is het eigelijk mogelijk om een hoger cijferdan 7.5 te halen ik heb dit spel al heel lang maar het is nog steeds niet gelukt iemand ideën?(ja ik heb al heel vaak met 10-0 gewonnen en met meerdere spelers meer dan 5 doelpunten gemaakt maar niet hoger dan een 7.5 gekregen)
dat heb ik ook altijd. die goeie ploegen spelen altijd op de aanval en die kan je met een paar goed uitgewerkte counters makkelijk verslaan. de mindere ploegen staan altijd met zn allen te verdedigen en dus stuur ik steeds meer man naar voren en zo weten hun meestal uit de counter te scoren. waarna ik uiteindelijk na lang zwoegen nog een gelijkmaker weet te maken. ik blijf dit echt een heerlijke game vinden. ik heb de game al sinds de release en heb nog steeds geen behoefte aan pes5. ik game niet vaak meer, maar ik als ik ff tijd heb pak ik pes4. ik vind het echt knap dat de makers het voor elkaar hebben gekregen dat ik nooit uitgekeken raak op deze game.
beetje late reactie maar goed....... de AKA ? die zit in PES 4 ook alleen weet niet precies hoe hij gaat (doe hem altijd per ongeluk )
Als je pes spelers hebt gekocht in de pes shop, hoelang duurt het dan voor je ze kunt krijgen in de Masterleague? ik wil voor de gein een team maken dat in zn geheel bestaat uit classic spelers
geduld is een schone zaak... Deze kleinere clubs spelen dus hetzelfde als jij, als ik het zo zie... Door schade en schande heb ik geleerd... speel niet teveel gelijk op de aanval, speel de bal wat rond achterin, dan komen er vanzelf mannetjes van jou vrij te staan. Temeer omdat de CPU ook "zenuwachtig" wordt en vooral aan het eind van de helft wat meer gaat pushen. Hierdoor ontstaan er gaten waar jij gebruik van kan maken... Ik weet het...zo snel mogelijk scoren is natuurlijk het lekkerste, maar soms gaat dat ff niet... veel plezier! Cheeze ps. ik speel op 6* en 15min. per game
ps. ik speel op 6* en 15min. per game[/QUOTE] Volgens mij is dat toch het beste. Speel zelf 6* en 10 min./game maar dan krijg je dus inderdaad dat de scoringsdrift groter is. Het balletje rondspelen kost veel tijd en ook ik word dan zenuwachtig en nerveus. Maar als je even geduld hebt merk je dat de CPU inderdaad een klein dekkingsfoutje maakt en dan...
Ookal is deze vraag al 1021x gesteld wil ik het toch nog een keer weten . Welke site(s) waren het ookalweer waar alle Edit's opstonden?
Jep ik heb het //Maar toch een klote versie. Als iemand nog een andere heeft bedankt! Waar dus zeg maar zo staat: West Londen-Chelsea (iets in die trant)
daar ben ik dus ook al een tijdje naar op zoek. een stuk of 5 delen geleden, werd er wel een keer een site genoemd, maar ik kan hem maar niet vinden. het was iets van winning-eleven8.com maar dan anders *)
dat is wel balen, tenzij je op zoek bent naar autoverzekeringen . maar weet jij of iemand anders nog een site waar je ongeveer hetzelfde op kan vinden.
Die optionfiles kan je ook van pesfan.com halen. Wel ff registreren op het forum maar dan heb je ook wel wat