1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het en heb hem geaccepteerd. Ik schrok wel van je statistieken. Binnenkort maar eens een keer tegen elkaar ballen. Alleen vanaf maandag ben ik op vakantie.
     
  2. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wel weer leuk om eens wat nederlandse namen voorbij zien te komen. Geeft een thuis gevoel. Maar 1 potje was ook wel weer genoeg, want wat reageren die spelers sloom zeg, even omdraaien kost een speler al veel tijd.

    Ja vanaf de aftrap in mn goal...zo begin ik een wedstrijd tegen lekkerbek, lekker. Verder ben je gewoon veel beter, ik heb grote moeite om mn doel leeg te houden. 1 a 2 wedstrijden en dan ga ik op zoek naar iemand waar ik meer kans heb. Zie je weer online!
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  3. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo schrok je daarvan? Ben niet zo heel goed en het grote probleem bij mij blijft toch dat ik erg slecht kan verdedigen.
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe, heb wel zin in wat Nederlanders.. Ben wel vanaf maandag weg tot 18 juli (vakantie _0/ )
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    schrikken is wat overdreven, maar je bent niet slecht als ik dit zo zie.
     
  6. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet slecht maar ook niet goed *)
     
  7. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog een vraagje over de option file,
    Is er ook een mogelijkheid dat die voor de Xbox komt ofniet?

    Mijn Gamertag = Zidaan
    Dus als jullie eens een potje willen winnen daag me uit *)
     
  8. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe Zidaan. Mijn gamertag is Darkzell NL. Vergeet zelf namelijk altijd om mensen toe te voegen.

    Met een Max Drive kan je gedownloade option files van internet op je Xbox zetten. Weet of je dat bedoelde maar via Live blijf je toch dezelfde rommel hebben dus het geld alleen offline.
     
  9. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, vooral de spelersname....ze moeten niet raar opkijken als ik straks echt in het stadion die gekke namen ga schreeuwen !

    screenshots pes5, van 20 juni, dus ik ben er lekker laat bij, maar toch:
    http://soccer.gamez.nl/artikel.php?sectie=artikel&sid=1643
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    zijn er problemen met PES4 live ?
    Nu al 2x achter elkaar dat ik een penalty tegen krijg. De 1e mist hij, en het spel blijft hangen. Opnieuw moeten opstarten (dus niet het spel verlaten, de box uit moeten zetten want hij reageerde niet) En bij de 2e penalty miste iemand en bleef deze weer hangen....iemand anders ook poblemen ?
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Voeg me maar toe;)
    als je wilt.. :{
    Dan kan je tegen mijn broer spelen :cool:

    Gamertag: Bhaigustavo
     
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekerrr, het valt nog mee, maar soms dan blijft het beeld hangen en weet ik alweer genoeg. Het kan dan ook aan de ander kant liggen, dus ik wacht heel even, anders verlies ik mn partij voor noppes. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik moves wil maken die helemaal niet kunnen in pes 4... een dubbel omhaal hakje bijvoorbeeld
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  13. psvmaster

    psvmaster Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw PES 4 toernooi!


    De grote aftrap van mijn pes4 toernooi, Ik ben pas nieuw hier dus hoop voldoende deelnemers te krijgen!!

    Regels:


    - 4 poules (bij meerdere deelnemers 8 poules)
    - Gewonnen wedstrijd 3 punten + doelpunten erbij opgeteld gelijk 1 + doelpunten verlies 0 + doelpunten.
    - Iedereen die meedoet moet de ruststand en eindstand in dit onderwerp plaatsen en topscorers.
    - Disconnecters worden niet geduld! Of je moet het tijdens de wedstrijd overlegd hebben, ivm met erge lag of echt dringende andere zaken, doe dit via de headset!
    - Iedereen kan een team kiezen als je team er niet bijstaat dan kun je altijd een ander team kiezen behalve de TOPPERS geef je team door in dit forum.


    Als er meer belangstelling blijkt te zijn dan gaan er 24 teams of 32 teams meedoen afhankelijk van het aantal aanmeldingen

    Match settings:

    Condition: normal
    Time: 10 min
    Injuries: Ja
    Knock out fase: Extra time Golden Goal (+ evt pk aan bij de 2de wedstrijd)

    Wat bij een gelijke stand na 2 wedstrijden
    Wanneer er in de KO-ronde na twee wedstrijden nog steeds niks beslist is (dus ook uitdoelpunten gelijk), dan dienen er wederom twee wedstrijden gespeeld te worden.

