Dacht dat je de A vast moet blijven houden, al weet ik niet zeker of dit werkt als je helemaal van links naar rechts wilt spelen.
Nope, is ten eerste een pass over de grond en lukt meestal hooguit over 30 meter ofzo.. Ik bedoel echt een strakke pass over zeker 50 meter.. Met Y krijg je dan een dieptepass en met A een pass over de grond, maar geen van beide komt echt ver of komt goed aan.. Zal ik dan toch de manual pass moeten gebruiken? :{
Een pass over 50m kun je het beste gewoon met B spelen aangezien je bij zo een grote afstand anders altijd het risico loopt dat de ball onderschept wordt door te tegenpartij
Ein-de-lijk...Ik heb vandaag voor het eerst gescoord uit een vrije trap. Genomen door Luis Garcia van Liverpool Keeper zag hem niet aankomen
Ik heb er nu denk ik 2 gescoord. 1 vrije trap werd van richting veranderd en eigenlijk in eigen doel gekopt..Best lomp eigenlijk. Die andere nam ik van iets buiten de 16, met een linksbenige speler. Links langs de muur, door het midden over de keeper heen. Best mooi. Ik word er al best goed in, maar die keeper heeft hem nog veel te vaak.
Ik heb er op Live 2 gescoord. Eentje op de rand van de 16, dwars door de muur. En een andere ruim buiten de 16 met Del Piero, onderkant lat erin!
Kan iemand me vertellen hoe het instellen van de Attack options nu precies werkt? Je kan voor ieder poppetje 'Defence' en 'Attack' instellen....nu lijkt het me dat als je er een op Defence - High zet dat hij dan meer mee verdedigd Maar....hoe zit het nu met Attack? Je kan een speler 2 kanten op laten rennen Maar wat houdt dat nu precies in? Hoe gedraagt hij zich dan bij balbezit en hoe bij balverlies? Rent hij die kant op bij balbezit of bij balverlies? Hoop dat iemand me hier iets over kan vertellen want dit is de enige onduidelijkheid die ik heb.....verder een super spel dit PES4!
Ok ik weet daar geen antwoord op maar ik heb daar wel een vraagje bij. Hoe moet je dat 'aan'zetten dat attack of defence options ik heb dat namelijk nog nooit gezien .
Als je in je teamopstelling (menu waar je alles in kan stellen van je team) zit dan kan je daar kiezen voor 'Individual', klik een mannetje aan en je krijgt allerlei opties voor die speler.... Je kan er nog van alles instellen Je kan mandekking instellen, je kan hoge of lage verdediging instellen voor iedere mannetje en dus ook aanvallend instellen.... Alleen weet ik dus niet goed hoe ze daarop reageren....
Volgens mij is het waar ze heen gaan als je aanvalt. Als zij dus niet de bal hebben maar je wel aan het aanvallen bent. Spelers zullen zich dan gaan vrijlopen in 1 van die 2 richtingen en daar kan jij dus weer heen spelen.
Klopt, de pijltjes geven de richting aan waar de speler naar toe gaat als je in balbezit bent, maar ik vind die optie niet zo geweldig, gebruik 'm daarom ook nooit.
Dat het 'lettertype' van elk nummer verschillend is. Oftewel bij sommige shirts zal de bijv. de 3 er anders uit zien dan bij de rest. :{
Kan je aanpassen....je hebt 3 soorten lettertype Volgens mij bij Edit team, daar kan je instellen hoe het shirt eruit moet zien en kan je ook kiezen welk letter(cijfer)type, welke kleur de cijfers zijn en of ze op de broek staan ja of nee...
wel bij je eigen team in de master leaugea als je die opstart, maar daarna niet meer! lijkt me wel gaaf dat je in volgende PES spelers kan opleiden en ook sponsors kan kiezen voor je team om zo inkomsten te verdienen (waardoor je dan minder punten hoeoft te verdienen bij weds.)