1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ohw My God

Dit spel is slecht voor mijn hart. Gister op 4 sterren Konami Cup gedaan. Allemaal ongeveer even goede teams, met veel moeite haalde ik uiteindelijk de Finale.

Na 80 minuten 2-0 voor mij, maar in de laatste 10 minuten maak ik 2 enorme blunders die gelijk worden afgestraft. De haren kon ik wel uit min hoofd trekken, maar goed verlenging:
    Eerste kwartier scoren we beide niks, maar in het tweede gedeelte scoren ze de 2-3 en ik werd helemaal gek, vlak voor het einde scoor ik gelukkig de 3-3. En toen kwam me toch een strapschoppenreeks:
    Uiteindelijk met 6-7 verloren :'-(...... 7 hartaanvallen extra en 10 kilo lichter, meestal heb je dan wat, maar ik kreeg niks :'-(

Super spel :cool:

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Precies het slaat eigenlijk nergens op, je kan ook gewoon 2 keer de single feint doen. Werkt beter vind ik.

Zit in de nieuwe pes 5 nou nog die supermove van Ronaldinho??? Die van z'n been naar binnen klappen en dan naar buiten??? (leg het een beetje krom uit maar jullie weten vast wel welke ik bedoel)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    even off topic hoe gaat het nu met je :)

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels van de slag bekomen en een nieuwe Konami Cup begonnen. Wel een super leuk spel, ik kan me niet herinderen dat het in een enkele wedstrijd zo spannend was bij bijvoorbeeld Fifa.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ff nog als mededeling, ik zei laatst nog dat ik vaak rond de 6 a 7 goals per wedstrijd maak op 3 sterren, ik speel nu al een tijdje op 5 sterren en uitslagen zijn er niet minder op geworden. Net weer ff met 8-0 van Feyenoord gewonnen...

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik met 5-2 van Liverpool. Shevchenko heeft alle 5 de doelpunten gemaakt. (ook op 5 sterren) Ik vind het op 3 sterren moeilijker spelen doordat het baltempo daar een stuk lager is.
    edit: bedankt Dark Prince. ik zal het proberen.

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vind ik ook, de tegenstander zit op 3 sterren vaker echt met grote getalen in hun eigen strafschop gebied, en het baltempo ligt vaak een stuk lager. Op 5 sterren benut de tegenstander alleen wat vaker zn kansen, maar verder is het spelen opzich een stukje makkelijker zelfs. Ik laat hem wel op 5 sterren staan omdat ik me altijd doodergerde aan dat slome baltempo.

8. erik1978

erik1978 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel...probeer het eens op 6 sterren zou ik zeggen.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Links:)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kan niet geloven dat het verschil tussen 5 en 6 sterren groter zal zijn dan dat tussen 3 en 5. Daar zitten immers 2 stappen tussen. Maar goed, zal ik doen zodra ik weer met mn team aan een nieuw seizoen begin. En als ik dan nog steeds met 10-0 van iedereen win, wat dan? :cool:

11. erik1978

erik1978 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is PES5 al uit en kun je daar weer overnieuw beginnen :9

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kan mij iemand ff vertellen hoe je een speler kunt laten vrijlopen als je zelf aan de bal bent?

13. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij (inmiddels 5 sterren) doen ze dat vanzelf....

Goed de radar gebruiken en langzamerhand weet je onderhand automatisch waar welke speler slopen als je bijvoorbeeld 3-4-3 speelt.

15. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel bij Individual (Attack) instellen welke richting spelers oplopen bij een aanval. (Max. 2 richtingen)

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kunt een speler niet laten vrijlopen (Off the ball control :+), gelukkig maar overigens, anders wordt het spel te makkelijk.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    misschein een domme vraag maare zit er in pes 4 ook een career mode net als in Fifa 2005???

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja de Master League. Je kunt dan kiezen of je echte spelers wilt, of neppe spelers. Het laatste is wel het meest uitdagende.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alleen in de Master League speel je in een fantasy-competitie, maar echt ala FIFA 2005 hebben ze niet.

Ik ben nu bezig met de Serie A met Parma. God wat is dit frusterend. Tegen topploegen win ik en tegen mindere speel ik kut en verlies ik vaak punten:cool:

Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ligt eraan met welke club je begint, als je bijvoorbeeld AZ ofzo neemt met zn echte spelers is het denk ik ongeveer even uitdagend in het begin als met die fake spelers.

Deel Deze Pagina