1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    umh... ik heb pes4 net pas ben bezig met een league serie A italiaans geloof ik ben a.c milan maar me vraag is hoe kan je het beste een bal afpakken?
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Met een tackle of duwen. Duwen doe je met dezelfde knop als met schieten, en tackle is met de pass-knop.
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    het beste is eigenlijk als hij de bal iets te ver van ze voet laat de bal gewoon pakken door je lichaam er tussen te zetten O-)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij een tackle is het raadzaam om goed te timen, anders heb je 'm al snel neergemaaid!
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja okj, maar om daar de hele tijd op te wachten...
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Flink op x rammen en vooral als jou speler achter de speler van de tegenstander aan rent ;)
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat je met X een verdediger er bij roept, ik wist niet dat hij ook ging duwen :confused:
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff over trucjes: Welke trucjes gebruiken jullie en hoe doe je dat?
    Je kunt er aardig wat doen als je maar goede combos maakt.
    Ikzelf gebruik vaak zeg maar een soort van kap beweging x-a snel achter elkaar maar welke zijn er nog meer?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met X roep je inderdaad een verdediger erbij. Maar Elgee bedoelt dat als je langs een tegenstander loopt en je houdt A in, dan zit hij zo te wringen met z'n tegenstander dat die na een tijdje valt. En daarvoor krijgt de tegenpartij meestal een vrije trap..
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat is ook zo en tegen goede teams is wachten op een fout ook niet handig :confused:

    Met zwarte knopje, sleepbeweging enz... rechtertumbstick een rondje draaien, dat is de zidane beweging volgens mij zoals ze dat noemen:) mja kijk op www.pesmoves.com zou ik zeggen daar staan ze allemaal
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    das de enige die ik vaak gebruik, die Pirouette.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weet iemand wie die Smajnel is? Hij is redelijk goed, en jong, maar ik heb geen zin om een of andere classic speler in mn nieuwe AZ team te stoppen.
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan zijn naam te zien is het een speler van een land, Nederland misschien?
    Tjah ik heb van basten in mijn az om uit te proberen is ook wel lachen een van basten van 17 maar jah moet jezelf weten of je een classic speler in je team wilt.
    AZ RULEERT
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is Smajnel niet Wesley Snijder uit het nederlandse elftal?
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ik ook aan te denken. Hoe heet ie van zijn voornaam?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bij PES hebben speler geen voornaam :)

    edit//of toch wel? Begin nu te twijfelen :confused:
     
  17. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen voornaam volgens mij.

    Smajnel is inderdaad Sneijer met precies dezelfde statistieken, alleen 1 verschil:
    Smajnel heeft 2 sterren (skills) méér dan Sneijder en is dus eigenlijk beter (salaris is ook gelijk).
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Weet trouwens iemand wie Kaiser is in het spel?Het is niet Beckenbauer omdat ik alle namen (middels de PESFan oiptionfile) orgineel heb en hij ook op een andere positie speelt.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, ik zou het niet weten, via google word het ook niet veel duidelijker. Thanks btw voor de tip, ik moest nog wel ff flink piekeren of ik hem nou zou nemen, of toch Reyes. Ik wilde namelijk een centrum middenvelder die opkomt bij een kans, en beiden kunnen die functie vervullen. Mijn team nu halverwegen seizoen 2:

    --------------Lewis----------------
    Kromkamp--Zoontjes--Sutto--Opdam
    Chiumiento-----Sneijder-----Dagaka
    Messi--Baumjohann--Rachmane Barry

    Ik weet dat Messi en Rachmane Barry daar eigenlijk niet horen te spelen, maar ze doen het er redelijk en ik kon toendertijd niets kopen met de kwaliteit die die 2 wel hebben. Sowieso passen ze bij mij manier van spelen.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Voor een goede (en goedkope) OMF moet je is kijken of Kim Do Hoen (uit Zuid Korea) iets voor je is. Hij is al redelijk goed, groeit snel en blijft tot z'n 30ste groeien (bij mij in ieder geval):)
     

Deel Deze Pagina