ik zit nu geloof in het 3e of 4e, maar ben al eens met AZ gestopt in het 3e ofzo.. Maar speel bijna nooit meer ML, speel alleen nog maar Live of exhibition
Ik zit nu in mijn 4e maar ben nog lang niet van plan om te stoppen. Hier is mijn opstelling met ajax: Buffon vitora---SQD--Heitinga---krol V.d.Vaart Gulatz---------pelé Vieri----Van basten---Cruijf
Ik speel nu 4-4-2 maar ga denk ik maar is veranderen. Heb gister weer de WEFA championship en de D1 cup gewonnen en ik sta ook weer 1ste in de leaque. Heb nu meer als honderduizend € maar koop er amper wat van.
Ik doe ML altijd met "slechtere" teams... ben je veel langer zoet mee. Ik speel nu met willem II en heb nog redelijk wat basisspelers van willem II erin staan en het gaat best goed.
ik ben de ml begonnen met het ml default team. Ik zoek ook alleen jongere spelers om ze dan zo goed mogelijk maken, volgens mij haal je dan echt het maximale uit pes4. Ik ben nu bezig met me 4e seizoen op 3sterren, vorig jaar helemaal niks gewonnen . Nu zijn me talenten ook veel beter dus win ik ook meer. Mijn opstelling: Suriprof *) -------lewis------- -------heinze/contereras---------------chivu-------- ----heitinga----------------------------------pique---- -----------------------barreto------------------------- --di livio-------------------------------------sneijder--- --okubo-------------------------------------carnahasi/rossi-- -------------------------zola----------------------------
Ben nu 2 seizoenen bezig en heb dit op het veld staan --------------Cech---------- Canavarro----Nesta-----R. Ferdinand -------------Iniesta---------------- -Robben----Ronaldinho-----V.d.Vaart ------Henry--Owen-----Eto'o------- Ben met het team van al die prutsers (minanda, ivory, valenly,dulic) begonnen.
k ben begonnen met het stelletje amateur vanafhet begin en heb nu dit team: Team: Chelsea Keeper: Toldo Verdedigers: Emerton Terry Valeny* Bridge Middevelders: Cellnini* Espimas* Lampard Aanvallers: C.Ronaldo Henry Robben *= Zitten er nog vanaf het begin bij.
Na 2 seizoenen ben ik gaan zoeken naar jonge talentvolle spelers, als je dan bedenkt dat de meeste niet echt geweldig spelen, maar naarmate ze meer spelen beter worden. De oudste in mijn team is 25 jaar..Ik heb daar zelf meer plezier aan dan wat oudere betere spelers te kopen.
Nee, als je ML speelt kan je onder de tranferperiode hem kopen. Je moet dan naar advanced seach gaan en zoeken naar Eto. Hij speelt bij geen club, maar je kan hem wel kopen
he, in de master league verliest echt iedereen bijna van R. Madrid, behalve ik, ik win er altijd het makkelijkst van, die verdediging....waardeloos.... maar op de aanval zijn ze gevaarlijk ze hadden in 1 zeisoen 114 goals gemaakt.... nog niet championship en cup meegeteld!!!
Neeeeeeeeeee , net overnieuw begonnen om een paar dingen uit te proberen en toen heb ik over mun oude file heen gesaved...... noo!!! .. dit is erg.. Nu maar weer overnieuw begonnen... ..
had k ook keer. had ik eerst 15 wedstrijden ofzo gedaan, zonder dat auto-save aanstond. liep dat kutding vast. wask overnieuw begonnen, met auto-save aan, ga ik game over en heeft dat ding um automatisch gesaved toen k game over ging.