1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    tis altijd beter dan een duits doelpunt :9
    (voorgeven, intikken)
     
  2. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    jahoor !
    gisteren schoot iemand binnenkant paal.
    De bal ging er niet in, want hij ging over de zijlijn uit...maar pes zag het toch als een goal !!!!!!???

    t was een rare bal, dat geef ik toe, maar niet fijn om zo achter te komen.
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd eXtince, de eerste goal van de laatste wedstrijd was een mooie solo vanaf de aftrap. (ik had een beetje last van lag, maar dat was wel duidelijk geloof ik)
     
  4. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Die goal zag er leuk uit, ik had mn avondje wel ja
    O, wist niet dat je lag had, maar er moest iets zijn, want normaal ben jij de winnaar
    tjauwwww
     
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    bah bah. Bij mij gaat het de laatste week baggerslecht. Ik win weinig wedstrijdjes en mn verdediging is een gatenkaas. Hopelijk gaat het eerdaags weer beter :9

    ook een hoog irritatie gehalte: Die *($*@#(#@ duitse doelpunten. Intikken en scoren, ik heb er zon hekel aan :{
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, de zgn kutgoals... t zijn daarentegen wel de enige kansen die 95% raak zijn!
     
  7. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ja oke, maar het is zon laffe manier van scoren, en je kan er weinig tegen doen.
    Vind als mensen van afstand schieten het een veel leukere wedstrijd is, vooral omdat het dan ook spannend is of ie er in gaat of niet. Ik zelf scoor weinig/nooit met zon duits doelpunt.. eigenlijk moet ik dat vaker doen, t gaat zo slecht de laatste tijd :cool:
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan laten sommigen ook nog eens de herhaling zien van zo'n ka-u-tee doelpunt.
    "Knap hoor" denk ik dan, maar ja, het is en blijft een goal.

    Dat ik het helemaal gehad heb met die herhalingen is nu wel duidelijk, maar de laatste tijd als ik iemand 'duw' wordt er direct gefloten, maar andersom niet. ik ben bijna in staat om die konami fabriek eens op te zoeken en een flink woordje te wisselen met de chef daaro
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    die doelpunte zijn inderdaad kut maarja zo lastig te verdedigen
     
  10. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4

    jij maakte dr ook een vandaag }:]
    net weer wat leuke wedstrijdjes gespeeld, de inter milan - real potjes althans.. die van nederland ging voor geen meter omdat ik mn opstelling niet geladen had :eek:
     
  11. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, ik maakte ook een aantal foute goals, moest soms overgeven van mezelf..maar deed ze niet expres. Verder had ik net ietsjes meer mazzel gisteren en kon ik goed wegkomen
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    jep, true.
    Eerst potje (inter - real) won ik gelukkig nog, door 2 niet-lelijke goals :9
    2e potje (inter - real) lag in jouw hand. Je speelde veel beter.
    3e potje (nederland - Portugal) ging echt k*t. M'n voetballers stonden niet goed opgesteld en ze kregen voetballes.
     
  13. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    1e potje: wat een afstandsschot met inter, man ! echt mooie goal...maar wat doe je ? je klikt de herhaling weg na 1 keer...deze goal verdiende nog een herhaling
     
  14. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe, ik ben niet zon herhaling man.. ik heb er ook de grootste graftyfus hekel aan als mensen hun duitse doelpunt 2 x laten zien :9
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is er met die duitse doelpunten??
    wat is een duits doelpunt?..iets met intikken en scoren?

    leg uit?

    Ik versta onder een duits doelpunt,1tje in de laatste minuut...niks mis mee,als je hem zelf maakt ;-)
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Duits doelpunt = Via flanken na de keeper lopen dan passen zodat je eigen speler open doel heeft en zo erin tikt...
     
  17. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    een uitgespeelde goal dus...als je zo scoort vind ik het prima!!
    waar het volgens mij omgaat is dat er alleen maar zo gescoord word...een opstelling op het veld zetten die puur op die goals gericht is.
    dan is het zwaar ka-u-tee..helemaal mee eens.
    ik scoor op alle mogelijke manieren,maar net waar ik ruimte krijg/kansen zie.

    las ergens dat "duitse" doelpunten niet te verdedigen zouden zijn?...kan prima,maar moet je wel vanaf de aanzet in de smiezen hebben dat er 1 aan zit te komen..anders lopen er 3 man van je ploeg mee en ben je uiteraard geklopt.
    maar zoals ik al zei,veelal zie je het al bij de formatie instellingen..dus ben je gewaarschuwd....

    JAJA,eXtince..je heb een mooie vrijetrap gescoord,ja je was beter,ja ik was helemaal nergens(op die bal op de paal/lat na)...ja,je hebt verdiend gewonnen...nee,natuurlijk heb ik niet lekker geslapen!!!!
    hopelijk vandaag meer geluk.....
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vanaf nu gewoon ff niet meer tegen opheo, kan ik langer genieten van de overwinning whaahaha (zul je zien dat ik telkens zo'n sta-in-de-weg envelop op mn scherm krijg)
    Maar goed, gisteren was voor mij een but avondje, kwam steeds 2 noppen tekort.
    latersss
     
  19. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een hele dag niet gespeeld...uniek voor mij!!
    Hoorde de hele dag het vieze lachje van die eXtince door mijn kop gaan....kon de xbox niet eens aankijken...aagghh...gaat me nu nog door merg en been.


    Ik nodig je eigenlijk nooit uit,je wilt graag tegen mij spelen...
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is en blijft een verschrikkelijk spel.. :)
     

Deel Deze Pagina