1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    het was de 85ste minuut.. maar voor de rest heb je gelijk hoor, sorry, het spijt me :9
     
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    wel toevallig, steeds als je tegen een forum member achter staat, je in eens zo`n error krijgt


    blablabla, ik geloof je dus nog steeds niet _0/

    een paar maanden geleden was er ook al een discussie over je en blijkbaar nog steeds, doei he _0/
     
  3. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig een site waar alle PES4 moves staan beschreven. Ik had een tijdje geleden zo'n site gevonden maar weet niet welke het was. Heb al gezocht op google en op forum in pes topics maar niet gevonden, dus als iemand toevallig zo'n site weet... :)
     
  4. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.pesmoves.com
    ik denk dat je deze bedoeld.
     
  5. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaah dat was hem :D
    Bedankt!
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij tegen wie ik allemaal speel? NEE. Er zijn DUIZENDEN andere mensen online te vinden, uit nederland en het buitenland, zowel van XBW alswel van andere forums.

    Er zijn dus ook genoeg mensen die je nooit zult horen klagen over een disc error, omdat het bij onze onderlinge wedstrijden niet of nauwelijks voorkomt!

    Natuurlijk speel ik tegen mensen van dit forum omdat ik ze herken van XBW! Vervolgens ga jij er vanuit dat dit kleine groepje klagende mensen gelijk heeft omdat het meer dan één persoon betreft!(een beetje zoals de politiek werkt, massa manipulatie) Ik heb ongeveer twintig % van de tijd dat ik speel een Disc Error, OOK als ik met 1-0 of met 3-2 voorsta, tegen wie dan ook! Al stond ik tegen Bill Gates met 40-0 voor in de rust, dan nog zou ik een error kunnen krijgen maar schijnbaar wil je dat niet horen/aanvaarden/snappen/whatever.

    Blijkbaar ga je er vanuit jouw beperkte waarnemingsvermogen van uit, dat ik alleen speel tegen mensen van dit forum?

    Wij hebben nog NOOIT tegen elkaar gespeeld omdat je mijn friendrequest niet aannam. Het is natuurlijk wel heel makkelijk om zo van alles te roepen hé?

    Het zijn mensen zoals jij die allerlei onzin roepen op diverse forums, en voor ellende zorgen. Ach, het zorgt voor leven in de brouwerij.
     
  7. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    waar maak je je druk om SNK?
    als jij je zelf geloofd wat ik aan neem van wel dan maakt het jou toch niks uit wat de rest zegt.
    maaruh... waarom koop je geen nieuwe game? moet toch niet zo'n probleem zijn.

    vraagje: hoe zorg je ervoor dat je bij een vrije trap de bal door een 2e speler voorgelegd wordt. ik weet dat je verschillende posities kan aannemen met ik geloof een klik op de 'knuppel' maar deze positie ben ik nog niet tegen gekomen, kan dit wel?
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou ik heb dus hetzelfde probleem als snk. Het ligt niet aan het spel maar aan die focking kut xbox van mij. Ik krijg gewoon continu dirty disc error. Dit is dus ook de reden dat ik hem niet meer online speel!!!
     
  9. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo de berichten van SNK FOREVER lees, lees ik de berichten van een gefrustreerd mannetje. Hoe durf je, als het al zo vaak is voorgekomen, een Dirty Disc Error, nog als excuus te gebruiken?! Als Babel met een blessure het veld op gaat en niet scoort, kan hij dat voor één keer wel als excuus gebruiken. Maar als hij dat 1 op de 5 wedstrijden doet dan wordt hij ongeloofwaardig, want hij had er van tevoren zelf iets aan kunnen laten doen. Dus doe iets aan je xbox, laat hem maken of koop een nieuwe! Of ga iemand anders vervelen met je DIRTY DISC ERROR!
    Ok genoeg offtopic voor vandaag. _0/
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Vannacht 3 heerlijke partijtjes gespeeld tegen ene BigBren, met als hoogtepunt de 3de wedstrijd. De eerste wedstrid ging erg gelijk op, maar hij/zij won met 1-0. Tweede eindigde gelijk, met 2-2 na verlenging... en toen kwam dus die 3de pot...

    geen idee hoe het kwam, maar opeens stond ik na 25 minuten al met 3-0 achter. Eigenlijk had ik er al helemaal geen vertrouwen meer in...
    Maar 2de helft scoorde ik vrijwel meteen de 1-3 met Bergkamp, en nog voor de 50ste minuut ook de 2-3...
    Uiteindelijk 4-3 overwinning voor mij, met alle goals door Bergkamp gescoord

    (Hij/zij had Real Madrid btw..)

    Voor dit soort games speel ik dus Live...
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je wéét dat je constant een Dirty Disc Error krijgt, waarom ga je dan nog online spelen? Dan vraag je ook wel om zo'n reacties. Dus hou de eer aan jezelf en blijf offline spelen.
     
