1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou dus inhouden dat ie een achterstand van 6 jaar op mij zou hebben, ik speel tenslotte al vanaf deel 1 op de ps1...toen het nog geen eens pes was...

    Geloof me,je kunt nog zo goed zijn..verliezen doe je altijd weer!!!
    Zo speel ik de nummer 10 van dat moment helemaal zoek en ga ik daarna giga aan het gas bij iemand die 500 puntjes heeft gesprokkeld.

    Om dan te zeggen ,ik deed niet eens mijn best...ruikt naar eigendunk!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Die Sunrise... Baklap dat je er bent. Hij neemt jullie allemaal in de zeik sufferds. Mensen die mij kennen (zoals Sunrise haha) weten wel beter. Sunrise is gewoon nog een beetje boos dat hij de finale van het PESLIVE toernooi heeft verloren van mij haha... ;)

    Ik trek me dus geen ruk aan van wat anderen van me denken, want die kennen me niet.....
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Feit blijft dat op een moment er altijd een beste is. Dat dat een moment later weer iemand anders is, pleit er maar weer voor dat er dan nog steeds een beste is.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    1: Rivanov heeft gelijk, behalve dan dat ik PES al speel sinds de PSX toen het nog ISS was.
    2. Je hoeft niet altijd de beste te zijn als je het langst speelt, het gaat gewoon om je inzicht. Ik ken gasten die pas sinds PES4 spelen en waarvan ik gewoon weleens verlies.
    3. Ik win van gasten uit de top 10 en ik verlies ook weleens van mensen die net 300 punten hebben. Je kent me niet dus oordeel niet.


    Blijkbaar heb je niet goed gelezen,of je volgt deze thread niet goed. Sunrise is een goede bekende van mij en neemt me in de zeik omdat hij een paar pagina's geleden had gepost dat ik de beste was die hier rondliep.

    Als gevolg daarvan kreeg ik allemaal friendrequest van gasten die me uitdaagden. Daar sprak ik die ouwe baklap van een Sunrise ff op aan, en eergisteren speelde we weer ff tegen elkaar en roept ie dit haha... Omdat ie weet dat ik er een hekel aan heb dat andere mensen willen dat ik mezelf constant weer bewijs. Toen ik in het begin naam maakte hier en op een ander forum kreeg ik ook constant friendrequests en werd ik steeds uitgedaagd, iedereen wilde tegen mij spelen. Toen ging ik er nog op in, maar die tijd heb ik nu wel gehad.

    Ik weet van mezelf dat ik een zeer goede speler ben en moeilijk te verslaan ben. Maar dat ik de beste ben hoor je mij nooit zeggen, want dat ben ik niet anders zou ik altijd winnen. Ik hoor bij de betere spelers, maar met mij zijn er nog een hele zooi die bij de betere spelers horen. En daarvan win ik en daarvan verlies ik. So what? Het boeit me echt niet, alhoewel ik natuurlijk iedere wedstrijd speel om te winnen. Het gaat mij vooral om het plezier en degene die me kennen weten dat.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :eek: Ik ken jouw!

    :cool:
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik denk dat niemand voor lang de beste is. Voor je het weet ben je voorbijgestreefd door een ander. En dan nog, als je de beste bent (of mensen vinden dat, is nogal een verschil) en je verliest een keer van iemand, is diegene dan de beste? Want als ik een slechte wedstrijd speel en ik verlies van iemand die in principe meestal de mindere speler is, is hij dan beter?

    Je kan nooit weten wie de beste is, want je hebt niet tegen iedereen gespeeld. Maar dat er een beste is, daar ben ik het wel mee eens. Alleen komen we er in dit geval natuurlijk nooit achter wie dat is....... Maar dat ik het echt niet ben kunnen we gerust wel aannemen hoor haha.... Ik was dus al nooit de beste en zeker nu niet meer omdat ik nooit meer speel en dus voorbijgestreefd wordt door mensen waarvan ik eerst met gemak won. Bij PES5 zal ik natuurlijk weer van de partij zijn en dan hoop ik mooie wedstrijden te kunnen spelen.
     
  7. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax77, mag ik je adden? :p

    Even serieus, je zat eerst in m'n friendslist, maar toen had je me weer verwijderd uit je lijst volgens mij. Jammer, had graag tegen je willen spelen. *)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, maar jij hebt al netjes gereageerd, omdat je me kent. Die gasten boeien me echt niet vandaar dat ik niet inga op friendrequest van mensen die niet gezellig willen spelen, maar alleen maar willen bewijzen dat ze van me kunnen winnen. Lekker boeien of ze van me kunnen winnen zeg.....

