Ik gebruik altijd effect en mijn rechter trigger om een strakke voorzet te geven. Ze gaan er regelmatig in.
Hoe krijg jij een sponsor en het nike teken dan? Ik krijg geen sponsor erop en alleen maar adidas logo's / geen logo's. :{ Kwil ook wel zo'n uber shirt hebben *)
Die is er volgens mij nog niet, je kun het wel maken bij PSV. Had ik ook nog een vraag: Ik speel nu de Masterleague met Heerenveen en zit in het 4e seizoen. Elk jaar speel je tegen dezelfde teams omdat ik division B had gekozen. Die teams ken ik nu langzamerhand wel. Is er nog de mogelijkheid om naar een andere divisie te gaan, of moet ik dan weer helemaal overnieuw beginnen?
Raar, want bij edit player als je een speler gaat wijzigen, bijvoorbeeld zn naam en dan bij commentary name ... zie je wel Affelay staan, en de commentator spreekt zn naam ook uit .. Maar k zie em niet bij PSV staan nee ..
Dat is toch raar, dat betekent dus dat je de hele tijd tegen dezelfde clubs moet spelen. Ik heb ook geen zin om overnieuw te beginnen, aangezien in net een goed elftal heb.
Yep, WEFA heb ik gewonnen net als de cup. Met de competitie zit ik in de laatste wedstrijd en ben ik eerste.
Had ik nog even een vraag: als je de wefa speelt kun je na een tijdje een beker winnen, maar waar staan de ranglijsten? Nu doe ik het maar een beetje op de gok.
Sinds iedereen zijn Master Leauge team neerzet wil ik niet achterblijven.. De Opstelling nu is: Lewis R. Ferdinand Chivu Heitinga Maxwell Marquez C. Ronaldo Sneijder Farfan Reyes Baros Reserve spelers: Lobont Dagaka Maldini Par Ji Sung Deco Ronaldihno Zola Djibril Cisse Rooney Ferdinand Ik heb nu een behoorlijke jonge opstelling en de ''oude rotten'' ff als wisselspelers neergezet.. Mijn Wefa Ranking is 3.. met nog maar 11 punten achterstand op de nummer 1..
En mentality lijkt me ook belangrijk. Je wilt immers iemand die niet zijn hoofd laat hangen bij een vroege achterstand.
Heb net weer even een potje gespeeld, heerlijk spel blijft het toch. Heb ook nog een super mooi doelpunt gescoord De aanval ging over de rechterflank, ik gaf hem voor maar hij ging via de tegenstander hoog en ver de lucht in. Bal kwam aan de linkerkant van het srafschopgebied terecht, zo'n 20 á 24 meter van het doel af. Ik kop de bal iets naar het midden van het veld. Mijn speler neemt hem in 1x vol op de pantofel (zonder de grond te raken) en met een soort halve omhaal staand, gaat hij als een streep snoeihard het doel in. Van zo'n 20 á 24 meter dus. Echt té vet