  12. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    @ 013: Gefrustreerd? Dat valt wel mee hoor, misschien een heel klein beetje dan door het feit dat Microsoft te lang heeft gewacht om de thompson drives uit de handel te halen(in mijn ogen). Ik moet nu voor de tweede keer in twee jaar mijn XBOX opsturen. Natuurlijk krijg ik hem dan gemaakt terug, maar ik ben wel al mijn save games kwijt, tenzij ik een memory card koop die normaal gesproken overbodig is(voor mij persoonlijk dan).

    De eerste XBOX kreeg ik terug zonder dat hij/zij gerepareerd was. Dit kwam doordat ik hem open had gemaakt(dom van mijn kant, denk ik achteraf) om de lens te reinigen, en om stof te verwijderen. Ik dacht toen dat dit allemaal zou helpen, en dat ik mijn boxje gewoon kon blijven gebruiken, maar de DVD drive bleek gewoon een B-produkt te zijn wardoor ik een nieuwe moest kopen. Nu heb ik dus weer hetzelfde probleem.

    Nu ik mijn berichten zo teruglees komt het misschien wat hard over, maar het is natuurlijk wel de waarheid, en als mensen daar aan twijfelen zorgt dat zo nu en dan voor irritaties aan mijn kant.

    Ik had misschien wat milder kunnen reageren, maar ja...that's me on the internet LOL. Ik reageer vrij impulsief :) Als ik je persoonlijk zou kennen/tegenkomen dan lachten we er waarschijnlijk om. Emoties zijn ook zo lastig waar te nemen/weer te geven op het net, en af en toe kan ik best lastig zijn, dat geef ik toe... :)

    @ Rivanov: Ja, klinkt logisch, alleen het is een kleine verslaving om tegen anderenm te spelen :)
     
  13. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    shit, kheb mijn eerste disc error gehad met ghost recon2 vorige week.
    Ik dacht eerst "he, ik heb een geheim level ondekt!" ..maar nee
    alstie lompe error maar wel uit mn pes4 blijft !
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    En dat heeft te maken met PES 4 ? :p ;)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Grappig,

    Je haalt anderen onderuit omdat ze volgens jou te impulsief posten en jou een disconnecter noemen. Laatst hadden wij al een hele discussie over disconnecten, waarin jijzelf toegaf dat als de wedstrijd je niet voldoende bekoorde (als iemand te goed voor je was bijv) dat je er gewoon mee stopt. Dat is denk ik de reden dat mensen je niet op je woord geloven, en dat lijkt me verder ook wel een beetje logisch. De mensen onthouden dat als je dat zegt, en je wordt in principe dus bestraft voor je eerlijkheid (niet dat het nou allemaal zo boeiend is wat anderen van je vinden, en zeker niet de forumgastjes natuurlijk). Dat neemt niet weg dat het natuurlijk waar kan zijn wat jij zegt, dat je dat probleem inderdaad hebt. Maar ik hoop dat je ook de kant begrijpt van de mensen die je niet geloven, maar dat is gewoon op te lossen door lekker niet tegen elkaar te spelen.

    Maar goed, het maakt verder niet uit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig nooit meer online speel omdat ik helemaal ziek wordt van de lag, dat heb ik zelfs als ik zelf host. Aan mijn verbinding ligt het niet, want ik heb met geen enkele andere game online een probleem. Ik heb laatst ook drie x op een avond een dirty disc error gehad, dat was gelukkig tegen een vriend van mij waar ik vaker mee gewoon op de bank zit te pes-en. Het is dus klote als je dat overkomt, maar ik zou idd wel proberen het op te lossen omdat het voor anderen gewoon niet leuk is om tegen jou te spelen met dat Dirtydisc probleem... Of praat ik nu onzin?
     
  16. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Een tijd terug wilde snk in me friendslist(als Ernemmers onder elkaar een balletje trappen!)
    1ste potje was binnen 3 minuten 2-0 voor mij...en weg was ie..om vervolgens wel weer terug te komen,maar dit keer met een ander team,andere opstelling enz enz...hij won terecht!
    Had ik dezelfde dag nog willen posten hier,maar dacht...laat maar....
    Nu ik dit lees weet ik voldoende...sorry,SNK never
     
  17. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd erg leuke potjes tegen SNK, nooit problemen gehad en altijd eerlijk potjes uitgespeeld. Wel kwamen we erachter dat als hij hostte, ik heel veel last van lag kreeg, maar dat als ik hostte, we allebei prima konden gamen.

    SNK, ik zie je wel weer verschijnen online :D
     
  18. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bij SNK helemaal geen lag bijna. een heel klein beetje maar dat heb ik overal.
     
