97
    dribble acc 93
    dribble sp 96
    L-pass 96
    S-pass 96
    Power 96
    Jump 97

    Om een beetje wat sterke punten op te noemen. Nu is hij bij al die dingen nog rond de 2 punten hoger, dus bijvoorbeeld Acceleration is nu zelfs 99 :cool:
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    hmm ik zal hem wel ff checken dan.
    Als ik overnieuw ben begonnen, zit nu namelijk al in 2009 ofzo.
     
  11. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje nep om herboren spelers te kopen!
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Doe ik ook niet liever. Heb het alleen bij maldini gedaan. Koop ook geen classics. Die zijn gewoon te goed. Dat vind ik helemaal nep.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Al doel je op Marrius dan heb je het volgens mij mis hoor. Ik had nog nooit van hem gehoord, en hij is volgens mij gewoon een snel kereltje, geen herboren legende. Zn aanval is namelijk ook niet denderend, alleen zn schotkracht en snelheid is wel prachtig. Dus als je hem een beetje fatsoenlijk voor doel zet dan peunt hij hem erin.

    EDIT: Ik zag net dit door een vlugge google: "marrius = stanley matthews, aka the wizard of the dribble". Ik had het dus fout, maar ik wist dus niet dat het om een legende ging. Naja, jammer dan. Dat word dan de enige legende die ik voortaan zal gebruiken, vind het gewoon een te waardevolle speler om te laten schieten. hij past namelijk perfect in mijn manier van spelen.
    [​IMG]

    EDIT: In dat Speed Demon lijstje noemen ze ook een Cruijff, is dat Jordi, of zn pa? ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    hmmz...bij dimensionplus is de Max Drive tijdelijk niet leverbaar en op bol.com is de levertijd 2 a 3 weken |:- Te lang voor mij :9 Weet iemand nog een andere NL winkel waar ik de Max Drive kan bestellen??? Wel NEDERLANDS dus, want heb geen CC...
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hahaha die heb ik ook dus!!!! Een classic speler. mmm jammer maar iok had hem dus idd onder z'n echte naam. Hij is echt focking snel die gozer!!!!
     
  16. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    vind dat gewoon een grote fout uit het spel, dat die spelers herboren en dat je die en de classic spelers kunt kopen...
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij fifa is dat ook alleen komen ze dan onder een andere naam. Maar als ze de bal dan aanraken roepen ze gewoon hun "oude" naam. Dst is pas nep.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Daarom speel ik de Master League ook niet:)
     
  19. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook zo vaak last van die vreselijke blunders van de keepers? Bij mij doen ze alles behalve de bal uit het doel houden: weg van de bal duiken, de bal in het eigen goal tikken, over een terugspeelbal heen trappen, de bal niet kunnen klemmen.

    Ik word er echt GEK van. En ik heb het vooral met Canizares..
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Die keepers zijn idd een punt waar konami aandacht aan moet besteden in de volgende versie van pes...
     

Deel Deze Pagina