1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nog nooit meegemaakt :D
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laten we het daar maar niet over hebben he Cy! :+

    :cool:
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt gelijk, anders krijg ik weer van die mannetjes die zichzelf willen bewijzen achter me aan.. ;)

    Ik zag gisteren trouwens je invite wel hoor, maar ik was in een hevig gevecht gewikkeld met een vriend van me dus vandaar dat ik je niet kon joinen... ff 5 overwinningen op rij gescoord... :cool: En dat voor iemand die nooit meer online speelt haha.... Ging wel lekker, zelfs met lag...
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat dacht ik al. Ik had gisterenavond tegen Mgwlee gespeeld, en die zei al dat je tegen een vriend aan het spelen was. :)
    Maar netjes hoor! Die overwinningen! :cool:
     
  5. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Irritant ja, dat ze dan Real met zwarte shirts pakken maar nee ALTIJD!! wit |:-
     
  6. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me vanaaf toch wat doelpunten gemaakt, lange bal en dan volley van uit de 16 in de loop in de kruising 8) Was gewoon iets aan het proberen tijdens mijn aftrap om die bal direct bij een van mijn spitsen te krijgen, heb nu iets gevonden waarbij Henry de bal direct in de loop krijgt en 1 tegen 1 staat met de keeper (of hij ramt um in 1 keer erin zoals eerder gezegd :cool: )Werkt vooral tegen Brazilie en Argentinie omdat hierbij de verdediging standaard als meer naar voren toe loopt.
     
  7. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    rivanov, t was een leuk potje.

    eerdaags weer?
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem vandaag gekocht maar nu maak ik al de engelse teams beetje normaal maar is het mogelijk de logo's van de teams goed te krijgen?en de vlaggen?

    en weet iemand of het mogelijk is gewoon hard en laag te schieten omdat als ik x inhou schiet ik over als ik hem maar aantik gaat de bal te zacht of alsnog omhoog.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  9. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen, oefenen en nog eens oefenen :) En dat van die vlaggen en teamlogo's kun je doen dmv. een patch te downloaden en die op een usb-stick of wat dan ook te zetten (die wel op de xbox aangesloten kan worden) en die nieuwe optionfile dan over de oude optionfile heen te saven. Een geschikt apparaatje is de Maxdrive. Gebruik zelf geen patch, heb gwn zelf wat namen veranderd.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    soms heb je echt superspannende potjes voetbal, dat was voor mij deze week tegen Pemmrt. Hij vuurde het ene schot na het andere af op mn keeper. En hadtie net uitgegooid, volgde het volgende schot alweer...maar soms ontsnapte ik met de bal en scoorde meteen en won zo steeds de partij. Zeer onterecht en dus wilde Pemmrt weer een revanche. was leuk !
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja is goed! Hoop dat het dan héél wat beter gaat! :eek:

    Je kunt door middel van een Optionfile de teams updaten (zoals 013 al zei). Die kun je downloaden op www.pesfan.com

    En over het hard en laag schieten, houd de rechtertrigger (sprinten) in en dan X. Dan schiet je hard en laag.
     
  12. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    SNK FOREVER, volgens mij sta je niet meer in mn friendslist, klopt dat? Vond het altijd wel toffe potjes, dus ik voeg je wel weer toe hoor :D

    De keren dat jij hostte, had ik trouwens heel erg veel last van lag. Hoe gaat het daar bij jou als ik een pot host? Dat was ook de reden dat ik je uitnodiging niet accepteerde...
     
  13. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    -----------------------------------
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  14. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Dirty Disc Error. Shit happens. Thomson drive(wanprodukt). Goed hé! _0/

    Nog even over de wedstrijd: Ik speelde met AC Milan in een 4-3-3 opstelling. Dat was een EXPERIMENT. Ik was al een tijdje aan het wachten op iemand en toen kwam jij om mijn nieuwe taktiek/strategie te testen.

    Zoals je zag ging meer dan 50% van elke pas, of door-of over mijn defensie-en dat is iets wat me normaal gesproken zelden overkomt. Ik weet waarschijnlijk de oorzaak van de wanprestaties die mijn verdedigers leverden(veels te laat reageren), maar dat hou ik zoals een goede coach dat doet binnenskamers.

    De uitslag(of eerder tussenstand) van 2-0 is dan ook niet gebaseerd op het niveau wat ik normaal kan bereiken, maar eerder op een uitprobeersel/momentopname die niet goed uitpakte aan mijn kant. We kunnen hier lang of kort over praten, maar ik verlang naar een rematch waarin ik mijn 'normale' opstelling in gebruik neem om voor eens en altijd een einde te maken aan dit soort verbale oorlogsvoering.

    Je maakte overigens twee prima goals, en ik had je graag aan mijn friendlist willen toevoegen maar toen hoorde ik mijn discdrive al weer tekeergaan(tweede XBOX in twee jaar! Wat doen ze daar bij Thompson?).

    Als ik serieus speel in een voor mij vertrouwde opstelling met gebruikmaking van een landenteam dan neem ik Frankrijk. En als ik serieus wil spelen met een Clubteam dan neem ik Arsenal. Dit zijn de ENIGE teams waar ik op dit moment echt lekker mee kan spelen(Spelers doen voor 80 a 90 % wat IK wil).

    Ik hoor het wel :)
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  15. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat er weer in! Het was nooit mijn bedoeling om je zomaar te verwijderen uit mijn friendlist omdat ik het leuk vind om tegen je te voetballen! De reden dat ik je had verwijderd, evenals de rest van mijn friendlist(je bent mijn enige online friend op dit moment....)is omdat ik me zo enorm ergerde aan disc errors en lag bij Capcom vs SNK 2, waardoor ik iedereen uit mijn friendlist gooide, mijn account wilde opzeggen, en daadwerkelijk van plan was(op dat impulsieve moment) om mijn XBOX te verkopen....jaja, je leest het goed lol. Gelukkig kwam ik op tijd bij zinnen! :)

    Ik kan niet meer zonder Pro Evo 4!

    Het zijn altijd schitterende wedstrijden met kansen over en weer dus ik ben blij dat je weer in mijn friendlist staat! :) Ik heb zelden lag als jij host, dus join ik voortaan jou games! :)

    Daarnet speelden we trouwens twee leuke potjes!

    In het eerste potje kwam ik vroeg op voorsprong en kon ik het vasthouden tot aan het laatste fluitsignaal! Ik had er wel een overtreding op een doorgebroken speler voor nodig in de laatste minuut(waardoor ik rood kreeg) maar gelukkig was de blessure tijd al begonnen waardoor ik er met een kleine zege vandoor ging! :)

    In de tweede wedstrijd keerde alles om en won jij met 2-1! :) Ik kwam nog wel terug tot 1-1(of kwam jij op 1-1?) maar daarna veroorzakte ik een penalty in de chaos in mijn strafschopgebied, waardoor ik achter kwam te staan met 2-1. Ik gooide alles op de aanval, liet enkele kansen op de gelijkmaker liggen, en toen het fluitsignaal ging was het verlies een feit! :D
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  16. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de klantenservice van XBOX Nederland verzekerde me dat er niets mis is met een Thomson. Waarna ze die van mij bij de tweede reparatie binnen een week toch maar vervingen voor een Samsung, die overigens ook wel eens vastloopt. En dvd's ook schitterend vindt. :{

    Spelen we binnenkort wel. Had trouwens geen enkele vorm van lag. Goed om te horen dat het technisch probleem is in ieder geval ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  17. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijke potjes ja _O_ Als ik tegen jou speel, moet ik echt elke seconde scherp blijven, anders slacht je me finaal af. :9 Te cool dus. Bedankt dat je me weer hebt toegevoegd. :)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn net een heerlijke wedstrijd gespeeld, tegen iemand die ik niet ken!
    Hij was Inter en ik Juventus (ofcourse). Inter kwam op 1-0 voorsprong door een simpele goal van Martins. Daarna maakte ik mooi 1-1 door een weggekopte vrije trap mooi binnen te schuiven. Enkele minuten later maakte hij weer 2-1 door Adriano. (wat de keeper toen deed vergeef ik 'm nog steeds niet). En toen maakte ik een geweldige 2-2. Nedved geeft 'm voor en ter hoogte van de penaltystip maak ik met Del Piero een halve omhaal, onderkant lat, stuitert op de doellijn en erin. GEWELDIG!
    Daarna maakte hij weer een irritante 3-2. Waarna ik vol ging pushen en na een voorzet de bal snoeihard op de lat kopte waarna Trezeguet in de rebound de bal intikte.

    Eindstand 3-3!
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0

    wat ik altijd wel grappig vind aan dit soort reacties is dat je zo'n verhaal nooit leest als het bijvoorbeeld 3-2 was gebleven. Logisch hoor, daar niet van, maar wel grappig.
     
  20. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    oooo, ik verloor gisteren misschien wel twee keer met 7-0 ofzo, maar dat gebeurd alleen als ik zie dat ik dik achterkom door stomme fouten waar ik echt niets aan kan doen(3 verdedigers lopen naar 1 spits bijvoorbeeld)...dan magtie 100-0 scoren wat mij betreft, maar dan is de lol er vanaf. Daarna speel ik gewoon nog een keer om t eerste potje te vergeten. Verder nog een uitdaging gehad door iemand die als een speer inter koos en daarna rustig op mij moest wachten totdat ik een team koos(tja, kom nou toch...)...een veel slechter team welliswaar, maar de wedstrijd was erg spannend.
    Hij wilde niet verliezen van zo'n team en ik wilde wel winnen met dit team. Oke, oke..het werd 2-1 voor hem...maar toch.
     

Deel Deze Pagina