1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zal eens kijken, maar ik denk dat ik vanaf nu af aan eigenlijk alleen nog maar grote namen wil gaan kopen. Spelers groeien namelijk het beste denk ik in het eerste seizoen omdat ze dan nog zo jong zijn.
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Klopt, er zijn weinig talenten die net zo goed worden als de grote namen want later groeien ze minder hard en halen ze dat nivo nog niet :{
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Arsenal
    --------------Howard----------------
    Trabelsi--Samuel--Cambel--Cole
    Ljunberg-----VD Vaart-----Deco
    V Persie--(trezeguet, nog onzeker komt bijna in mijn team)--Henry

    edit: weet iemand wie arveladze is in pes4? En bij welke club ie speelt?
    Tja bij de rangers maar hoe noemen ze dat in pes~?
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand..??? oeps dubbelpost
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn PSV :

    _________________Gomes_________________

    __Riise___Chivu_______ Ferdinand__Paulo Ferreira__

    __Miunel___Ronaldinho_______ Sneijder__C. Ronaldo__

    __Adriano________Henry__

    Het heeft wat tijd gekost, maar ik heb zoals velen hier, veel masterleague's gespeeld met clubs, en daarmee echt voor de jonge talenten gegaan.
    Nu wil ik met PSV, echt een TOP team creëren met bekende voetballers :) !
    En ben al goed opweg :cool: !
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn antwoord al old firm blue speelt arveladze bij k ga m ff kopen en mcarthy van puerto denk ik.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Koop je hem nu wegens zijn twee goals gisteren bij AZ :cool: ?!
    Of is hij in het spel qua statics ook gewoon goed ;) ?!
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    allebei :d neej ik heb zelf ook een az bij pes en tja t moet er wel een beetje op lijken he.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt :p !!
    Maar je kan ook gewoon 2 maandjes op PES5 wachten :D
    Maarjah, kan begrijpen dat je niet zo lang kan wachten, pes4 wil je elke dag spelen :cool: !
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    C. Ronaldo op de wing??? Ik heb hem ook maar echt supergoed vind iik hem niet. En groeien doet hij ook voor geen meter. Ik heb op de wing liever Rommedahl. En Joaquin niet te vergeten.

    Miunel is toch een classic als ik me niet vergis??? Of speelt hij bij Bayern Leverkussen???
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Qua groeien schiet het niet op neej :9 ! Maar bij mij speelt hij op de Wing heel goed, vaak perfecte voorzetten en erg gevaarlijk.
    Hij schiet alleen altijd ZO scheef :+ , gewoon ziekelijk!
    Miunel is volgens mij idd een classic, gastje van 19 jaar ofzo? En hij groeit super hard :) !
    Joaquin, waar speelt hij nu? Ff gaan kijken naar hem!
     
  12. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu met behulp van bepaalde bronnen de teams van de eredivisie compleet gemaakt ( incl. heracles en Sparta) en ben nu de eredivisie met Roda JC begonnen. Erg leuk moet ik zeggen. Ik heb ook wat stats veranderd (bv. Kalou iets beter).
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Welke teams zijn Sparta en Heracles geworden?

    Ik heb River Plate en Partizan Belgrado (in het spel anders) gemaakt als Sparta en Heracles. Maar mijn update ligt een beetje stil omdat ik weer bezig met XBWU.

    Welke bronnen gebruik jij? Ik zelf gebruik zelf de VI seizoensgids en de Sportweek.
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij waren het PES UNITED en Peleponnises. Zelf gebruik ik (toevallig?) ook de VI seizoensgids en de Sportweek. Maar voor Roda JC heb ik toch de Rodaction gepakt (maandblad van Roda).
     
  15. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ff een leuk vraagje voor jullie. Ik speel PEs nu zelf ook al een hele tijd, en ik vind het ook erg gruwelijk om samen met vrienden te spelen!
    Nou stuit ik steeds op hetzelfde probleem. Als je bijvoorbeeld met zijn 2en een competitie start, deze opslaat en de volgende dag weer verder wilt gaan, kan alleen player 1 nog meedoen. Als Player 2 op start drukt kan hij alleen nog maar de computer selecteren. Ik had eerst het gevoel dat het aan mijn Xbox of CD lag, maar bij een vriend van me is het precies hetzelfde!!! Ik kan me niet voorstellen dat dit op de Playstation ook gebeurde...Heeft iemand enig idee wat het probleem is of wat ik hier i i g aan kan doen, want het is toch gekkenwerk dat je alleen maar in je eentje een hele competitie kan spelen?!?! Ok met zijn tweeën kan wel, maar dan moet je in één keer 34 wedstrijden spelen, en dat is gewoon ziek!!! :9
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is een bekend probleem en ligt niet aan jouw xbox.

    Als je in een competitie bent moet je naar Regulate Condition (Training) gaan en daar kun je dan weer een tweede speler selecteren :)
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de vrije trappen : Kun je een vrije trap ook laag nemen ? Zodat de bal "onder" het muurtje doorgaat? Ik ben een beetje lui om de handleiding te vertalen , want mijn duits is echt bagger.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    *heeft zweedse handleiding*

    Maar volgens mij moet je die linkerpook omhoog houden:)
     
  19. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de nederlandse handleiding:

    Als je de linker thumbstick omhoog houdt gaat de bal heel hard...
    " " " omlaag houdt gaat de bal heel zachtjes
    Als je de L trekker indrukt gaat de bal een klein beetje zachtjes
    Als je de R trekker indrukt gaat de bal een klein beetje hard...
    Niets indrukken is natuurlijk gewoon normaal...
    Dus ik denk niet dat je met het schot ( X ) de bal onder de muur door krijgt
    Je kan wel met ( B ) schieten. op zich is dit een voorzet, maar hier geldt hetzelfde als bij het bovenstaande...Alleen als je nu naar onder drukt, gaat de bal over de grond...

    Ok het is dan geen schot, maar de bal gaat wel over de grond, en kan ook met flinke kracht!!! Dus probeer het zou ik zeggen...ik heb er zelf helaas nog nooit mee gescoord ( eignelijk nog nooit met een vrije trap! kan er zelf geen kut van )
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle antwoorden. Dus als je B gebruikt als je het linkerpookje naar onder duwt krijg je het zelfde effect als bij een corner als je hetzelfde probeert. Zometeen even uitproberen. Zelf al een stuk of 5 keer gescoord uit een vrije trap , en redelijk vaak op paal/lat.

    //Edit
    Mtthz : hoe kom jij aan een Zweedse handleiding? Helemaal naar zweden gegaan voor PES 4? _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005

Deel Deze Pagina