1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik verlies ook nog veelste vaak hoor. Soms terecht, maar ook heel vaak moet ik even wat "vriendelijks" zeggen tegen mn xbox, omdat een speler op het veld alles doet behalve opletten/ingrijpen. Hoop dat er stiekum een microfoon in mn xbox zit, zodat ze daar in Japan alles gehoord hebben en ermee aan de slag gaan.
    Verder eens nadenken waar ik mn xbox360 geld vandaan ga halen, alhoewel hij best betaalbaar is.
    tjau !
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gister weer eens heerlijk gelived. Ditmaal tegen een Turk. Prachtig kleuter engels kwam eruit. Hij met Real, ik met zo als gewoonlijk Man Red.

    vraag: 'hello, where are you from ?'

    answer: 'from the netherlands'

    vraag: 'o yes, the netherlands. how is the wheater in england ?'

    |:-

    Ik scoorede onderhand met Van Nistelrooy.

    'Van Nisterlrooy hase funny theeth. He looks like horse. He looks like my mother. Hahahahaha....i make a joke'
    Wayne Rooney hase funny ears. I think alle english people are ugly.

    En nog 300 dwaze uitspraken mocht ik ontvangen. Kon het natuurlijk niet nalaten die jongen af te rammelen. Heerlijk gevoel was dat. :+
     
  3. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gister floot de scheid voor het eerst voor een hands-overtreding. Dat is me nog nooit gebeurd.....:confused:
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hands??? in pes??? Heb ik nog nooit gehad.
     
  6. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ja, klopt. heb ik ook weleens gehad.
    t gebeurd ook bijna nooit hoor
     
  7. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal gebeurt hands in het strafschopgebied en nooit door de computer
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    daarom was het ook op xbox live denk ik :+
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Pro Evo 4 vandaag ook maar gekocht. Ik had Fifa 2005 geruild en Fifa 2006 niet gekocht door de framedrops. Ben dus toch maar overgegaan op Pro Evo. Nu snap ik eigenlijk niet waarom ik altijd zo negatief was over Pro Evo, want het is idd een beter spel dan Fifa. Fifa vind ik ook heel leuk, maar in Pro Evo zit meer voetbal. Ik heb net 5 potjes gespeeld online, alleen maar verloren. Dus wie wil tegen een noob Pro Evo spelen?? Geef ff je gamertag door, dan voeg ik je wel toe.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    waarom heb je 4 gehaald en niet 1/2 weken gewacht op 5
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    4 kost 28 euro en 5 straks 60. En die voetbalspellen veranderen toch nauwelijks. Van 4 weet ik zeker dat die goed is en van 5 moet je het nog maar afwachten. Maar het ging me voornamelijk voor de prijs. Niet te veel geld uitgeven voor de 360 komt
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    5 word zeker wel goed en als je denkt dat er geen verandering in komt, dan heb je het goed mis! Pro evo is geen fifa die elke jaar alleen maar de gfx oppoetsen.
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Vijf zal heus wel een goed spel worden. In de PU had ik anders wel gelezen dat 4 niet zoveel afwijkte van deeltje 3. Maar ja, boeit niet. Ik heb 4 gekocht, genoeg fun voor weinig geld
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom bij t echte voetbal _0/
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad,echt voetbal(al denk ik niet dat eX daar al wat van snapt,lol)

    vraagje-waarom was je negatief over dit spel als je het dus niet gespeeld had?
    ik ken fifa van de ps1,daar was het al bout...dus ben nooit meer aan fifa begonnen.
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, net nog twee potjes online gespeeld. Die heb ik met 8-1 en 4-1 verloren. Maar hoe moet je normaal op doel koppen?? Ik verlies overal in het veld bijna alle kopduels. Op welk knopje moet je drukken. Ik switch de hele tijd tussen A, B en X maar het lukt niet. Dus als iemand hier ff een masterclass koppen kan geven, daar zou ik blij mee zijn. Heeft het bijvoorbeeld met timing te maken of hoe lang je het knopje indrukt?? Ik heb al een aantal voorzetten gegeven, maar meestal verlies ik het duel. En als ik de bal al raak, is het een duf zacht balletje. Terwijl mijn tegenstander behoorlijk hard inkopte.

    Ik heb jarenlang Fifa gespeeld, daar was ik redelijk goed in. Toen had ik een keer Pro Evo geleend en dat speelt heel anders. En ik bakte, net als nu eigenlijk, er helemaal niets van. Toen stapte ik direct weer over naar Fifa, omdat ik met dat spel wel regelmatig win. Ik had dus Pro Evo eigenlijk geen eerlijke kans gegeven. Doe ik nu wel, ook al moet ik zeker nog wat oefenen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm..welke knop ik indruk weet ik nu ff niet, gaat inmiddels zo automatisch,
    maar zal vanavond es kijken...maar timing is ook hier het sleutelwoord, net als in het eggie.

    Verliezen ? dat woord heb ik uitgevonden, maar vind het met dit spel niet erg, omdat het meestal ook terecht was en ik echt moest werken om goals te maken...fifa deed dit voor je, pes niet.
    Success6
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nee maar wat hoor ik nu! speel Conker mirk met veel plezier.. Pro Evolution Socer! .. (belt de krant!:+ )o en koppen is gewoon timing! oefenen en oefenen .. er is ook een goede training aan wezig in het spel heb je die ook al gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  19. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    probeer als de bal bijna op je hoofd valt op A te drukken.. meestal kopt ie dan..
    (wel goed timen btw)
     
  20. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    En duw je tegenstander weg met of kom voor je tegenstander dmv zwarte knopje
     

Deel Deze Pagina