1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2005
  2. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pes 4 gister binnengekregen.. "hulde" maar moet eerst wel fucking veel oefen voordat ik het wat kan, snap der geen fuck van, het enigste wat ze mij in de trainignen hebben geleerd is lopen, hard lopen.. en that's it zo ongeveer.. op wat pasing en schieten na..

    maar zometeen maar ff verder oefene(A)
     
  3. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe je: mandekking, taktieken zoals (op de counter spelen enz.) moet doen want ik snap daar geen zak van.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zwarte knopje in gedrukt houden en ze lopen voor je!
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, inmiddels AZ een flinke makeover gegeven wat vooral te zien is aan de aanvallers. Mijn aanvallers zijn nu:

    Chiumiento - Baumjohann - Rachmane Barry

    Die 3 spelers kan ik voor iedereen aanraden, spelen lekker :)
     
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Geef in ieder geval niet te snel op.. PES heeft een hoge leercurve, maar als je het eenmaal doorhebt dan wil je niet anders meer.. Inmiddels speel ik sinds november bijna non stop PES als ik op m'n box speel.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Amen_0/

    Ik speel het ook nog bijna altijd non-stop;)
     
  8. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    drom vink het zo hard zuigen op de xbox. puur door die controller. die zwarte en witte knop zitten gewoon op een kutplek. het tempo is ook een stuk lager dan op de ps2, al maakt dat niet heel veel uit.
     
  9. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten. Ik en nog twee vrienden hebben een internet-site opgezet( www.pro-evo-soccer.com) waar wij toernooien en competities willen organiseren. We willen starten met een soort van Champions league. We hebben de opzet op de site al uitgewerkt maar we zijn hard op zoek naar members. Als er genoeg animo voor is dan kunnen we ook denken aan een soort van WK of EK of misschien zelfs een doorlopende competitie. Ik dek me al in tegen enig commentaar van de mods, want dit is wellicht het verkeerde forum.

    SPREAD THE WORD, KOMT ALLEEN KIJKEN EN SCHRIJF U IN...
    hoe meer leden hoe beter!!!!
     
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Die side step wil me maar niet lukken? Wie helpt
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien toch eens op de site van mijn sig kijken :)
     
  12. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn god... werkelijk ALLES is gestolen van peslive.nl .. tot het CL principe aan toe! |:-
     
  13. Foxx NL

    Foxx NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    Uhm Jaywalker ik heb nog nooit gehoord van peslive.nl dus nie zo dom lulle ok ? heb et gewoon zelf bedacht en als dat dan op peslive.nl lijkt zal et wel zo zijn....dus die bullshit van ALLES gestolen slaat gewoon nergens op !
     
  14. Foxx NL

    Foxx NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    heb trouwens maar es een kijkje genomen op peslive.nl

    zie eigenlijk geen overeenkomsten ! Dus misschien zou je me kunnen uitleggen wat je bedoelt met alles gestolen ? of bedoel je dat we ook met een origineel CL systeem spelen ? :confused: kom maar es een pot spele op live, kijken wat je waard bent
     
  15. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Peslive is een site waar de beste nederlandse PES spelers zitten.. het bestaat al bijna een jaar.

    het eerste toernooi dat er ge-organiseert werd is een Champions League toernooi. Inmiddels zijn er al zeker 15 toernooien achter de rug. de een nog succesvoller dan de ander.

    Waarom zou je nog zo'n site beginnen? kom gewoon bij ons, en je kan ook toernooien starten of joinen.
     
  16. Foxx NL

    Foxx NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    is een mooie site moet ik zegge...maar ik wil meer de internationale kant op...vind et leuk om tege gasten uit heel europa te spele...ik zal jullie wel joinen om ook bij jullie toernooien te laten zien wat ik waard ben :)
     
  17. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    okey is prima :) leuk dat je meedoet
     
  18. pesman86

    pesman86 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij nog 1 keer een links geven naar site's over pes4 waarin de echte namen vermeld staan en allerlei andere info?
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk:) Ik heb het WK afgerond_O_ Alle wedstrijden gespeelt en nu is het af:)

    64 wedstrijden dus een shitload aan PES-punten_O_
     
  20. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina