Komop jongens heeft dan niemand zin om de geweldige wedstrijd Ac Milan - Liverpool nog eens via Live dunnetjes over te doen?
Toch wel knap dat zo'n spel na een half jaar nog zo populair is.. Mensen die zin hebben om mee te doen aan toernooien, check Peslive.nl
speel elke dag...en dat al vanaf deel 1 op de psx..... voetbal blijft toch het mooiste spelletje op onze aardkloot!!
...snik ..snik...snik.. heb pes 4 zien liggen voor maar 29.95... ..au...dat verdient zo'n spel niet..snik
Tsja, je moet het zo zien. Het is een spel voor de elite. De elite bestaat uit maar weinig mensen, dus als weinig mensen hem kopen komt hij snel in de budgetbak terecht.
Zijn er nog beetje veel Nederlanders hier die PES online spelen. Ik word er best gek van, al die Engelsen. Het is niet dat ze niet aardig zijn ofzo maar de lag is gewoon erger dan tegen een Nederlander. Dus als er nog mensen zijn die ff een potje willen spelen, pas je gamertag of voeg mij toe. Ik sta bwt 8000 ofzo, maar ben naar eigen zeggen echt wel beter.
Daar hou ik trouwens ook wel van. lekker lullen. Ik voeg je wel toe Jaywalker, en eXtince ook wel. Spelen we misschien binnekort een potje.
ik heb de game en wil en ben toch wat meer op live te vinden de laatste tijd....ik ben alleen niet zo verschrikkelijk goed...maar als je je ranking wil kicken moet je maar toevoegen....ik speel voornamelijk voor de gezelligheid...