Serie A met Parma loopt bijna ten einde Sta tweede, 4 punten achter op Juventus. Juventus blijft maar winnen dus ik heb de hoop al een beetje opgegeven, gezien het makkelijke programma dat ze hebben Door punten laten liggen tegen laagvliegers, die Juventus wel verslaat. Met dieptepunt een 1-1 gelijkspel tegen de nummer laatst. Van de grote ploegen haal ik wel de punten. (6 punten van Juventus waaronder 1-4 op Della Alpi, 6 punten behaald op San Siro) En ik heb een goeie jonge spits ontdekt. Technisch niet echt al te goed maar heeft een geweldig scorend vermogen. Sarrentino van Parma
natuurlijk doet dat het ook bij jou! Lees even goed de HANDLEIDING van PES4, daar staat het EGGIES WEL in... (als mensen nou eens eerder de handleiding erbij pakken....) Cheeze
Oeh mijn handleiding kan ik niet lezen (Zweeds) Ik heb het helaas niet gered met Parma. Tweede op vier punten van Juventus. Had wel laatste 20 wedstrijden gewonnen Opvallend: - Juventus kampioen met 103 (!) punten - 4 spelers met meer dan 30 goals (Shevchenko, Del Piero, Totti en Sorrentino) - Ik (Parma dus) pakt 6 punten van Juventus (no.1), AC Milan (no. en Internazionale (no.4). Maar heb kampioenschap laten liggen door dom puntverlies. (4-0 tegen Sieno:{, 1-1 tegen nummer laatst Livorno) En dan zeggen dat de Serie A saai is
Ben gisteren weer eens verder gegaan met m'n Master League. Het is toch jammer dat je niet van competitie ofzo kan wisselen want ik heb het ondertussen wel gezien met de teams waar ik nu tegen moet. Dit is m'n team btw op dit moment:
Mooi team Maare ik had een vraagje als ik aan het spelen ben dan is het net alsof het veld wazig is kan dat? of moet ik soms iets instellen? BEdankt!
Nee dat is een soort blur zodat het lijkt alsof de spelers echt op het veld lopen..en niet erboven zweven.
He luitjes hoe krijg je een vrije schop over de muur heen? Bij mij komt hij altijd in de muur. Behalve als ik B gebruik ipv X. Hoe doen jullie dat?
Ik denk ik post ook maar ff het beste team wat zo'n beetje uit PES 4 kan worden gehaald, is gewoon een extra teampje waar ik zin in had om samen te stellen. In mn vaste team zijn classicspelers uit den boze -------------Chilavert-------- Beckenbauer--Rijkaard----Gullit Platini----Cruijff----Pele---Zico Weah-----Di Stefano-Maradona