1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dacht dat je de A vast moet blijven houden, al weet ik niet zeker of dit werkt als je helemaal van links naar rechts wilt spelen.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Antwoord werd eerder gegeven.... :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, is ten eerste een pass over de grond en lukt meestal hooguit over 30 meter ofzo.. Ik bedoel echt een strakke pass over zeker 50 meter.. Met Y krijg je dan een dieptepass en met A een pass over de grond, maar geen van beide komt echt ver of komt goed aan.. Zal ik dan toch de manual pass moeten gebruiken? :{
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Een pass over 50m kun je het beste gewoon met B spelen aangezien je bij zo een grote afstand anders altijd het risico loopt dat de ball onderschept wordt door te tegenpartij :)
     
  5. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je probeert het met L-trigger en rechterpookje
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ein-de-lijk...Ik heb vandaag voor het eerst gescoord uit een vrije trap. Genomen door Luis Garcia van Liverpool;) Keeper zag hem niet aankomen:)
     
  7. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk he :{ .. Krijg 'm vaak wel op doel, maar meestal heeft de keeper 'm :'-(
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu denk ik 2 gescoord. 1 vrije trap werd van richting veranderd en eigenlijk in eigen doel gekopt..Best lomp eigenlijk. Die andere nam ik van iets buiten de 16, met een linksbenige speler. Links langs de muur, door het midden over de keeper heen. Best mooi. Ik word er al best goed in, maar die keeper heeft hem nog veel te vaak.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb er op Live 2 gescoord.
    Eentje op de rand van de 16, dwars door de muur.
    En een andere ruim buiten de 16 met Del Piero, onderkant lat erin! :cool:
     
  10. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
    Iemand die hier ene antwoord op heeft?
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, wee nie, maar denk het niet...
     
  12. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe het instellen van de Attack options nu precies werkt?
    Je kan voor ieder poppetje 'Defence' en 'Attack' instellen....nu lijkt het me dat als je er een op Defence - High zet dat hij dan meer mee verdedigd
    Maar....hoe zit het nu met Attack? Je kan een speler 2 kanten op laten rennen

    Maar wat houdt dat nu precies in? Hoe gedraagt hij zich dan bij balbezit en hoe bij balverlies? Rent hij die kant op bij balbezit of bij balverlies?


    Hoop dat iemand me hier iets over kan vertellen want dit is de enige onduidelijkheid die ik heb.....verder een super spel dit PES4!
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik weet daar geen antwoord op maar ik heb daar wel een vraagje bij.
    Hoe moet je dat 'aan'zetten dat attack of defence options ik heb dat namelijk nog nooit gezien .
     
  14. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je in je teamopstelling (menu waar je alles in kan stellen van je team) zit dan kan je daar kiezen voor 'Individual', klik een mannetje aan en je krijgt allerlei opties voor die speler....
    Je kan er nog van alles instellen
    Je kan mandekking instellen, je kan hoge of lage verdediging instellen voor iedere mannetje en dus ook aanvallend instellen....

    Alleen weet ik dus niet goed hoe ze daarop reageren....
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het waar ze heen gaan als je aanvalt. Als zij dus niet de bal hebben maar je wel aan het aanvallen bent. Spelers zullen zich dan gaan vrijlopen in 1 van die 2 richtingen en daar kan jij dus weer heen spelen.
     
  16. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de pijltjes geven de richting aan waar de speler naar toe gaat als je in balbezit bent, maar ik vind die optie niet zo geweldig, gebruik 'm daarom ook nooit.
     
  17. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hiermee?
     
  18. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het 'lettertype' van elk nummer verschillend is. Oftewel bij sommige shirts zal de bijv. de 3 er anders uit zien dan bij de rest.

    :{
     
  19. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je aanpassen....je hebt 3 soorten lettertype
    Volgens mij bij Edit team, daar kan je instellen hoe het shirt eruit moet zien en kan je ook kiezen welk letter(cijfer)type, welke kleur de cijfers zijn en of ze op de broek staan ja of nee...
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wel bij je eigen team in de master leaugea als je die opstart, maar daarna niet meer!
    lijkt me wel gaaf dat je in volgende PES spelers kan opleiden en ook sponsors kan kiezen voor je team om zo inkomsten te verdienen (waardoor je dan minder punten hoeoft te verdienen bij weds.)
     

Deel Deze Pagina