Is het nou zo moeilijk om in een Private message om uitleg te vragen?
Als je één pagina terug bladert in deze thread had je mijn eerdere uitleg over een soortgelijke situatie kunnen lezen. Als je dan vervolgens even logisch had nagedacht was je waarschijnlijk zelf tot de conclusie gekomen dat exact hetzelfde gebeurde in de door ons gespeelde wedstrijd! Je moest eens weten hoeveel Dirty Disc Errors ik al heb gehad! Ook als ik 5-1 voorstond, maar dat even terzijde! Het gebeurt vrijwel altijd(wanneer het gebeurt) tijdens de animatie van de scorende speler. Dit gebeurt dus ook als ik zelf scoor. Het lijkt erop alsof de XBOX dan weer een gedeelte van de game moet laden, en vervolgens in moeilijkheden komt. Shit Happens again. Ik had nog genoeg tijd om 2-2 of zelfs 3-2 te maken, maar dat schijn je niet te beseffen.
Wat me dwars zit is de manier waarop je jezelf hier uit op het forum. Je komt hier met een houding van 'Ik ga SNK FOREVER even op zijn nummer zetten, om bij een onnadenkend deel van XBW populair te worden'.
Ik snap de reden daarvan niet zo als ik eerlijk ben, alhoewel het ook een ego probleem kan zijn. Ego's verdwijnen sneller als sneeuw voor de zon op het moment dat ik met je in discussie ga. Je praat hier alsof er iets verschrikkelijks is gebeurd in je leven waar ik de oorzaak van ben! Nu wou ik dat dat waar was, want dan had ik nog harder kunnen lachen om je onnozele uitspraken hier.
Ik weet dat ik een populair (hitting)target ben op het internet. Je moest eens weten op hoeveel verschillende forums allerlei mensen over me denken/posten/praten/fantaseren. Hele volksstammen houden diverse discussies op allerlei kleine forums. Op zich is dat plezant te noemen, een hele eer, maar het kost zoveel tijd om eraan mee te doen(die ik liever ergens anders in stop).
@ 013: Denk eens na/lees eens een pagina terug, voordat je als een schaap reageert.
Laatst bewerkt: 30 apr 2005