1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zwaark*t vind is, wat ook al bij iedereen bekend was/is denk ik:
    -ALs je op 6 sterren speelt maakt de cpu gruwelijk veel van die overtredingen zonder sliding, na 5 keer door een zelfde speler mag hij weleens geel krijgen.

    -Soms heb je echt goed voordeel na een overtreding, toch wordt je dan afgefloten voor een overtreding die op jouw speler gemaakt is..

    -Na een overtreding staat iedereen op z'n plaats, dit is ook zo bij het uitgooien. Ik zou graag zien dat je meteen door kan gaan (bijv een helle snelle inworp of vrijetrap)

    - Een vrije trap kan je niet terugspelen

    Verder vind ik het een superspel...het houdt mij langer bezig dan ieder ander spel op de xbox...

    Tip: Als je keeper niet goed reageert op een bal die naar het doel toerolt dan hou je gewoon de 'Y' knop ingedrukt hierdoor reageert hij altijd. Vooral handig bij van die halve snelle balletjes die naar je doelgebied toe worden gespeeld door de cpu
     
  2. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een slecht punt:
    6* is niet super moeilijk, alleen soms maken ze van de onmogelijke doelpunten van >30 meter (geen vrije trap, gewoon in de wedstrijd) zonder dat je daar aan wat kan doen. Zo kreeg ik in 1 wedstrijd 2 van die tegendoelpunten tegen, terwijl ze geen 1(!) uitgespeelde kans hadden. Daar baal ik echt van
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pes 4 is nu al 30euro hoor!!! Bij eplaza en bartje
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo verassend is dat niet hoor. Hij was bij de release al 40€.:)

    Ik ben vandaag een nieuwe ML begonnen met PES United. Echt veel lastiger dan met een club als Barca ofzo, en ook veel leuk vind ik. Het vraagt veel meer van je.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Lag hij voor 40 in de winkel??? Nee joh volgens mij was hij gewoon 50 of 60 hoor!!
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem toen, als ik me goed kan herinneren, in 't begin al bij FRS voor 40€ zien liggen...
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee hoor, bij de FRS lag hij bij de release voor +/- €40 in de winkel! Ik had 'm 'n dag voor de release bij de Replay Eindhoven gehaald. En daar kostte hij €65,-! Maar ik had er 2 games voor ingeruild dus ik hoefde maar €25,- te betalen.
     
  8. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    hij was 49 euro toen ie uitkwam bij de FRS
     
  9. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou goed kunnen dat er wel licenties bij komen hoor in PES5. Winning Eleven 8 Liveware Evolution is gewoon een extra versie met wat verbeteringen.
    Winning Eleven 9 (hier dus pes5) komt in de zomer uit
     
  10. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0

    Tip. Als je de master league begint kan je zelf kiezen welke teams er in de leagues komen. Ikzou zeggen zet alle engelse teams (wel ff de namen veranderen) in league A en zo kan je van league b een Spaanse en c Italiaanse en d Nederlandse maken. Heb je eigenlijk hetzelfde *) alleen dan met minder landen.
     
  11. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan mis je de duitse + franse, die erg sterk zijn.
    Het liefst heb ik dit:
    Kies de competitie en een club die daar in speelt, en dat je gewoon spelers kan kopen uit alle competities, en dat dan de kampioen CL (in Nl dan) en 2e voorronde. Nog een paar UEFA cup. Degraderen hoeft van mij niet perse. En dat er ''echt geld bedragen zijn''. Ik vind het dom dat je gewoon Ronaldinho kan kopen met RBC als je een jaartje veel wedstrijden wint. Dat is ongelovelijk onrealistisch. En ik vind het dom dat de transfer markt helemaal niet actief is, dat is bij FM en CM veel meer (ok, grotere database maar nog). Psv heeft bij mij al 3 keer R. Ferdinand gekocht.
     
  12. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje over de ml league. Is het ook mogelijk om met je ml-team ook overstappen naar bijv league b?? want ik wordt het zat om elke keer tegen de zelfde teams te spelen...
     
  13. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    oowww thnx voor de tip 8) . zal het eens proberen. dat zal het al een stuk leuker maken. je kunt dan ook een giga suepr league maken met alle topclubs :+ . alleen is dr europees niks meer aan dan. en das juist je uitdaging, omdat je dan tegen al die goede clubs moet.
     
  14. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Captain_nemo,

    dat is niet mogelijk.

    Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat de Wefa games moeilijker zijn dan in de league van de ml
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me logisch toch?
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan alleen de Engelse, Spaanse en Italiaanse en 1 league met een mix van de overige beste teams. Heb je iig de 3 beste competities. Dat van ie voorrondes CL hoeft van mij niet allemaal, dan moet je het ook helemaal goed doen en intertoto kunnen spelen. En daar zijn niet genoeg teams voor (of ze moeten er een aaltal niet boeiende teams bij doen). De transfers vind ik wel oke. Zou wel leuker zijn idd als het gaat zoals jij het zegt. Wat ook wel lache is als je een speler van je 'default ML team' ruilt tegen iemand als ronaldo. WTF moet real met zon knakworst 8)
     
  17. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, namelijk hoe het nou precies zit met dat effect geven bij vrije trappen. Ik weet dat die vraag al eerder is gesteld, maar wat is nou het juiste antwoord??
     
  18. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan je linker sticky bewegen voor effect, maar als je tijdens de wedstrijd start clickt komt dat menutje met change player enzo, daar staat ook iets met controls, en daar zie je alle controls die overal mogelijk zijn, ook met de vrije trap!!
    kijk daar effe, is veel effectiever
     
  19. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de linker thumbstick kun je je speler een beetje draaien. Met de rechter thumbstick kan je, als de speler de bal getrapt heeft, effect geven door naar bijv. links te drukken.Makkelijkst hiervoor is een speler met veel 'curling' (zie eigenschappen v. speler).
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    oww, dus het is de rechter... is dat ook bij corners zo, ik dee altijd maar wat, in een wedstrijd scoor ik toch nooit bij een stilstaans moment...
     

Deel Deze Pagina