1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. miessos

    miessos New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hola!

    Sinds gisteren eindelijk een XBOX. Voorheen altijd PS2, maar PES niet online werd toch wel een groot gemis en om nu elke keer bij eXtince op de koffie te gaan, begon ook wat vervelend te worden... Smerige koffie trouwens ook!
    Volgens eXtince is het wel leuk ballen tegen members uit dit forum, dus ik zal wat members aan mijn fiendslist toevoegen. Als je dan een keer zin hebt om met dubbele cijfers te winnen, moet je me maar een keer uitnodigen. Dacht altijd dat ik wel aardig kon ballen, totdat ik eind vorig jaar met een PES toernooi op de PS2 in Groningen mee deed en ik weer wist hoe het was om huilend achter je beeldscherm vandaan te komen...

    Laters en wellicht zien we elkaar een keer online!
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet niet of je mij hebt toegevoegd, maar als je dat hebt gedaan dan ben ik benieuwd naar je capaciteiten! :)
     
  3. miessos

    miessos New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL!
    Nog niet, maar je staat op mijn lijstje. Maar als je net zoveel pes speelt, als dat je post in dit forum (2250!), dan ga ik nu maar alvast mijn tissues pakken!

    We ballen!
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel PES al vanaf de dag voor de officiële release! O-)
    Dus we zien elkaar wel een keer online! :)
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was ook geen koffie...
     
  6. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil niet weten wat je hem dan gevoerd hebt ..

    Was niet zo'n geweldig potje vanmiddag Probeerde een nieuwe tactiek uit. Werkt vrij aardig, is nog even wennen hoe iedereen loopt. Alleen ik krijg mn verdediging niet fatsoenlijk, iedere steekbal is of buitenspel of een 1 tegen 1 situatie met mn keeper. Wonderbaarlijk genoeg wel met 3-0 gewonnen 8) Vond het ook vreemd dat ik een uitdaging van jou kreeg terwijl je niet in mn friendslist staat en ik je niet kan toevoegen in mn friendslist

    Had je btw last van lag, hoorde ik van een vriend van me dat mn verbinding niet zo super was vanmiddag?

    Hoop nog eens tegen je te spelen _0/
     
  7. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    Lult ie in het eggie ook zo ontzettend veel?
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    welnee, als je stil bent, kan je de zee horen
     
  9. miessos

    miessos New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet echt eigenlijk. Alleen als ik tegen eXtince speel, maar dan heb ik ook alle tijd... ga soms zelfs even piesen tijdens de wedstrijd en als ik dan terug kom, heb ik nog steeds de bal (of was dat omdat ik in moest gooien.... :confused: )
     
  10. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat is niet de zee,maar je kameraad die aan het pissen is :+
     
  11. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet je naam wel eer aan, hoop snel nog een wedstrijdje te spelen om die 3-0 snel te kunnen vergeten. Lag ? damn..weet ik niet meer, maar zal wel niet, maar zal er op gaan letten. Kan je mij niet toevoegen ? is mn lijst vol? kan best, maar zal er vandaag eens friends uitbonjoure die toch nooit online zijn. Ik zie je snel masterrrr
    thjauww
     
  12. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mensen, ik heb gisteren weer voetballes gehad van de beste speler die op Live aanwezig is. Drie wedstrijden heb ik het tegen hem geprobeerd, alle drie gingen ze ruim verloren. Terwijl hij naar eigen zeggen niet eens zijn best deed, kwam hij keer op keer alleen voor de keeper.

    Als jullie nog op zoek zijn naar iemand die je echt laat zien hoe goed iemand in PES kan zijn, moet je deze vent zeker eens een keertje uitdagen.

    Zijn naam?

    Cyrax77



    ;)
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe beetje eigendunk. Jammer.

    En dan nog. Hoe goed je ook bent op live..............................er is altijd een betere.
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ja dat kan dan natuurlijk niet. Er kan niet altijd een betere zijn. Op een gegeven moment kom je dan bij de beste uit...

    Maar goed, ik dwaal in een vrij korte periode af.
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb wel gelijk
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    en toch kan het wel.

    ajax was in 1995 de beste. nu niet meer.

    bovendien hoe definieer je "de beste".
     
  17. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer als diegene die altijd wint. Dan ben je de beste :9
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    riep iemand mij ?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als er iemand géén eigendunk heeft dan is het Cyrax! Hij is gewoon een typisch voorbeeld van iemand die PES al sinds deel 1 speelt op de PS2. Hij kent het spel daarom door en door. Terwijl de meeste mensen nu pas PES beginnen te spelen. Dan heb je dus een achterstand van mischien wel 4 jaar.

    En daarom is hij zo goed. En hij heeft absoluut geen eigendunk, want ik speel zó vaak tegen 'm, en het is wel 's een gelijkspel of een overwinnig voor mij. En daar doet hij dan absoluut niet moeilijk over.

    So don't take conclusions if you don't know the facts! :cool:
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Daar kwam je gisteravond nog maar weer goed weg met die 3-2 winst.
    Tot de 84e minuut voorstaan met 3-0 en dan nog nipt met 3-2 winnen.

    De wedstrijd ervoor speelde ik ook als een fluitketel, was bek af en maakte gewoon domme fouten.
    Je was ook niet te verstaan (afgezien van vloeken wat wel duidelijk door kwam) :p

    Doen we snel weer :D

    Eric,
     

Deel Deze Pagina