  19. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0

    Antwoord op 1: Ik heb nog nooit gedisconnect omdat iemand 'beter ' is of was, dat zijn jouw woorden. Het is juist een uitdaging om een taktisch plan te bedenken om iemand die het spel op bepaalde punten beter beheerst, te verslaan. Nu moet ik eerlijk kwijt dat ik eigenlijk nog nooit een tegenstander ben tegenkomen die merkbaar beter was waardoor ik dergelijke taktische ingrepen moest verrichten ;)

    Ik heb 1 keer, ja, je leest het goed, ÉÉN KEER op iemand gequit in PES 4. Dit was omdat ik zelf beter kon, maar het kwam er op dat moment niet uit. Ik ergerde me aan mezelf, kon me meer niet concentreren en verliet de game. Ik heb dat toen eerlijk toegegeven, en ik dacht dat daarmee de kous af zou zijn. Mocht er een eventuele herhaling zijn geweest, dan had ik dit eerlijk toegeven. Dit wil dus niet zeggen dat ik nu opnieuw heb gedisconnect/aan het disconnecten sla, want als de game me zoveel blijvende irritatie over mensen (gameplay/niveau verschil) zou opleveren had ik allang een andere game gepakt, of was ik flink gaan trainen. Het was dus een incident.

    Nu is het natuurlijk zo dat mensen vervolgens willen lezen/geloven wat ze zelf graag willen, en een vuurtje dat door meer dan één persoon wordt gevoed is lastig te blussen.

    Om heel eerlijk te zijn begrijp ik die mensen wel, want opvallen op een forum is blijkbaar in de mode. Helaas druipt bij een hoop van diezelfde mensen het gebrek, of de onwil om zelf na te kunnen of willen denken ervan af. Mensen roepen hier van alles, en vervolgens zie je allerlei schaapjes braaf hetzelfde doen, ja knikken, zonder dat ze ooit tegen me hebben gespeeld of weten wat de oorzaak van de 'problemen' zijn.

    Waar ik me het meeste aan erger is de manier waarop iemands naam te grabbel wordt gegooid op een forum. Het enige wat hier ik nu doe is terug reageren!

    Ook ik heb in de begindagen van xbox live diverse 'disconnect' lijsten samengesteld(op diverse buitenlandse forums). Dit was omdat ook ik in het begin dacht dat de rankings wat voorstelden(alles was nieuw!), maar die zijn net zo echt als Sinterklaas. Ook ik dacht dat ik mensen moest wijzen op lag/speelstijl/misbruik van de bepaalde situaties. Maar waarom zou ik dit doen! De enige (in mijn ogen juiste) reden om iemand negatief te kijk te zetten, is als diegene cheat.

    Iedereen op dit forum (en iedereen die op live speelt) zou inmiddels toch moeten weten dat live voor de fun is, en niet serieus is te nemen wat competitie niveau/verband betreft. Dit is omdat 'lag' alles veranderd. Zolang er lag aanwezig blijft, hoe relatief weinig dan ook, is online spelen een vorm van amusement zonder dat het serieus genomen kan worden, omdat het altijd iemand negatief beïnvloed. Een fractie van een seconde kan fataal zijn!

    Neem iemands naam dus niet zomaar op een negatieve manier in je mond, want er zijn altijd mensen die alles geloven wat ze wordt verteld, en vervolgens niet meer willen spelen omdat iemand hier wat roept. Nu weet ik niet of ik daar zoveel aan mis als ik eerlijk ben, maar goed. Denk zelf eens na voordat je hier reageert, vraag desnoods op een normale manier om uitleg in een Private message voordat je in het openbaar reageert! Nogmaals ik reageer hier nu alleen op de hele situatie die er niet had hoeven zijn!


    Antwoord op 2: Dan is het probleem duidelijk; Een hele hoop mensen hebben er zo nu en dan last van, dit is dus een extra 'bewijs' dat ik gelijk heb(voor degene die nog steeds twijfelen). Het is een combinatie van een ongelofelijk slechte DVD drive die in een groot aantal XBOX'en zit, en een enigzins gerushte game. Helaas lees ik hier te weinig over in de serieus te nemen forums/bladen. Die houden liever hun mond om Microsoft te vriend te houden...
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Konami heeft gewoon een bagger Live-mode gemaakt... simpel. Daarnaast hebben een heleboel mensen gewoon een kut Xbox die af en toe vast loopt (Ik heb zelf een Thompson-drive, maar eigenlijk bijna nooit last van, en hopelijk blijft dat zo: ff afkloppen).

    Al met al zijn er dus genoeg redenen om te klagen over de live-ervaring met PES.

    Persoonlijk erger ik me niet echt aan quitters: ik een makkelijke win erbij, en op naar de volgende uitdaging. Ik erger me meer aan die mensen die als ze gescoord hebben, nog ff de hele herhaling af laten spelen zonder door te drukken, inclusief de celebration. Uiteraard begrijp ik het als je een wereld-goal scoort, dat je dan ff de herhaling wilt zien. Doe ik zelf ook. Maar sommige die gaan zelfs de simpelste intikkertjes gewoon af spelen... inclusief dus de hele celebration. Eikels.

    Maar vindt het dus schandalig dat Konami al die problemen op Live NOG STEEDS niet heeft opgelost. Echt belachelijk. Ook jammer dat Microsoft er niets van zegt tegen Konami, dat ze voor de gebruikelijke service moeten zorgen...
     

Deel Deze Pagina