Jep. Al gebruik ik het vrijwel nooit. Opvallend dat je bijna nooit scoort uit een stilstaand moment. Als ik jou was zou ik er toch aandacht aanbesteden, kan erg vitaal zijn in een wedstrijd. Ik scoor het meeste uit indirecte vrije trap; de bal een zacht tikje geven en iemand anders het hoofd ertegen laten zetten. Vrijwel altijd een goal.
Doe ik ook meestal zo'n hoog balletje. Alleen vanmiddag ging ik voor de gein een directe vrije trap nemen. Die vloog er zo maar in
Niice. Mij nog niet gelukt, mede omdat ik er niet echt in oefen en gewoon altijd kies voor indirect. Toch maar eens de training van doen...
Het verbaast me dat mensen hier zo weinig uit directe vrije trappen scoren. Niet om op te scheppen hoor maar ik zit nu op ong. 50 vrije trappen erin. Daarom kies ik ook altijd voor de directe methode.
pff .. Waarom schiet ik ze in de training mode ze er best vaak in en in de wedstrijd vliegen ze tegen de paal .. .. Wat ik best dom vind is dat de keeper soms bij een uittrap de bal kort speel terwijl mijn speler voor de speler van de tegenstander staat.. dan scoor je bijna altijd .
Ja dat is inderdaad wel dom. Maarja, zo zie je maar, een perfecte A.I. heeft geen enkel spel. Ben nu dus een ML bezig met defaultplayers, en dat valt flink tegen. Die spelers kunnen nog geneens een bal fatsoenlijk aannemen of even de bal kappen als er een verdediger aankomt, gewoon te erg voor woorden. Dat wordt dus hopen op gelijke spelen, want scoren dat lukt ook al niet zo...
whahaha!!!! lol hoe laat je een bal door je benen glippen, iemand passt naar je, je drukt iets, en dan gaat hij door je benen...ben het vergeten...anyone??
Hebben jullie ook spelers die jullie (vrijwel) altijd koopt in de ML? Ik koop heel vaak Chivu, omdat ik hem echt goed vind: * Hij is jong * Hij kan goed cbt spelen * Hij kan goed sb en smf spelen, hij scoort vaak op de smf positie * Hij kan redelijke vrije trappen nemen * Hij heeft een * bij penalties
Hij is idd erg goed. Er er zijn niet zo heel veel goede verdedigers. Ik koop nu alle sterren van vroeger zoals Cruiff, Pele, Rijkaard, Gullit enz. Vbasten is weer weg want ie gast is zo sloom als wat. Ook zijn alle aziaten erg goed en lekker goedkoop.
Heb trouwens gehoord dat ie uitgebreidere versie van Winning eleven 8 moeilijker is. Hoop dat dat ook zo is in pes5 want op een gegeven moment zijn zelfs 6 sterren te makkelijk als je eenmaal een beetje een super team hebt. Ook is er maar weinig verschil tussen 3 sterren en 6 sterren.
Tussen 3 + 6 sterren zit wel degelijk verschil. Maar inderdaad 6 sterren is niet echt moeilijk. En diegene met al 50 vrije trappen erin, jij mag mij wel even een paar tips geven, heb er mss net 5 inliggen :{
Ja, het is wel moeilijk hoor Maar als je 1 groep ado-junkies hebt gezien heb je ze allemaal gezien Maar we dwalen te ver af .