Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe doe je eigenlijk zo'n LOB als de keeper heel ver uit z'n goal staat en dar precies met een lobje over hem heem schiet...?? met rood schiet ie em naar een team m8.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    linkse trigger plus schieten (je mag niet rennen.. dus je komt aan lopen en je doet heel kort linkse trigger + schieten!

succes

t kan denk ik ook met de rechtse trigger

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heel erg bedankt!

4. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk rechter trigger een stuk fijner. Dat is schieten en terwijl je schieten in hebt druk je daarbij de rechter trigger. Lobje met de linker trigger gebruik ik eigenlijk nooit.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lobje met de linker trigger gebruik ik altijd als ik bijna stil sta en het lobje met de rechter trigger gebruik ik als ik aan het sprinten ben.

Als je namelijk aan het sprinten bent en je lobt met linker trigger gaat deze er heel vaak over. Met de rechter trigger lob je niet zo hoog (meer een stifje) maar dat betekend dus wel dat je moet wachten tot dat de keeper naar de grond gaat

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ahum foutje van mij zelf.. ik gebruik zelf ook altijd de rechtse trigger !(links lukt mij t niet eens :mad: ) ik wist ook dat het met linkse kon.. maar de linkse lob zeg maar die gaat dus harder en hoger? of heb ik dat mis!

7. Cheeze

Cheeze Kaasje erbij?

Leuk Bevonden:
    0
    het kan gewoon veel makkelijker:
    onder button configuration > Chip shot 2 selecteren...
    in game kan je dan een lobje geven door doubleclick blauwe X...
    (inderdaad niet rennen, maar gewoon lopen)
    Uiteraard lukt het het beste als je schuin op het doel afkomt

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt allemaal:) Net weer eens heerlijk gescoort:9 Bergkamp lobt hem zo'n 3/4 meter buiten het strafschopgebied over Cech heen_O_

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zoals gezegd kun je met links beter lobben als je (zo goed als) still staan aangezien deze stukken hoger gaat. Deze zou ik dan ook alleen gebruiken als je buiten het 16 meter gebied staat :)

BTW moet je bij de "linkse" lob eerst de L Trigger indrukken en dan pas schieten terwijl het met rechts precies anders om gaat

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ow ik doe rechtse trigger en schieten tegelijk gaat perfect men Henry of bergkamp! :)

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil arveladze kopen van glasgow (old firm blue) maar ik wil hem wel eerst zijn eigen naam geven en dan kopen maar dan moet ik toch weer met een nieuw seizoen beginnen?

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je kan met de R Trigger vanaf 30 meter nog een lob maken, dat is zelf gemakkelijker dan met de L Trigger. Want de R Trigger lob daalt veel sneller en heeft veel meer snelheid als je weet hoe het uit te voeren.

16. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej timmetje, de naam kan altijd veranderd worden, die word gewoon aangepast in je master league :)

17. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad met die rechter trigger lob kan je echt mega makkelijk scoren als je het een beetje onder de knie hebt.

Dit is trouwens ook wel een leuke aktie. Wel een boel geluk maar het ziet er toch wel leuk uit
    Code:
    http://members.lycos.nl/pes4movies/Movies/Etoo.360panna.wmv

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zelf gebruik eigenlijk alleen de linkertrigger voor de lob. Of natuurlijk de chipfeint !! Vind ik ook wel een vette move. Gebruikt iemand eigenlijk wel eens de double of triple feint???

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Double feint gebruik ik nog wel eens af en toe maar meer omdat ik het leuk vind dan dat het nuttig is ;)

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Errrug gelukkig inderdaad. Gewoon een foute spin waarbij de bal wegketst, en dan gebeurd er zoiets bij. Het ziet er buiten dat natuurlijk erg strak uit.:cool:

Deel Deze Pagina