1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Godsklere wat een kutspel af en toe...
    Normaal gesproken doe ik het best goed op Live, maar today echt alleen maar pech en kut-goaltjes tegen... steeds bal-verlies doordat mijn mannetjes gewoon slecht zijn met passen, en met aannemen, etc etc. daarnaast ook weer de gebruikelijke kansen voor open goal gemist (gelukkig is dat aangepakt in deel 5, want daa wordt je echt helemaal gestoord van... dan steeds kansen creeeren en dan weer op de paal schieten ofzo... of over.... of hij schiet gewoon helemaal niet(!)
    daarnaast nog een paar volleys en halve omhalen op de paal/laat gekregen... en een penalty gemist (uiteraard(!) )

    En dan zie je die tegenstanders steeds uit de meest lullige aanvallen en vreemde hoeken scoren, terwijl je verdediging gewoonweg lijkt te staken ofzo, echt belachelijk af en toe hoe er verdedigt wordt...

    Echt, dit is af en toe zo ongelooflijk frustrerend KUTspel, want eigenlijk speel je veel beter, maar omdat je verdediging dingen doet (of nalaat) die het niet/wel zou moeten doen, en je spitsen de meest simpele kansen kunnen verprutsen terwijl je toch echt duidelijk de juiste kant opdrukt en het schietknopje rustig indrukt... echt.... schijtziek wordt je er soms van.
     
  2. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ligt toch echt aan jezelf !
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft van zulke dagen. hoogst irritant inderdaad.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Tja, als het echt aan mezelf lag, dan kon ik er wel mee leven, maar zoals ik al zei, ballen die voor open goal gemist worden door een van s'werelds beste spitsen, terwijl je rustig mikt en op het knopje drukt, dan ligt het toch echt niet helemaal alleen aan mij hoor. Die ballen horen er dan gewoon in te vliegen. En zoals ik al zei, ook verdedigend pech met ballen die op onverklaarbare wijze niet aangenomen worden door de eigen verdedigers, tegenstander krijgt dus 1 fucking kans, en meteen een goal. Dat irriteert me echt aan dit spel.
    En dat die verdediging niet op zijn plek blijft staan, of mensen zomaar laat lopen etc, dat HOORT gewoon niet.

    Maar goed, zonet ging het al ietsjes beter... :)
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips. Ging al beter vandaag, zelfs een keer gewonnen online :)

    Tsjah, kan raar lopen in de wereld. Ik wilde per se een nieuwe footie. En voor 28 eurie leek het me wel een goede aankoop. Ook al verlies ik steeds, toch heb ik er wel plezier in doordat je iedere wedstrijd toch wel een paar mooie kansen krijgt. Ik heb ook het gevoel dat je vanuit iedere hoek kan scoren met Pro Evo. Met Fifa maakte je toch veel dezelfde goals zoals voorzet, koppen, doelpunt. Het zijn allebei goede voetbalspellen op hun eigen manier. Vind het wel chill dat je direct weer een potje kan spelen tegen degene waar je net tegen gespeeld hebt. Had net een aantal spannende potjes tegen een gozer. Met Fifa 2005 moest je altijd eerst weer terug naar het menu

    Nog 1 ding, ik had in de edit mode alle namen van het Nederlands Elftal verbeterd, maar toen ik het Nederlands Elftal koos online, hadden ze allemaal weer die gare namen. Zal wel iets fout gedaan hebben....
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee hoor, online kan je niet met je eigen ge-editte optionfile spelen. Dus jammer genoeg zal je het met die namen moeten doen...
     
  7. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens !
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand opheo een keer ondersteboven aan een boom ziet bungelen weet ik van niks
    O-)
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Speelde net tegen een 6 jarig ventje uit Engeland. Heb ik even met 12-0 verslagen_O_

    Heerlijk*)
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo, dat wanneer je Live gaat, Xbox voor jou een waardige tegenstander zoekt? niet zomaar iemand dus ?
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap zeg :confused:
     
  12. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het niet
     
  13. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    t waren gisteren 2 leuke potjes extince O-)
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgensmij wel... weet niet zekerO-)
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ja...heb alleen de bal niet 1 keer aangeraakt
     
  16. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    jawel, de 4-1 ;)
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er mensen die dit spel nog online willen spelen? voeg me ff toe op live :D
     
  18. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gister weer eens een lekker potje gespeeld.

    Ik had een lekker hooggeplaatste tegenstander uitgezocht (nummer 150 ofzo), dus ik had er zin in :). Hij speelde met Liverpool, ik met Juventus. Vanaf het begin af aan speelde ik al goed en na 6 minuten scoorde ik met een puntertje van Del Piero in de verre hoek. De hele eerste helft speelde ik heel goed, alleen het laatste gedeelte kwam ik onder druk en dus maakte hij in de blessuretijd 1-1.
    De tweede helft begon ik slecht en keek al in de 52ste minuut tegen een achterstand aan. Gelukkig pakte ik toen de draad weer op en creƫrde kans na kans. In de 82ste minuut lukte het toen eindelijk om de verlossende 2-2 binnen te tikken. M'n kansen leken te slinken toen hij een minuutje daarna alweer vrij doorliep op de keeper, ik had nog maar 1 mogelijkheid en dat was neerhalen... rode kaart voor Zebina dus. De vrije trap ging gelukkig hoog over en in de daaropvolgende tegenstoot schoot ik op de paal. Dat smaakte naar meer en na een mooie aanval maakte ik met een lobje van Vieira in de 92ste minuut de 3-2 :D
     
  19. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er ook mensen die coop spelen online?
    Ik speel regelmatig met een kameraad samen.
    Maar het "probleem" is dat er maar weinig tegenstanders te vinden zijn die ook met zijn 2tjes spelen dan.
    Natuurlijk is het minder leuk om tegen 1 man te spelen,dus wie speelt veel coop?
     
  20. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm online gaat het me allemaal erg slecht af. Misschien komt het door de tegenstanders die ik uitzoek (waren leuke potjes Milo ;) ) maar mijn winratio is superlaag. Sterker nog, blijf rond de 0 punten hangen na ca. 30 potjes online en 1 seizoen offline op 3 sterren. Nu schat ik mezelf niet hoog in maar met PES4 ging me dit toch wel beter af (laat staan bij andere online games). Zit er elke keer dicht tegen aan maar verlies dan toch nog net aan het eind. I suck :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005

Deel Deze Pagina