Ksta wéér voor... maar kdenk dat het 1-1 wordt jupz staat alweer 1-1 ... en 1-2 .. najaaahh iig geen 1-1
3-3 gewoon... terwijl hij scoort in de 86e en een pingel in blessuretijd.... maargoe, waren zeer coole potjes!
Wat een wedstrijden Chandler!!! echt leuk !! dit keer had ik een beetje mazzel .. ik ga trouwens richting top 100 (108e) waar staan jullie eigenlijk allemaal??....
kut srry.... ik disconnecte niet .. ik accepteerde per ongeluk een uitnodiging van stealthstorm Edit: dan komt het nog een beetje goed uit
ik host straks wel...ik heb teveel lag als jij die game host...wat voor verbinding heb je? edit: weet 1 van jullie al hoe de puntentelling werkt? krijg je het zelfde aantal punten per gewonnen wedstrijd? of hoe hoger de ranking van je tegenstander hoe meer punten je krijgt?
he kunnen een paar mensen mij toevoegen als ze het spel een beetje kunnen. Jumpa bijvoorbeeld (wat ik ervanm hoor) Ik heb nu 13 wins en 3 losses (1 onterecht maar ja, en 2 penaltyseries) en eigenlijk had ik nog 15 wins aangezien meer dan de helft van mn tegenstanders vroeg of laat disconnect. Ik kan alleen voor de wedstrijd met iemand praten want tijdens speel ik met mn ps2 controller. mark8925 = ghostnl ?
nee ik snap 't ook niet, als ik je wil joinen dan krijg ik de melding dat ik geen reply van je krijg ofzoiets
heeeee dat zag ik ook. Chandler kwam een keer binnen en wees de uitdaging af. Was heel vaag. En ghostnl of mark8925 of mark071987 voeg me effe toe. Aangezien wij weer normaal doen wil ik wel is een potje tegen jou.