1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Real madrid won ik vorige keer ook best makkelijk van.
    2-0 met een wedstrijd van 5 min.
    En op 5 sterren, ze speelden echt niet super goed.
    Juve is wel lastig.
     
  2. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    6 sterretjes proberen dan he..Nog niet zo moeilijk maar wel meer uitdaging
     
  3. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt. tenzij je 'm getransfereerd hebt naar barca in de edit-mode natuurlijk :cool:
     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    idd is onmogelijk, behalve als je met 50000 pespunten je ML bent begonnen.die kun je in de pesshop unlocken. kun je ipv 10000, 50000 pespunten kiezen aan begin van ML. dan zou het kunnen.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik denk dat het best mogelijk is, al je in die 2 seizoenen alles hebt gewonnen wat er te winnen valt heb je behoorlijk wat PES points verzameld, en hij kan ook inderdaad met een hele shitload aan PES points begonnen zijn.
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    4 *, doe hem nu maar weer is omhoog hoewel dit wel lekker easy is. Verder koop ik geen uberspelers maar alleen spelers die nog groeien. Henry is een uitzondering.

    Mijn opstelling:
    --------------------------Lewis--------------------------
    ----------------Ignasivitsch---------Fatih. A.------------
    -Contreras-------------------------------------Clichy----

    ----------------------------------Reyes-----------------
    ---------------Heijtinga---------------------------------
    --------------------------------------------------------
    -Cardarson-----------------------------------Aqoruga---
    --------------------------------------------------------
    --------------Bojinov-----------------------------------
    --------------------------------Henry------------------
     
  7. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij blijft het dan moeilijk, tenminste ik merk dat als je europees speelt, grotere spelers wel willen komen maar als je in de 2e divisie begint en eerst moet promoveren naar de ML, dan wil er bij mij niemand als Ronaldinho ofzo komen....
    Pas als ik europees speel


    Waar spelen jullie PES4 eigenlijk op? Allemaal x-box (msschn overbodig op een x-boxforum maar ben benieuwd)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik op de Xbox :).
    Sommige hier spelen 'm óók op de PS2 (én Xbox), zoals Cyrax77.
     
  9. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel PES4 ook op de Xbox en PS2. Meeste Xbox maar dat is meestal via Live dan.
     
  10. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde hem ook eerst op de xbox was grafisch beter ,maar besturing was vervelend
    dus heb ik em verkocht.
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind PES 4 op de Xbox magnifiek, maarja, dit is mijn 1e deeltje, en bevalt me goed in graphisch insigt, spel inhoud en ook besturing en bewegingen vind ik toppie

    wat wel stom is, is om iedere keer weer spelers op te stellen, als je 2 games op een dag speelt is dit niet erg, maar 10 games, dan ga ik me vervelen bij opstelling....Zzzzzzzzzzzzzzz:p
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je stock information doen. Dan slaan ze het op.
     
  13. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    1 seizoen veel winnen (heb niet de beker gewonnen) en kampioenschap binnen slepen. In de tranferperiode 2 spelers verkopen en aan het einde van het seizoen spelers gaan handelen. Zo wil chelsea ivory, met 1000 erbij wel ruiken voor cech 8) . Zo heb ik al die oude spelers geruild voor nieuwe spelers. Eto komt voor 7000 en robben wil wel voor die minanda + 2000 komen. Ferdinand wil ook wel voor 8000 komen. Zelf ben ik met owen begonnen en zo een team eromheen gebouwd in 2 seizoenen.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, als je in de Offline mode zit dan moet je je opstelling maken. Dan ga je naar Stock, klik je op het bovenste vakken (dan selecteer je 'm) en dan kopieer je 'm naar 1 van de 10 lege vakjes daaronder. Dan ga je naar die onderste icoontjes en kies je SAVE. Dan kies je een lege plek en save je je Formation. Als je in het vervolg een wedstrijd gaat spelen met dat team, dan ga je weer naar Stock, LOAD Formation, en dan klik je op dat icoontje in 1 van die 10 lege vakjes en dan kopieer je 'm naar het bovenste (NOW IN USE).

    :)

    Als je online je formation wil gebruiken dan doe je alles behalve wat achter de laatste komma staat. Dan ga je terug naar het hoofdmenu en kies je Xbox Live. Je kiest je team en voíla! Daar staat je zelfgemaakte formatie! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik speel PES 4 ook op de Xbox, en het is en blijft het beste voetbalspel op de markt.

    Heeft iemand PES 4 wel eens op de computer gespeeld dan?
    Ben wel benieuwd hoe dat speelt.
     
  16. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel jammer vind is dat spelers als kromkamp, alex, kuijt en andere spelers uit de HCE niet goed zijn. Ik koop ze eigenlijk nooit.
     
  17. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de mensen die dat doen, speelt 90% het met een PS2 controller, die via een converter op de PC aangesloten is. Dus dat speelt niet anders.
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu zeg maar als ik 3-0 voorsta alles op de verdediging zetten. Ik heb vaak gehoord dat je dat met 1 knop kan doen. Maar kan iemand a.u.b even uitleggen hoe dat helemaal moet?
     
  19. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0

    Speel hem zelf op de pc....
    Heb geen PS2 controller maar een Logitech rumblepad 2....daar kan je evengoed alle knoppen van aanpassen zodat het alsnog een PS2 controller lijkt
    Speel hem met kameraden altijd op de x-box....moet wel zeggen dat de grapichs op de pc beter zijn als op de x-box maar das logisch denk ik
    Speel ook met de wolf-patch en die is echt super!!!!! _O_
    Nee, voor mij geen Fifa meer ;)
     
  20. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand wilt die spelers van mij kopen, dus release ik ze maar,.. is dat slim?
     

Deel Deze Pagina