@ 013: Gefrustreerd? Dat valt wel mee hoor, misschien een heel klein beetje dan door het feit dat Microsoft te lang heeft gewacht om de thompson drives uit de handel te halen(in mijn ogen). Ik moet nu voor de tweede keer in twee jaar mijn XBOX opsturen. Natuurlijk krijg ik hem dan gemaakt terug, maar ik ben wel al mijn save games kwijt, tenzij ik een memory card koop die normaal gesproken overbodig is(voor mij persoonlijk dan).
De eerste XBOX kreeg ik terug zonder dat hij/zij gerepareerd was. Dit kwam doordat ik hem open had gemaakt(dom van mijn kant, denk ik achteraf) om de lens te reinigen, en om stof te verwijderen. Ik dacht toen dat dit allemaal zou helpen, en dat ik mijn boxje gewoon kon blijven gebruiken, maar de DVD drive bleek gewoon een B-produkt te zijn wardoor ik een nieuwe moest kopen. Nu heb ik dus weer hetzelfde probleem.
Nu ik mijn berichten zo teruglees komt het misschien wat hard over, maar het is natuurlijk wel de waarheid, en als mensen daar aan twijfelen zorgt dat zo nu en dan voor irritaties aan mijn kant.
Ik had misschien wat milder kunnen reageren, maar ja...that's me on the internet LOL. Ik reageer vrij impulsief
Als ik je persoonlijk zou kennen/tegenkomen dan lachten we er waarschijnlijk om. Emoties zijn ook zo lastig waar te nemen/weer te geven op het net, en af en toe kan ik best lastig zijn, dat geef ik toe...
@ Rivanov: Ja, klinkt logisch, alleen het is een kleine verslaving om tegen anderenm te spelen
Klik om te vergroten...