Als iemand de replay volledig laat zien, doe ik dat ook, dan leertie het wel af. Speelt hij ook nog es irritant, dan duren mijn ingooien, wissels en vrije trappen etc etc ook erg lang...
gisteren weer 3 leuke potten tegen Extince gespeeld: 1ste pot: Extince domineerde zwaar, een verdiende 3-1 overwinning voor hem 2e pot: Het ging heel erg gelijk op, maar ik wist nog een goaltje weg te jatten met een fantastisch schot van Veron .. 2-1 3e pot: Ik speelde beter.. Ik maakte de beste kansen en benutte ze ook, alleen extince wist nog snel een goaltje te scoren.. 3-1
yep, zo was het en na 2 nederlagen had ik hem weer helemaal zitten en heb mn xbox volgens mij met alles wat in de buurt lag uitgegooid :{
Hehe, dat is inderdaad ook zeer irritant. Tja, ze vragen er dan wel om. Ik speel zelf helaas bijna nooit tegen xbw leden. Dus als je zin hebt in een potje, voeg me maar toe aan je friendslist M'n gamertag: Cemperor.
Tijdens die replays ben ik toch vaak drinken halen of wat dan ook. Jezelf excuseren is natuurlijk altijd netjes