1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel, alleen heb nog geen PES 4 hehe:p
    volgende week koop ik hem mischien....
     
  2. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    liever niet :{
     
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel maar tegen mij, ik zuig :D
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Ik afentoe, dan speel ik goed, en dan speel ik crap. :cool:
     
  5. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier niemand last van 'freezed' beeld - gisteravond 3 keer achter elkaar. Dan loopt alles prima en na een paar minuten spelen 'freezed' het beeld. 1 keer konden we gewoon verder spelen (spel had zich wel verplaatst) .....niemand ?
    Andere potjes lopen wel weer prima - maw - het is niet altijd. Kheb best snelle verbinding 2048/1024...lijkt me.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wie wil er tegen Cyrax spelen???????? Stealthstorm, waar ben je nou....
     
  7. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    cuppen binnenkort zal ik wel effe tegen je een potje spelen.
     
  8. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0

    Jah..kzat telkens in een game en dan was het al bijna afgelopen :9 en toen was jij weer aan het spelen :D
     
  9. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0

    Jah, ik heb dat 3 keer gehad tegen dezelfde persoon 8)
    zwart scherm met pro evolution soccer 4 in beeld, dat die laad..


    edit: Cyrax77 toch nog gespeeld, laggy voor beide XD
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  10. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    wie kan mij vertellen over PES 4 's prestaties op live ?

    ik heb begrepen dat hij nogal laggy is en dat er een patch voor uit komt ofzo ?
    sommige lui kopen hem daarom niet. kan iemand dit bevestigen of ontkennen ?
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je hem puur voor live wil kopen raad ik hem af... Ik speel eigenlijk alleen maar tegen gasten in mn friendslist, omdat ik dan zeker weet dat de potjes worden afgemaakt. Verder is het niet heel erg vaak laggy hoor...
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laggy is ie zeker wel. Soms gewoon niet speelbaar. Verder is ie zeker tof.... Ik heb begrepen dat Konami gaat zorgen voor een update zodat de lag verdwenen is. Ik hoop dat ze dan ook minpunten geven aan die disconnecters want dat zijn er heel wat.
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik dit zo lees kan ik beter op de update wachten, voordat ik live opga. Kan ik mooi eerst bter worden :)

    hoe zit het trouwens met optimatch was gisteren ff snel aan het kijken, maar stopte met zoeken voordat er iets gebeurde

    krijg je gewoon een lijst van spelers te zien en kan je er dan één joinen?

    kan je vooraf ook zien hoe goed degene is?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    ik d8 laat ik ook weer eens een game doen, 2-0 voor tegen Puzu, 60e minuut, en weg was ie :mad:
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    1.5 week geleden zou hij over een paar dagen komen:confused::confused: niets van gezien die update
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Genoten vanavond. Stel je deze situatie voor:

    * Je komt 0-1 achter
    * Vervolgens krijg je 2 rode kaarten
    * In de blessuretijd van de eerste helft scoor je 1-1
    * In de 2e helft krijg je de 3e rode kaart
    * In de blessuretijd van de 2e helft scoor je de winnende 2-1

    Hoe blij ben je dan? Haha
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Of je komt met veel moeite 1-0 voor tegen een Ier in de 60e minuut. Vervolgens weet je met alle moeite en kansen over en weer de wedstrijd uit te spelen. Tot de 90e minuut, waarin hij disconnect.

    ARG!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hou op schei uit. Ik weet het. Als ze disconnecten doen ze dat bij mij heel vaak in het begin. Dan sta ze na 20 minuten met 3-0 achter, dan is de aftrap weer en dan zie je al dat het over is. Ze bewegen niet meer....... Dat kan ik nog wel hebben, maar soms als het gebeurd doen ze het in de blessuretijd ofzo, en dat haat ik echt. Stelletje watjes...... Walgelijk. Gisteren tegen een gast met iets van 4.000 punten gespeeld, hij had allemaal verschillende taktieken en opstelling (A1:A2:A:cool:, het zag er allemaal heel pro uit. Goed, leuke eerste helft, 2-1 voor mij (kampioen kansen missen is my name), tweede helft sta ik in een mum van tijd met 4-1 voor. Hij maakt dan de 4-2, waarna ik direct na de aftrap de 5-2 maak (als ik me toch boos maak haha) en weg is ie.... Dan baal ik echt. En die freaking lag is echt verschrikkelijk, maar ik wil niet disconnecten als iemand geen headset opheeft, anders denkt ie dat je een cheater bent. Maar soms is het echt niet te spelen gewoon. Ik heb het geluk gehad dat ik die westrijden wel won dan, maar het is niet fijn als je niet kunt spelen hoe je wilt en kunt door die lag (simpel spelen is de key). Kom op met die patch konami...
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was ik dus tegen zo`n gast aan het spelen, eerste wedstrijd kwam hij 2-0 voor en maakte ik alsnog 2-2, daarna rematch en bij rust stond het al 4-0 voor mij, maar hij bleef toch

    daarna 6 wedstrijden tegen een andere gast gespeeld, hij disconnecte dus ook niet

    heb er 8 gespeeld, 0 disconnects :)


    maar hoe zit het nou met die opstellingen, kan je vooraf al instellen bij een team (offline dus) hoe er online gespeeld moet worden?

    formatie, tactiek?, of moet je dit allemaal wijzigen aan het begin van het spel?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    kan je offline instellen in de ''edit mode'' , kies het team naar keuzen en druk dan op ''stock''

    doe ik ook altijd met barca voor ik op live ga, scheelt een hoop werk :9

    patch is idd welkom
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina