lol niet bepaald sterker op dit moment dan psv geloof ik scheelt in de CL 3 punten en flink wat minder kans om volgende ronde te halen en scheelt in competitie al gauw 8 punten...... Maarja als feyenoorder dien ik op te passen met patspraatjes richting amsterdam want voor ik et weet wordt er zomaar 4 maal op rij niet gewonnen als het tegenzit. Az...ferencvaros...Nac...en 020.
aanpassingen qua taktiek kun je wel uitvoeren, maar qua spelers kun je Ajax niet veranderen(dus je kunt geen nieuwe spelers erbij kopen)
mooi elftal ajax (in potentie) maar goed @ booster: idd jammer van kezman, altijd handig een niet scorende spits op xbox live...
Maarja, Altijd als er een schot op het doel van ajax is gelost gaat Lobont eerst weer een eind naar voren lopen schreeuwen.. de malloot.. Maarja, ik hoop dus dat ze dat niet gaan invoeren anders duurt een wedstrijd veelste lang door al dat geloop van hem
Ik zal 100% met Feyenoord online te gaan (en af en toe andere clubs en landen waar ik sympathie voor heb). Aangezien ik een hekel heb aan Real, Arsenal, Manchester enzo betekent dat voor mij mindere kansen in de rankings. Maar ja, fu©k the rankings! Met de beste clubs spelen kan iedereen (alleen sommigen beter dan anderen). Ik hoop gewoon op vette wedstrijden tegen clubsupporters (met hun eigen club)...
@pacboyslim Medesupporter kies dan een club uit de elite die je niet haat of zijn die er voor jou niet? IIG ik hoop ook dat er unranked games mogelijk zijn (schijnt bij fifa iig te kunnen dus lijkt me dat dat bij pes ook mogelijk is) Want dan zou ik ook graag supporterpotjes spelen!
Ik heb me voor de PC versie al aangemeld voor een online league (als alles goed gaat). Hier had ik in eerste instantie voor Valencia gekozen omdat de meeste grote teams al vergeven waren.. Maar inmiddels is Manchester vrij gekomen en ga ik daar mee verder.. Ik ben erg benieuwd hoe het online gedeelte van PES zich gaat ontwikkelen..Eerlijk gezegd verwacht ik er niet te veel van aangezien het de eerste keer is dat ze online gaan.. Mocht het wel top zijn is het alleen maar megenomen..
Ik ga 99,9% voor real madrid..... waarom?? Beckham ,zidane,owen,figo,ronaldo,raul Alleen de verdeding is nou niet je van het
met R.Carlos,Walter Samuel, Jonathen Woodgate en Michel Salgado heeft Real op papier een van de beste verdedigingen van Europa
op papier ja, maar een verdediging valt of staat met wat er daarvoor gebeurt. in de tijd dat makele er nog speelde als stofzuiger ging het uitstekend, toen real besloot dat er nog een grote naam bij moest (beckham) en hem op die positie liet spelen was de balans weg. met pes zal dit niet zo'n groot probleem zijn, al zou ik persoonlijk altijd een df voor je verdediging zetten, liefst een type davids die ook nog goed kan voetballen
Lijkt me gruwelijk om ( desnoods unranked ) Nederlandse Competitie te spelen. Er is altijd wel iemand te vinden die van een club als bv de Graafschap houdt Dan gewoon die competitie spelen met mensen online en zien wat je er vanaf brengt. Tuurlijk zijn de mensen die met Ajax, PSV en Feyenoord spelen ( en AZ en bla bla bla ) in het voordeel, maar het maakt de kick dan juist groter om van hen te winnen. Als supporters alleen maar bij clubs zouden kijken die zouden winnen zou iedereen bij Ajax, PSV, Feyenoord enz gaan zitten...Welke supporter wilt nou niet dat zijn club wint?! Maar ondanks dat zijn er toch genoeg mensen die trouwe supporters van Vitesse, ADO Den Haag, FC Groningen en dat soort clubs zijn...Dus mensen willen niet per sé alleen maar winnen!!! ( helaas zit dat in sommige mensen wel zo, en dat is dan weer nadelig voor dit spel )
Ik ga wereldwijd met vitesse als het een beetje lukt . Jeugdsentiment... /edit 1 van de eerste keren dat de Nederlandse competitie gelicenseerd is!