1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

    mark8925 Guest

    kk verbinding... :confused: .. hij stopt vet vaak :confused: .. net mn oom laten kijken.. moet ik een nieuwe ethernetkabel kopen :confused:
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe doe jij het dan met L1 en L2? Die zijn toch omgewisseld?

    Ik krijg met mijn joybox converter niet het 'wisselen van man' in de verdediging op de L1. Alleen op de L2. Je kunt de witte knop niet herindelen ofzo. Vind dat écht lastig spelen, met L2.

    Suggesties?
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Yo wie voegt me toe want ik word gek van lag potjes spelen tegen disconnectende spanjaarden
     
  4. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    oh my god....WiXX

    echt zwak dat je disconnect hoor...2-0 achter, kom op nou man

    edit: en dan kom je nu natuurlijk weer met je smoesjes dat je verbinding toevallig is uitgevallen he...precies NA de 2-0
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry gast, ik werd van live afgegooid. Ik moest opnieuw inloggen en alles. Als je de win wilt zet ik wel een pot op van 2 minuten en dan maak ik een eigen goal.

    Ik heb tweakdsl en op de site staat dat ik last kan hebben van hoge ping tijden (zie ik nu pas) http://www.tweakdsl.nl/ (bij nieuws) sorry man, het was echt niet de bedoeling.
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    EDIT: hier stond iets van dat een los me niet boeit in caps

    oeps ik bedoelde de edit knop, als jij die win zo graag wilt mag je hem hebben. Ik wil graag spelen ik hoef niet zo nodig te winnen.

    BTW: als ik wou disconnecten dan deed ik dat wel in de 90ste minuut
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  7. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat me niet om dat ik de win erbij wil hebben....het gaat om het feit dat mensen disconnecten en daarna zeggen dat ze weer eens connectie problemen hebben...misschien heb jij er ook wel echt last van, maar ik vind het raar dat mensen altijd internet problemen hebben als ze achter staan... misschien ben ik later op de avond nog online

    Goed Nieuws:

    Konami heeft bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een patch voor Pro Evolution Soccer 4 voor de Xbox. De reden voor deze patch is de online optie van Pro Evolution Soccer 4. Deze optie heeft last van slow-downs en lag.

    De patch zal over enkele dagen verschijnen op het Xbox Live netwerk en zal dit probleem oplossen.

    bron: klik
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat snap ik, ik heb zelf ook een hekel aan disconnecters. Ik snap dat je argwaan hebt maar ik kan je verzekeren dat het deze keer echt niet express was.
     
  9. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    kerel...ik ben het allang weer vergeten...doe s rustig!

    edit: vanavond proberen we het nog wel een keer
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  10. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey clusterbuster!
    was vet leuk man meestal ben ik de einge die niet nuchter is op live :p
    Ey apoc ik voeg je vnv wel ff toe ofzo
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    bah, ze zeggen nix over de leavers... :eek:
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft er nu iemand zin in een potje?
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0


    lijkt me stug dat ze dat over het hoofd zien
     
  14. clusterbuster

    clusterbuster Less is more

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook errug creatief van je om je muts op te gebruiken om je gebroken headset op te kunnen zetten :cool: . By the way: ik was onder invloed van niets...ik ben gewoon zo tijdens spelen :) .Super potjes inderdaad!
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dmanz net een aantal hele strakke potjes gehad met stealthstorm 8) echt lekkere partijtjes waren dat.Wel jammer dat we 2 x zon zwart loading screen hebben gekregen en daarbij niet meer verder konden
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ghost-mark ik bedoel nadat gezeur van ons een maand geleden.
    Dat is weer over van mijn kant ik geloof ook van jou kant dus een potje zou wel tof zijn iig.
    En voor iedereen geld: ik ga tegen jullie spelen zodra het lagverhaal weer in orde is.
    Ik had tegen milo NL getest en als hij de game host heb ik lag en hij niet, en als ik em host heeft hij geen lag en ik ook niet.
    Maar andere misschien wel en dan wordt er weer gedisconnect ofzo dus ik w8 effe met de matches tegen bekende want als ik iets join dan is het drama.
    Ik host daarom dus altijd zelf.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  17. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo zeg! net een potje gespeeld tegen IG X Jaylee, van insidegamer. Echt een close wedstrijd. Eerst komt hij met 2-0 voor, door 2 doelpunten waar ik niets aan kon doen, hij was veel beter. Vervolgens kom ik nog in de eerste helft terug tot 2-1.
    In de 2e helft was hij ook iets beter, maar het klasseverschil was wel iets minder geworden. Uiteindelijk heb ik in de 85ste minuut de 3-2 gescoord. In de 87ste minuut had hij ook nog een een penalty, maar die redde mijn keepertje. PES 4 op Xbox Live ruled echt!
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan goedkloppen hoor.Als ik host hebben ze lag (je ziet het ook aan hun spel)terwijl als zij het host is er van beide kanten geeen lag heel weird :confused: miss dat die patch dit kan verhelpen
     
  19. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat die patch een hoop fixed, en zeker het disconnecten al heb ik daar nog geen last van gehad, wel het vast lopend zwart beeld tijdens het laden, dan kan iedereen er weer tegen aan :D
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd vanaaf weer een paar potjes stealth ;) ik ga wel weer met inter :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina