Je staat er weer in! Het was nooit mijn bedoeling om je zomaar te verwijderen uit mijn friendlist omdat ik het leuk vind om tegen je te voetballen! De reden dat ik je had verwijderd, evenals de rest van mijn friendlist(je bent mijn enige online friend op dit moment....)is omdat ik me zo enorm ergerde aan disc errors en lag bij Capcom vs SNK 2, waardoor ik iedereen uit mijn friendlist gooide, mijn account wilde opzeggen, en daadwerkelijk van plan was(op dat impulsieve moment) om mijn XBOX te verkopen....jaja, je leest het goed lol. Gelukkig kwam ik op tijd bij zinnen!
Ik kan niet meer zonder Pro Evo 4!
Het zijn altijd schitterende wedstrijden met kansen over en weer dus ik ben blij dat je weer in mijn friendlist staat!
Ik heb zelden lag als jij host, dus join ik voortaan jou games!
Daarnet speelden we trouwens twee leuke potjes!
In het eerste potje kwam ik vroeg op voorsprong en kon ik het vasthouden tot aan het laatste fluitsignaal! Ik had er wel een overtreding op een doorgebroken speler voor nodig in de laatste minuut(waardoor ik rood kreeg) maar gelukkig was de blessure tijd al begonnen waardoor ik er met een kleine zege vandoor ging!
In de tweede wedstrijd keerde alles om en won jij met 2-1!
Ik kwam nog wel terug tot 1-1(of kwam jij op 1-1?) maar daarna veroorzakte ik een penalty in de chaos in mijn strafschopgebied, waardoor ik achter kwam te staan met 2-1. Ik gooide alles op de aanval, liet enkele kansen op de gelijkmaker liggen, en toen het fluitsignaal ging was het verlies een feit!
Klik om te vergroten...