1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    toevallig gisteren ook iets opvallends tegen Opheodrys. Een bal die recht omhoog geschoten werd, we hadden echt zoiets van "huh, waar istie bal nou".In de herhaling kregen we zo een mooi beeld van het stadion. En dan komt Opheodrys met zn opmerking "je kan niet winnen, maar wel hoog schieten...."
     
  2. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Gaaf! _O_ Soms vergeet ik dat je ook slidings kunt maken, ben er vaak voorzichtig mee, omdat je redelijk snel geel/rood krijgt. Maar zo nu en dan verras ik tegenstanders ermee en als je ze goed timed, zijn ze supereffectief. *)

    Speelde tegen een Engelsman, hij stond de hele tijd 1-0 voor en ik de 74ste minuut maakte ik 1-1. Verlenging (golden goal) en in de tweede helft, 27ste minuut kreeg ik een penalty. Haha, echt te lullig eigenlijk. Ik switchte van 4-4-2 naar 4-3-3 en zette alles op de aanval... dus meer man in de 16 en dus een penalty uitgelokt. :+
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    slidings maken vergeet ik nooit............ik krijg dus ook regelmatig gele en rode kaarten. de fairplay cup zal ik niet winnen.
     
  4. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    LOL,die was echt HOOG!!!!
    Maar jij kan sowieso erg gekke dingen met die bal,jammer dat je niet weet hoe je het doet ;)





    Maak veel slidings,maar krijg er zelden een kaart voor...timing is het woord!!
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het woord "frustratie" soms. Vind het ook altijd wel grappig om zo'n poppetje door de lucht te zien vliegen. Ik zet ook meestal de injuries uit, want dat vind ik dan lullig voor de tegenstander als ik hem eruit schop.
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Slidings is echt timing, maar da's eigenlijk ook de rode draad in dit spel met alles wat je doet.
    Op den duur weet je precies wanneer de sliding goed zal gaan en kan het je laatste redmiddel zijn.
    Ik was de sliding eerlijk gezegd ook vergeten en ben hem sinds kort wat vaker gaan gebruiken
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik gebruik de sliding heel vaak om de bal af te pakken, en om 'm te blokken. Dus als de tegenstander een pass geeft, snel een sliding er tussen. Zo verover ik héél vaak de bal! :cool:
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ben je weer een beetje bekomen van je verlies van gisteravond ? 8)
    Je speelt sterk moet ik zeggen. Was erg spannend met die penalty's.

    @ Opheodrys: doen we snel een potje ?
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Injuries uitzetten vind ik zwak. Het hoort er nou eenmaal bij en als je iemand blesseert word je meestal wel gestrafd. Ik gebruik heel veel sliding al zeg ik het zelf en timing is idd het geheim. Die actie met de sliding de bal uit het doel trappen had ik ook laatst, helaas deed de tegenstander hem. Zag er zeer dope uit en ik had echt zoiets van WTF is dat voor onzin.
     
  10. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Blessures is inderdaad gewoon onderdeel van het spel net als conditie. Veel mensen zetten dit uit maar ik vind het juist fun om te kijken of iemand niet gewisseld moet worden omdat hij zijn vorm niet heeft of erg moe is.
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je daar zwak aan? Ik doe het voor de tegenstander, aangezien ik ze meestal dan de wedstrijd uitschop (door de vele slidings). Als er dan een voordeel van heeft, dan zou ik dat zijn. Ik zou een medaille moeten krijgen :9
     
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, wat een zenuwslopende wedstrijd zeg. We waren beiden goed aan het ballen. Ik kon trouwens jou wel verstaan via de headset, maar jij mij niet, maar moeten de volgende keer ff opnieuw inloggen en dan werkt het weer (tip van mgwlee). Tot volgend potje!
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren 3 fantastische wedstrijden gespeeld tegen een Engelsman. M'n eerste wedstrijd won ik met 3-1, daarna nog een keer tegen hem gespeeld. Hij kwam met 1-0 voor, paar minuten voor rust brak ik door met m'n spits en hij laat zijn keeper uitkomen. Hij haalt m'n spits onderuit en krijgt geel. Ik neem de vrije trap op de rand van de 16 en via de onderkant van de lat schiet ik 'm erin! :cool:
    Daarna maakte hij 2-1 en ik kort voor het einde 2-2.
    Toen nog 1 wedstrijd gespeeld, kwam met 1-0 voor, 1-1, 2-1 voor, 2-2 en toen net voor het einde maak ik de 3-2! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  14. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt voor de bakker....zag je invited van de week wel,maar was met een aardige dude aan het ballen.
    Ik won vrij simpel en hij wilde wel een paar potjes...das heerlijk voor de stats,dus dan bal ik ff door(was ook een aardige peer,dus dat scheelt ook)


    Wat er geschreven word over injuries en conditie...ik zet ze alletwee aan,dat wil zeggen,injuries aan en conditie op normal.
    Ik heb geen zin om een wedstrijd te verliezen omdat mijn achterhoede wankelt op de voetjes...of je spits ligt randje 16 te pitten.
    Je hebt 3 wissels en als de conditie ? is,heb ik die ook altijd nodig...
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Eerst zette ik de condition altijd op random, maar de laatste tijd zet ik het gewoon op Normal. Dan weet ik tenminste zeker dat ze op volle kracht spelen! :)
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep same here. Random is maar gaar. Gister nog ff een pot tegen Castre le China gespeeld en het was spannend. Ik maakte via een corner een eigendoelpunt. Hoe lomp was dat..Gelukkig kwam ik even later terug met een uithaal van Henry in de hoek. 1-1. Daarna kregen we allebei veel kansen maar hij ging er maar niet in..Het werd dus penalty's die Castro met 4-5 won. Vette wedstrijd.
     
  17. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog problemen met het op live komen op dit moment bij PES4?
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik krijg dan alleen maar gele kaarten..:mad:

    Nee, wat is er mis dan ? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  19. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er nu ff een (paar) potje(s) spelen? Zoek goede tegenstand..
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  20. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    "XBOX live is not responding"

    Kom ik in PES4 zelf, wil ik contact leggen.....voer mn password in...

    "Your Xbox console cannot connect to Xbox live. Press A to start the troubleshooter or B to cancel"

    Nou die troubleshooter heb ik ook niks aan.... dus weet niet wat ik ermee aan moet. Iemand suggesties?
     

Deel Deze Pagina