1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je had me gisteravond volgens mij ook nog een keer uitgedaagd. De reden dat ik 'm weigerde was omdat ik zat te wachten op 013. We zouden om 23:00 onze wedstrijd spelen voor de competitie. :)
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Kwam gister 2-0 voor. Verlies ik alsnog met 3-2 :mad:
     
  3. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    eindstand 3-3?...als ik ergens een hekel aan heb is het een eindstand die geen winner aanwijst!!

    Ik heb gelukkig maar 1 x een gelijkspel gehad,joinde de heer hierboven...wist ik veel dat ie hem op gelijkspel had staan.
    Vlak voor tijd scoorde ik de 2-2...jammer genoeg(maar dat weet ik nu)
    Nu heb ik dus een LELIJKE 1 bij draw staan.....nog bedankt daarvoor!!
    Waarom in godsnaam niet verlengen?....nu bal je 15minuutjes als een gek en heb je allebei niks!!??

    Maar no hard feeling,AgentSmith...
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik doe nooit verlenging. Altijd alleen maar de reguliere 90 minuten. Als het gelijk is, dan blijkt dus dat je aan elkaar gewaagd bent. Er hoef toch niet áltijd een winnaar naar voren te komen?
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet, maar dat komt omdat ik meer dan gemiddeld mijn penalties mis.
     
  6. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Verlenging kan ook zonder penalties hoor....
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik, maar ik reageerde op dit:

    dit betekent dat er dan ook penalties geselecteerd worden.
     
  8. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft helemaal niet. Gewoon Extra Tijd op Normal zetten. De penalties staan dan nog steeds uit hoor.
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je nog steeds geen winnaar hoor als er niet gescoord wordt.
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    heb alles aan. net als in t echt....play the whole game, niet 80%
     
  11. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    in je reactie had je een andere quote, dus het lijkt me logisch dat je op dat bericht reageert ;)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe om pes 4 te spelen op live

    FreakyOliver BE
    Maen machine niet mean machine
     
  13. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    verlengen na 90 minuten,silver goal...en als er na 120 niks veranderd is...penalty's...that's the real thing.
    Oke,ik geef toe..heb je lekker gespeeld,verlies je alsnog met strafschoppen ..is niet erg leuk,maar ach..moet je volgend potje zorgen dat je 1 x meer scort..lol
     
  14. Michel NL

    Michel NL Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Met hoeveel live spelers kun je online gamen met dit spel?
     
  15. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maar met 1 man online per xbox, offline kan je wel met z'n vieren.
     
  16. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    SNK FOREVER is toch van dit forum? hij is een leaver :eek: bij 2-1 achterstand ging ie weg
     
  17. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest!
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al eens een hele discussie over hem geweest, hé Cyrax :roll:
     
  19. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou zo moeilijk om in een Private message om uitleg te vragen? |:-

    Als je één pagina terug bladert in deze thread had je mijn eerdere uitleg over een soortgelijke situatie kunnen lezen. Als je dan vervolgens even logisch had nagedacht was je waarschijnlijk zelf tot de conclusie gekomen dat exact hetzelfde gebeurde in de door ons gespeelde wedstrijd! Je moest eens weten hoeveel Dirty Disc Errors ik al heb gehad! Ook als ik 5-1 voorstond, maar dat even terzijde! Het gebeurt vrijwel altijd(wanneer het gebeurt) tijdens de animatie van de scorende speler. Dit gebeurt dus ook als ik zelf scoor. Het lijkt erop alsof de XBOX dan weer een gedeelte van de game moet laden, en vervolgens in moeilijkheden komt. Shit Happens again. Ik had nog genoeg tijd om 2-2 of zelfs 3-2 te maken, maar dat schijn je niet te beseffen.

    Wat me dwars zit is de manier waarop je jezelf hier uit op het forum. Je komt hier met een houding van 'Ik ga SNK FOREVER even op zijn nummer zetten, om bij een onnadenkend deel van XBW populair te worden'.

    Ik snap de reden daarvan niet zo als ik eerlijk ben, alhoewel het ook een ego probleem kan zijn. Ego's verdwijnen sneller als sneeuw voor de zon op het moment dat ik met je in discussie ga. Je praat hier alsof er iets verschrikkelijks is gebeurd in je leven waar ik de oorzaak van ben! Nu wou ik dat dat waar was, want dan had ik nog harder kunnen lachen om je onnozele uitspraken hier.

    Ik weet dat ik een populair (hitting)target ben op het internet. Je moest eens weten op hoeveel verschillende forums allerlei mensen over me denken/posten/praten/fantaseren. Hele volksstammen houden diverse discussies op allerlei kleine forums. Op zich is dat plezant te noemen, een hele eer, maar het kost zoveel tijd om eraan mee te doen(die ik liever ergens anders in stop).

    @ 013: Denk eens na/lees eens een pagina terug, voordat je als een schaap reageert.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  20. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    edit:
    nvm, hij heeft het zelf al uitgelegd
     

Deel Deze Pagina