Dat is al voor elkaar In WE8LE zijn de keepers weer 'normaal' en dat zal dan voor de komende PES 5 ook wel zo zijn...
Ja, en nog iets om te onthouden is dat ze sneller moe worden als je steeds met pressing speelt. Die kan je op B of inderdaad C zetten zoals 013 al zegt, dat scheelt dan weer. Ik heb het over 'op B zetten' in de team-instellingen van het configuration screen.... Ook minder de run-knop gebruiken helpt veel.
Ik heb iets heel raars in de Master League: De skills van mijn Adriano gaan achteruit en hij is pas 22 jaar! Kewell van 25 jaar heeft het oko terwijl stam van 32 jaar nog helemaal goed is ?!? Ligt het aan de speler zelf wanneer zijn skills achteruit gaan?
Ja klopt, is ook te zien in het masterleague menu als je kijkt bij de development sheet. Als je op een speler klikt zie je daar de verwachtte ontwikkeling en bij de een blijft dat beter op pijl dan bij de ander. Ik heb een probleem met mn option file. ik startte net PES op, en hij zei dat er iets mis mee was. Na verder klikken kan ik wel gewoon verder gaan in de menu's. Hoe kan ik dit fixen?
Ik denk dat dit soort zaken statistisch wordt berekend. Zo zal de kans op zoiets als nu bij jou met Adriano percentueel weinig voorkomen, maar het kan gebeuren. Je hebt dus gewoon statistisch gezien pech gehad
Probeer in het option menu de optie-file nogmaals te saven. Gebruik eventueel een reserve memory-card, voor het geval er iets fout gaat....
Ik heb dus geen memcard voor mn xbox, en als ik die optionfile weer save is hij na opnieuw opstarten weer net zo hard corrupt. Naja, dan ga ik maar gewoon ff helemaal opnieuw beginnen oid, ik weet het anders ook niet meer. Wel stom eigenlijk dat die classic spelers erin zitten, al haal ik in het geval van bijvoorbeeld Matthews het er wel uit. Maar PSV speeld hier nu met een Gaincha(God knows wie dat is...) wat als het goed is iig ook zo'n legend is.
Ben sinds een paar dagen weer eens league begonnen, de engelse welteverstaan. Speel nu met Liverpool en heb echt een super rielekst team. Won net op 5-sterren met 7 - 0 van Birmingham City Mijn team ziet er als volgt uit: _________________Dudek_________________ __Finnan___Hyppia_______ Carraghar__Riise__ ________________Hamann_________________ _________Gerrard (c)________Kewell________ __Barros________Morientes_______Garcia____ Veelgebruikte wissels: - Xabi Alonso - Cissé - Biscan - Smicer
Ik heb een paar maand geleden een League afgewerkt met Liverpool... Ik speelde overigens zo: Kirkland; Finnan, Hyppia, Josemi, Charreger;Garcia, Hamann, Gerrard, Kewelll; Morientes, Cissé Ik wisselde graag met: Baros, Smicer, Xabi Alonso
Goede jonge speler om te kopen is Baumjohann. Is geen classic speler, maar gewoon een Duitse knul van een jaar of 17 die irl bij Schalke speelt KLIK
Iemand die weet hoe je iemand de diepte in kan sturen? Soms blijven ze als dooie staan terwijl het helemaal open ligt.
je kan ook in strategie de attacking en defending arrows veranderen. Daardoor gaan ze wel degelijk runs maken.... Wel eens geprobeerd?
Hoe heet ook alweer die site waar je alle echte namen kan zien? Bij voorbaat dank. Ik heb dit spel nu al een tijd maar snap nog steeds niet alles zoals hoe je man-dekking moet doen en dan heb ik nog wel meer dingen maar zal wel niet alles noemen.
www.winning-eleven.com Alleen die werkt niet meer...Even googelen dus Ik ben net bezig met een WK, waar ik alle 32 teams bestuur, dus alle wedstrijden ga spelen Ben ik wel een tijdje mee bezig
Hoe ga je dat precies doen dan Ga je vooraf loten met welk land je gaat spelen? Of speel je met elke land een helft? Of, of, of, of?
Ik speel met mijn favoriete landen En de kans is groot dat Nederland wereldkampioen wordt ofcourse Ik wil een droomfinale Nederland-Duitsland, maar dat betekend wel dat ik ook met de Duitser moet spelen (jech...). Het zij zo
Ik speel nu meestal vriendschappelijke potjes...nederland - brazilie...op 6 sterren... soms win ik soms verlies ik... Het spel bevalt echt prima..ik ben niet meer verder gegaan met master league...ik vond die trainingsweken tussendoor helemaal niks...duurde veels te lang...(om alles te trainen)