    Wanneer de stand na 4 wedstrijden nog steeds gelijk is, maak je een 5minuten game. Zet penalties op yes en daarna zit je de wedstrijd uit en blijf je wachten op de penalties

    Toernooi Format;

    4 Poules van 4 deelnemers

    Punten telling:
    (Amsterdam Tournament opzet)
    Winnen  3 punten + gescoorde doelpunten
    Verliezen  0 punten + gescoorde doelpunten
    Gelijk  1 punt + gescoorde doelpunten

    Bij gelijke eindstand in fase 1 geld het volgende;
    (volgorde)
    - 1. Onderling resultaat
    - 2. Doelsaldo
    - 3. Doelpunten voor

    In de kwartfinale:
    Nr 1-Nr 2 (Loting)

    Na poule fase 1 gaat er een knock out systeem in werking.

    Hier geld de CL-opzet, een uit en thuiswedstrijd, bij gelijke eindstand telt het aantaal uit-gescoorde doelpunten. Wanneer dit ook gelijk is, dan volgt er een verlenging op de laatste host. Bij 2 gelijke overwinningen zal er een game van 5 minuten aangemaakt moeten worden, en direct erna strafschoppen. In de verlenging wordt normaal gespeeld.

    Na de halve finales volgt er een grote en een kleine finale.

    Data
    - De wedstrijden van fase 1 (groepswedstrijden) dienen klaar te zijn op 1 augustus
    - Voor elke knock-out ronde wordt een week uitgetrokken
    - Op 22 augustus is het toernooi afgelopen


    Alvast veel succes!!!!!!!

    Als je dus wilt meedoen aan het toernooi dan post het even met de naam van het team dat je wilt hebben en je gamertag en mail adres voor opzet schema dan komt het helemaal goed.
    Als het toernooi van start gaat dan worden de standen en topscorers in dit topic bijgehouden dus stuur je uitslagen van wedstrijden incl. ruststanden.
     
  14. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuw toernooi, een geweldig idee!

    Een nieuw toernooi lijkt me wel wat, aangezien het 'andere' toernooi van dit forum al langere tijd bezig is en er niemand meer word toegelaten! Het zou daarom (bij genoeg andere/nieuwe deelnemers) erg leuk zijn om een nieuw toernooi te starten. Zo kan iedereen die te laat was voor het andere/eerdere op xboxworld georganiseerde toernooi toch nog deelnemen aan een nieuw toernooi!

    Ik heb zelf ook een idee/toevoeging :

    Misschien is het een goed idee om de winnaar van beide tournooien tegen elkaar uit te laten komen en/of een oud winnaar van peslive, maar dit is natuurlijk toekomst muziek (en misschien loop ik wel te hard van stapel lol). Maar het lijkt me een fantastisch idee! Zo blijven we lekker bezig!

    Anyway, ik doe graag mee met het tournooi!

    Gamertag: SNK FOREVER
    Team: Inter Milan
    E-mail: oldschool_snk@yahoo.com
     
  15. psvmaster

    psvmaster Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0

    Heey SNK Forever,

    Ik kan je pas inschrijven als een een middenmoter kiest anders zou het oneerlijk worden iedereen die deelneemt heeft een middenmoten kijk>

    Gamertag Clubs

    PemmertNL Siena
    Technotic Middlesbrough
    psvmaster Villareal
    Pauche Udinese
    SunriseBGM Aston Villa
    mgwlee Ajax
    Maxx NL Atletico Madrid
    CenoNL Olympiakos

    Voeg me aners toe op kingroy0019@hotmail.com
     
  16. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, je hebt gelijk, zo heeft iedereen een team wat kwa sterkte betreft niet veel voor elkaar onder doet.

    Dan ga ik voor Valencia, Aimar is coming!!!

    Mocht dit team te sterk worden bevonden, dan ga ik voor Deportivo La Coruna, Tristan on his way!!
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    als het huidige toernooi afgelopen is komt er een vervolg
     
  18. psvmaster

    psvmaster Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    heey Deportivo weet ik nog niet kijk deze teams doen er mee

    Gamertag Clubs

    PemmertNL Siena
    Technotic Middlesbrough
    psvmaster Villareal
    Pauche Udinese
    SunriseBGM Aston Villa
    mgwlee Ajax
    Maxx NL Atletico Madrid
    CenoNL Olympiakos
    SNK FOREVER
    Rinaldo Manchester City

    Dus ja ik denk dat het nog lager moet
     
  19. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik wil wel een beetje controle over mijn spelers houden. Het moet niet zo zijn dat ik de bal niet eens fatsoenlijk naar een teamgenoot kan spelen die nog geen meter verderop staat :confused:

    Maar goed, persoonlijk denk ik dat Villareal, Atletico, en Deportivo nauwelijks voor elkaar onder doen als ik de clubs en de spelers met elkaar vergelijk...
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  20. Pemmrt

    Pemmrt Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk nog maar eens dan ;)
     

Deel Deze Pagina