1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Router even resetten
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Op je Router zit een Switch, moet je effe omschakelen en na ongeveer 5 sec. weer inschakelen. Of je moet effe naar XboxHelpdesk bellen, die leggen alles vrij goed uit. :)
     
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij zou 't wel leuk lijken om, met behulp van XBW, een PES4-toernooi op te zetten. Weet alleen niet of daar wel genoeg geinteresseerden voor zijn..
     
  4. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou best mee willen doen mits het mij uitkomt uiteraard
     
  5. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van de partij!! Speel de laatste tijd alleen geen PES4 meer, dus zal er wel snel uit liggen!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je mee wil doen met toernooien moet je maar 's kijken op www.peslive.nl. Dat is een site opgericht door Xboxworld members, en daar organiseren ze toernooien/competities!
     
  7. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt
     
  8. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dus hier komen al die newbies vandaan ;)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik stuur ze maar door! :+
     
  10. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee waarom er bij PES wel lag is als je joined en bij bijv. Splinter Cell niet?
     
  11. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de online mode van PES waardeloos geprogrammeerd is.
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me er ook steeds meer aan ergeren. Bij halo 2 is alles lekker geregeld. Clan's, Friends adden geen probleem. Maar dat Retro design van PES4 is toch wat minder.. |:-
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo2 is live ook niet goed geregeld hoor....Check die optimatch, daar heb je niks aan!
    Bij CS is het allemaal dik in orde, en natuurlijk nog wel meer....
     
  14. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben niet echt veel tijd in het live gedeelte gestoken, heb altijd op een paar keer na lag als ik iemand join terwijl je met halo in een 16 man server zelfs geen lag heb (hangt er dan wel af wie de host is).

    btw ik heb even wat mensen van dit board toegevoegd aan mijn friendslist, want bijna niemand uit mijn friendslist speelt pes meer.
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    overal heb je lag,ook bij halo..bij rainbowsix enz enz...
    de een meer dan dan ander,maar ligt een hele hoop bij je verbinding(router ertussen,pc aan)...ik heb weinig tot geen last van lag bij pes4,maar als ik het heb is er bijna niet te spelen.

    Om nu pes af te schrijven op iets wat bij live gamen hoort...vind ik jammer
     
  16. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja overal kan je lag hebben, maar met pes speel je 1 tegen 1 en dan heb je al lag. Als je met halo 1 tegen 1 speelt heb je nooit lag.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze schrijven PES niet af, maar het is gewoon een feit dat de Live functie slecht is uitgewerkt. Als ik PGR2 of Halo2 speel heb ik nóóit last van lag.
    Dus ik hoop dat ze dat bij PES5 écht goed hebben gedaan.
     
  18. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nu weer mee maak! :mad:

    Ik speel nu al een paar uurtjes PES online, en alles loopt lekker. Op een gegeven moment dacht ik bij mezelf van; even mijn ranking van vandaag bekijken! Tenslotte begint de wekelijkse ranking elke Zondag weer van voor af aan . Zoals velen van jullie weten zegt deze ranking op live niks(lag/cheaters), maar toch wou ik even kijken hoe ik het deed tegenover 'the rest of the world'.

    Op een gegeven moment zie ik deze speler genaamd 'Methodeman' op 1 staan in de ranking met 65 winst, 0 gelijk, 0 verlies! Drie potjes daarvan won hij in de tijd dat ik een wedstrijd had afgerond van 5 minuten! Ditmaal een Nederlandse/Belgische Cheater!

    Even een overzicht van de spelers in de top 10 op het moment van schrijven:

    1: Methodeman: Cheater
    2: Booba 9: Cheater
    3: Zidriano: Speler die alleen tegen beginners speelt.
    4: Imbattible: Cheater
    5: SNK FOREVER :)
    6: xSilent Snake: Eerlijke speler
    7: mr 5973: Eerlijke speler
    8: ExpertFoucher: Eerlijke speler
    9: EL NADAL: Eerlijke speler
    10: Final Vegeta: Eerlijke speler

    'Methodeman' Fuck YOU!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  19. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik let niet echt op rankings, maar het is extreem slap om door te cheaten hoog te komen. Wat een game laatst SNK... eerst 2-0 voorkomen en dan toch 4-2 verliezen. Je hebt briljant gespeeld :D
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik let ook totaal niet op de ranking. Speelde eerst tegen iemand met 10.000 punten en ik won met 3-0! :+
    Ranking en aantal punten zeggen niets, het zegt alleen hoevaak je het spel speelt. Speel je veel, dan heb je veel punten. Oke, als je wint dan krijg je ook meer punten..maar als je naar de nummer 1 van de ranking kijkt, dan heeft ie weet ik hoeveel wedstrijden gespeeld! Die zit gewoon non-stop te spelen.
    Dus de ranking in PES is niet heel erg betrouwbaar.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005

Deel Deze Pagina