    Ik heb gewoon lol, tegen vrienden speel ik het liefst en de keren dat ik echt bloedserieus een wedstrijd speel is op een hand te tellen. Dat deed ik alleen tegen onbekenden die irritant en opschepperig deden. En daar speel ik niet meer tegen.
     
  9. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekerrrrr leuke potjes titled !
    Ik voelde me sterk gisteravond en alles lukte ook, dus het was even mijn avondje.
    Volgende keer ga jij ze bij mij erin dunken. Maar ja, van 3-0 naar 3-2 had ik niet verwacht en ik kreeg het aardig benauwd die laatste minuten en schopte die ballen maar ver weg.
    Niet te verstaan ? ik had mn headset op de stoel liggen, want dacht dat jij geen headset aan had. Haha, ja vloeken ja, vooral toen je op de lat pegelde en die 2 goals uiteraard..maarre je duwde me volgens mij ook vaak neer in de 16.
    Tot snelll
    exterrrr
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest


    Dat waren gewoon schwalbes van jouw spelers O-)
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    zelfde geld voor mij :confused:
     
  12. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post het hier maar ff aangezien ik niets kan posten in het Pes 4 offline deel :confused:

    Wil graag weten in wat voor formatie jullie vaak spelen, probeer me iets met 3 verdedigers maar dan is iedere bal door het centrum werk voor mijn keeper.

    Ik speel PES/ISS al sinds de Super Nintendo (International Super Star Soccer Deluxe is toch ISS?) Dat spelletje was iniedergeval net zo verslavend als PES .. alleen dat wil niet zeggen dat ik ook goed ben :'-(
     
  13. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    3 verdedigers |:-
    Probeer eens 5, met 2 verdedigende middenvelders 1 aanvallende en 2 spitsen. Van achteruit snel counteren met 2 opkomende backs..

    3-5-2 is ook een optie, met wel 2 sidemidfielders die als backs kunnen spelen en natuurlijk een verdedigende middenvelder. En dan de verdediging niet door laten schuiven naar de middellijn maar laten hangen (dmv team settings).
     
  14. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    ISSD was wel van dezelfde studio, die nu ook de Winning Eleven en dus PES serie ontwerpen....

    Bij gebrek aan N64 of PS heb ik ISS Deluxe ook jaren gespeeld, schitterend spel.
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    pfoe snk forever.. dat was gisteren een zware wedstrijd..
    t had makkelijk 1-1 kunnen worden, maar ik had veel geluk :9 .. 1-0
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    oooooe wat ben ik die herhalingen zat
    en de ingooi dan, die default over je eigen achterlijn wordt gegooid
    en oja, gasten die net doen alsof ze het ene team kiezen, even wachten op mijn keuze en daarna stiekum snel een veel beter team kiezen..ooee, wat een losers.
    En als mn keeper gaat uitschieten, dan zie ik altijd hun spitsje naar mn verdediger rennen..dat wordt toch beetje eentonig
    Zo ! dat wilde ik even kwijt, de volgende keer weer alleen maar goeie dingen over pesss

    Verder kwam gisteren nog wel iemand tegen die minder goed speelde dan ik (ja, dat kan). Hij gebruikte ook amper de ren knop, dus zo aardig als ik ben,
    gebruikte ik hem ook amper. Hieronder ontstond wel een relaxed/leuker potje vond ik zelf.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik irriteer me ook soms aan die mensen die dan snel een ander team kiezen. Of erger, dezelfde kleur shirts! Daar wordt ik echt pissig van...
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, zelfde kleur shirts
    en dat de scheidsrechter dan ook nog eens dezelfde heeft
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, want ik pak altijd Juventus. En hun thuisshirt is zwart/wit, maar dat wit overheerst. En wat doet die andere dan, pakt ie Real Madrid met thuisshirt!
    Zie je alleen maar witte poppetjes in beeld. :{
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik speel altijd 4-3-3, met Arsenal. duurde ff voor ik alles goed en wel had ingesteld, maar de verdediging blijft nu redelijk op hun plaats staan.

    Ik heb Bergkamp als centrum spits, met van Persie en Henry op de flanken.

    Zondagavond 7 van de 8 potjes gewonnen, maar dat ene potje dat ik verloor, werd ik ook meteen genadeloos afgestraft... :'-(
    gewoon 6-0 voor die gast! Ik moet zeggen dat hij zo'n beetje iedere fucking kans die hij kreeg verzilverde, en ik een aantal keren pech had, maar dan nog was hij wel een stukkie beter. Maar goed, dat soort potjes kom je ook tegen op Live :)
     

Deel Deze Pagina