1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Cheeze

    Cheeze Kaasje erbij?

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi he! dat zijn van die momenten dat je om je heen zit te kijken of er iemand anders het ook gezien heeft.... (helaas blijken mijn huisgenoten met andere dingen bezig te zijn en het juweeltje totaal niet boeiend te vinden :mad: )
     
  2. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    je kan ook open trade proberen., dan ruil je een speler in vna jou team voor die speler die je wil hebben + een geld bedrag, dat wil vaak wel helpen ... en bij kahn moet je gewoon wat meer bieden 8) :+
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zeker, dat zijn de momenten wat dit spel uniek maakt.

    Heb hem overigens opgeslagen, dus iedereen die nu langs komt moet het zien :cool:
     
  4. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die de updates heeft voor dit seizoen. Met allle nieuwe uitshirtjes etc.?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gewoon PES 5 kopen in okt/nov en voilá je hebt de update. :cool:
     
  6. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat ga ik ook doen, maar zolang die er nog niet is zou ik graag met een mooie patch willen spelen.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Of je bent een bikkel en gaat met de nodige informatie aan de slag en update de complete Eredivie:p
     
  8. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ook, maar waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden? Dus als iemand een goede update weet, ff melden aub.
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    wel lomp zeg, dat de game xbox live enabled is, maar dat er geen update patches uitkomen

    en die lag wil maar niet verdwijnen
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nu maar hopen dat dat allemaal is opgelost in PES 5....
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik pleur mn team maar weer ff neer. Eeen tijdje niet meer gespeeld, en nu weer opgepakt. ook maar wat nieuwe spelers aangeschaft. Basis ziet er zo uit, op de bank heb ik nog dudes als Sutto, Schneijder, Messi, Rachmane Barry, Lewis en Totti.

    ------------------Kahn-------------------
    R. Ferdinand-Maldini-Samuel-Roberto Carlos
    Dagaka---------Ronaldinho---------Zidane
    Baumjohann--------Ronaldo---------Owen

    De helft is basis elftal van Real :eek: Maarja, ik wil eigenlijk Henry op de plek van Owen, maar die kon ik alleen krijgen als uber veel bood. Sta wel ruim eerste in de WEFA rankings, maarja. Ik vind het cooler als het allemaal bekende namen zijn, maar Dagaka en Baumjohann zijn zo goed dat ik ze eigenlijk niet wil vervangen. Anders had ik denk ik maar ff Kaka' op de plek van Dagaka gezet, en Henry dan maar gewoon op die plek van Baumjohann. Punt is alleen dat die 2 in het spel niet beter zijn dan de getrainde "versies" van Dagaka en Baumjohann van me.

    EDIT: Het is trouwens AZ ^_^
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wordt die Baumjohan echt zo goed???
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn opstelling

    Lewis

    Kompany Heitinga Chivu

    Farnerud

    Kaebi Gerrard vd Vaart

    Ronaldhinoi

    Van the Man Ronaldo
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, zo is ie nu bij attack defence etc(tweede rij is pagina 2):
    94 88
    67 99
    84 93
    87 94
    85 92
    95 82
    82 96
    82 76
    96 68
    90 4
    94 54
    87 91
    93 4
    87 6
    95 6
    Injury A

    En hij groeit nog steeds, hij kan trouwens ook op het middenveld uit de voeten :) Ik weet bijna zeker dat dit de beste niet classic is om op te leiden.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe lang heb je hem nu al in je team??? Ik begin nu namelijk aan mijn 4e seizoen. Dus is het dan nog zinvol om hem toe tevoegen??? Want hoelang blijft hij doorgroeien???
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Is denk ik niet zo zinvol meer, want hij groeit niet meer zo hard las in het begin. Mocht je in pes 4(misschien is ie in PES 5 ook zo goed) nog eens opnieuw beginnen met een team kan ik hem echt aanraden. Ik ben nu denk ik ook bezig met mn 4de of anders 3de seizoen. Ik weet niet waar je dat kunt zien? Ik weet dus ook niet hoelang hij nog zal door groeien want dit is de eerste keer dat ik hem in mn team heb. Ik kende hem ook niet, maar heb hem van een IGN board. Daar kwam ik een keer toen ik zocht naar zo'n verdraaide naam van een speler. Het gaat om dit lijstje. Als er bij age een letter staat is het een classic speler, en anders een gewone.

    Die dude is dus echt ziek, heeft echt alles uitgezocht over dit soort spelers. Spelers die jong zijn maar in de basis spelen bij belangrijke teams zijn niet opgenomen in het lijstje om die teams zo compleet mogelijk te laten. Dat soort spelers zijn overigens vaak niet eens zo heel goed uiteindelijk.

    EDIT: Ik zit in 2007 zie ik bij de save files.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die Baumjohan scoort wel freaky hoog ja!!! Alleen jammer dat dat lijstje volstaat met allemaal nepnamen (heb namelijk al mijn namen geupdate.)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, ik niet omdat ik niet zo lang geleden nog een corrupte optionfile had ofzo. toen was ik alles kwijt en was ik begonnen met AZ. Ik ben natuurlijk eerst ook nog die Ometan gaan zoeken, maar die kon ik niet vinden. Ik weet niet meer van wie ik Rachmane Barry heb, maar die is iig ook erg goed na training.
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen met het spel.

    Gehele beginner training doorgelopen, contest training mee begonnen, maar dat is wel verdomd moeilijk. Dus maar ik maar doorgegaan naar de League optie, wedstrijden spelen op 3 sterren niveau (I know, is nog niks)

    Wedstrijden zijn wel super spannend, maar vaak kom ik net aan de goede kant van de streep terecht :cool: (1-0, 2-1, 1-0 etc). Sommige dingen zijn wel erg nep, de doelman bijvoorbeeld blijft een doorn in het oog, maar het valt in ieder geval in het niets bij Fifa.

    Heeft iemand tips voor mij wat te doen en waar te beginnen? :)

    Master League snap ik echt helemaal niks, nog niet iig, maar wat niet is kan nog komen :cool:
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wat veel mensen niet weten is dat je een strakke voorzet kunt geven door 2 x B in te drukken.Deze voorzet is veel beter dan met B alleen.

    Je kunt het beste gewoon een league beginnen (Premier Legaue, Eredevisie etc) want zo kun je het mooi een beetje leren en hoef jen og niet over nieuwe aankopen etc na te denken.

    Pesmove is een handige site voor alle bewegingen en trucjes :)
     

Deel Deze Pagina