1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dus win jij met 3-0..beter toch!!
    hij heeft mij uit zijn friendslist gezet,ook beter...lol
     
  2. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    mij gaat het ook niet om die punten, ik vind t gewoon laf. Een geweldige wedstrijd, en dan in de laatste minuut vertrekken omdat ik scoor...
    ik vind t gewoon niet leuk als ik win omdat de ander weg gaat
     
  3. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je wint toch ook niet omdat de ander weggaat? Je wint omdat je in blessuretijd met 1-0 voorstaat. Dat de ranking daar anders over denkt boeit je als het goed is helemaal niets, fuck de ranking.
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    De ranking zuigt idd behoorlijk.

    Die dreambox converter ondersteunde toch ook de headset. Wil nl deze bestellen bij hotbit.nl maar weet niet of dit de goede is aangezien er staat Dreambox/Joybox. Ik heb nu een joybox maar die ondersteund geen headset maar het plaatje op de site laat wel een dreambox zien.
    [​IMG]
     
  5. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is de goede die heb ik ook
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Stelletje watjes, echt mannen spelen het spel gewoon met Xbox controller. :p
     
  7. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap eerlijk gezegd ook het probleem niet met de controllers van de xbox...heb altijd op de psx gespeeld,toen op de ps2..en nu,niks aan het handje met de xbox.

    Lijkt mij dat er vertraging optreedt als je er van alles tussenhangt..al is het minimaal,kan het wel een goal schelen.
     
  8. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook serieus geprobeerd met de Xbox controller maar het lukte mij gewoon niet om na PES2 en PES3 jaren op de Playstation gespeeld te hebben nu te wennen aan de Xbox controller.
     
  9. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    heb die converter ook geprobeerd, maar heb nu een controler met de R2 toets boven de gekleurde knoppen....dit was even wennen, maar vond het een goede tussenoplossing. Weet trouwens niet wat voor alien die Xbox controler getest heeft, want een normaal mens had die witte & zwarte knop mooi afgekeurd op die plek..kost me gewoon tijd om te zoeken naar die knoppen tijdens het gamen ...en dan moet je na het indrukken ook weer terug he ! (oja, eerst even je duim weer zetten, want die gaat telkens uit de kom..kost ook weer tijd)
     
  10. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds na 700 potjes?

    ik ben het met opheo eens. Ik heb er ook geen problemen mee, werkt prima allemaal.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    no reply received returning to optimatch wat kan je hier aan doen
     
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    het gebeurt steeds vaker dat tijdens pro evo mn xbox "hangt" en krijg dan een luid en eentonig geluid via de boxen. Na opnieuw opstarten is alles weer oke.

    zit trouwens in een diep evo dal, want heb de afgelopen 2 weken alleen maar wedstrijden verloren, ondanks mijn mooi, hoogstaand en oogverblindend spel...
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    messchien bij de large controller is het wel vervelend maar bij de small voelt het allemaal heel goed aan nog nooit problemen me gehad.
     
  14. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    weet je wat ,ik meld me ff aan met een trail kaartje...laat ik je een potje winnen....dan ben je in 1 klap uit je dal....dan ga ik weer met Opheodrys aan de gang ,zodat ik je weer heel diep er in kan trappen.... 8)

    heb een hele week zwaar weer gehad,won moeizaam of verloor onverdiend(teveel op de lat,paal of redding)...vanaf vrijdag gaat het weer de goede kant op.

    Vroeger speelde ik 1 x per week met een kameraad ISS pro,een hele avond dan he.
    Heb weleens maanden achter elkaar verloren..ALLES...maar eens kom je eruit..jaja,ook jij eXtince :confused:
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Extince, dat waren de 3 spannendste potjes die ik tot nog toe heb gespeeld.
    We waren echt tot aan de laatste minuut gelijk aan elkaar!
    hopelijk spelen we weer snel een potje :)
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, dat zijn nog eens woorden die mij weer de pro evo cd doen samenlijmen en opvissen uit het aquarium. Thanks !!....meneer met de moeilijkste naam op live ! :)

    Jazeker, erg spannend en vooral doordat jij vaak van lange afstand schiet en nog nauwkeurig ook ! dat doen er niet veel, dus ik moest altijd op mn hoede zijn. seEyaa!
     
  17. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook tegen je gespeeld Extince. Weer eens wat anders dan altijd die standaard top clubs. Al zijn de spelers van Twente en RKC wel heel slecht vergeleken met de mindere clubs uit andere landen.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rivanov, weet je nog dat je een X vertelde dat jij met je Keeper in 1 x rood had gekregen? Nou zoals je weet speel ik vaak met Han de Man en het was weer eens een melige wedstrijd, overkomt Han opeens dat ik de bal hoog aanneem en dat zijn Keeper mij keihard vloert en dus rood krijgt wat totaal onbedoeld was.

    Iets van 10 min later overkomt mij precies hetzelfde en ik had geen wissels meer over. :+ En hij 2 rode kaarten + een geblesseerde speler die hij niet kon wisselen vanwege dat hij zonder Game pauses zat.

    Han het was weer eens een klassieker jongen.
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    het zit je inderdaad niet mee. ik heb nog nooit gescoord vanaf de aftrap, maar tegen jou voor de eerste keer nu wel. daarna nog 2x dat ie voor me voeten valt.
     
  20. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het niet erg vindt voeg ik je trouwens ff toe Lekkerbek. Altijd handig iemand in je friends list erbij die PES4 speelt.

    Gisteren had ik namelijk maar weer eens een keer gewoon tegen een onbekende gespeeld en toen kreeg ik dus zo'n mega slechte tegenstander. Het was dat er bij mij totaal niks in wou anders had het allang 5-0 gestaan maar toen ik eenmaal scoorde was hij ook meteen weg. Dan speel ik toh liever tegen mensen van XBW of andere fora's waarvan je weet dat ze iig niet quitten als ze eens achter staan.
     

Deel Deze Pagina