1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want dan laat je ze zonder winst te maken gaan. Dan kan je ze beter ruilen tegen andere spelers
     
  2. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Meeste mensen weten niet eens dat er op hun spelers geboden is. Je moet dan tijdens negotiation period in dat venster, wat verschijnt als je een week verder doet, op rechtse trigger drukken..
     
  3. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan vervolgens naar "my team" gaan en bij de speler waarop is geboden is staat dan een bedrag. Als er meerdere clubs zijn kan je wisselen met de triggers:)
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit nog :D .
    En als zeg maar iemand op een speler van mij heeft geboden,maar je koopt die week zelf geen spelers dan zie je dat scherm niet. Hoe weet je dan dat ze op je bieden?
     
  5. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0

    De eerste vraag is volgens mij het witte knopje op je controller inhouden en dan groen erbij drukken....(op de x-box)
    Weet niet zeker of dat verdedigen is maar zo kan je wel veranderen van tactiek
    Kan je instellen bij je team options....kijk bij strategy - en daar manual kiezen
    Daar kan je instellen welke knop wat doet....


    Als je in de onderhandelingsfase zit dan kan je naar my team gaan en als er interesse is in een speler die je te koop hebt staan, dan staat voor die speler altijd een groen driehoekje
    Maar zoals eerder al iemand zei....als je het scherm voor je krijgt waarin je normaal zit of een transfer gelukt is of niet....als je in dat scherm met je rechter trigger klikt, zie je wel wie er interesse heeft
     
  6. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand bied op spelers die niet door mij in de transferlijst zijn gezet,
    das wel jmmr, zo kan ik nou nooit echt super deals maken, want iedere club die iemand wil halen gaat onder de transferwaarde zitten omdat ze op de transferlijst staan
     
  7. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje late reactie.. Maar dit bedoel ik:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Elk team eigen nummer stijl.. Dus niet 3 meer maar elk team zijn eigen!
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb gister het Premiership gewonnen met Liverpool;) Laatste speeldag...1 punt voor op ManU en kampioen worden op het veld van de vorige kampioen (Arsenal) Spannender kan niet;) Alleen jammer dat je voor seizoen 2 geen spelers kan kopen en er ook niemand degradeert |:-
     
  9. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat Konami voor deel 5 uitkomt, inziet dat de Master League niet geweldig is. En dat mensen gewoon normale competities willen spelen, met transfers etc.

    Ik ben bang van niet, en laat ze eerst maar eens online fixen. :{
     
  10. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe gewoon het idee van de ML in de competitie, dus dat ze wel groeien, transfers en een CL en Uefa Cup, maar dat je dan kan kiezen uit Premiership, HCE etc.
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mensen, welk camera aanzicht gebruiken jullie ?(speel btw bijna alleen op live)

    Ik blijf maar switchen tussen wide en normal. Met wide heb je een beter overzicht maar met normal ben ik 1 op1 beter.

    Vroeg me af wat jullie gebruikten en wat jullie aanraden.
     
  12. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen zeker beter eerst 't online gamen verbeteren. Dat gehaper als je joined is zo fkn irritant.

    Daarnaast vind ik de ML juist wel goed. Maar inderdaad jammer dat je niet een tweede seizoen kunt spelen bij de HCE ofzo.

    En dan nog iets: ooit ook zo gefrustreerd door 't feit dat als je tegenstander door je strafschopgebied loopt, naar de achterlijn, dat de keeper dan gewoon in zijn doel blijft staan, zodat die speler de bal simpel voor de goal legt en die speler die daar dan staat die bal er zo in kan tikken.
    Beetje omslachtig uitgelegd maar hoop dat het duidelijk is :)
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  13. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel over het algemeen ook Live en gebruik Normal Long..
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is een goed idee:9
     
  15. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf idd ook gewoon de ML ingericht als landencompetie.....ik speel zelf de HCE en heb de andere 3 in de ML als spaanse, italiaanse en engelse competitie gemaakt
    Is wel leuker want dan speel je europees, ook echt europees
    Alleen jammer dat ze niet zoiets hebben als Fifa2005, dat je kunt switchen tussen teams..die carierre mode
    Nu heb je het na een paar seizoenen wel gezien met een club...tenminste ik
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de camera op Wide staan. Dat geeft me het beste overzicht. Daarnaast kijk ik ook altijd op m'n radar, dat scheelt ook enorm! :)
     
  17. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer wordt PES 4 eigenlijk 30 euro? Zoiets las ik hier een tijdje geleden iig
     
  18. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij was dat de 28e
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, eind april/begin mei.
     
  20. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    zou idd een hele vooruitgang zijn. nu speel je eigenlijk altijd wel europees. altijd kies je namelijk een competitie, ik tenminste, met de beste clubs. als het dan de orginele competities hebben, heb je echt het gevoel dat je in engeland, spanje enz. speelt. als ze die sfeer kunnen maken iig. en dat europees voetbal ook echt een uitdaging word. maarja, licenties he :mad: . zou echt te vet zijn, dat als je de cl finale speelt, er dan zown ster in de middelcirkel ligt 8) _O_ . hebben ze bij uefa cl wel, maar dat is zown verneukt spel. hopen dat er dus wat meer geld vrij komt voor licenties.
     

Deel Deze Pagina