1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet... :'-( maar eens een knokploegje lang konami sturen? :'-(

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel zelfs weer Fifa... Dat online-gebeuren is echt een stuk beter zeg :{

3. mark8925

mark8925 Guest

hahahaha :p ... dat was mn neef.. een fifa speler :D , niet goed voor mn imago :cool:

4. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem ook halen maar de vraag is, is hij online leuk ? beter gameplay als fifa? mooie of lelijkere graphics? en over de punten, als je weggaat online als je achter staat krijg je dan geen punten eraf of de tegenstander geen punten erbij ?

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Sjongejongen, waar blijft die patch nou? Zo wordt het hele online gebeuren door Konami zelf de nek omgedraaid. :mad:

6. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja..als het er eenmaal is dan heb je ook wat :D

7. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad jammer dat de patch zo lang op zicht laat wachten... Het lijkt zelfs zo dat de lag alleen maar erger wordt de laatste dagen..

@uffhund... Koop hem, je zult nooit meer naar FIFA omkijken...

8. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil een potje spelen?

Ik ben zo online.

9. mark8925

mark8925 Guest

Jimmycoolb , hij kwam met 1-0 voor, in de 2de helft stelde ik orde op zaken door de 1-1 en de 2-1 te maken, en direct na de 2-1 was die weg :mad:

10. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vin ik wel jammer, dat quiten. Kijk dat je uit ergernis een game quit kan ik bij inkomen, maar laat de winst dan naar degene gaan die niet quit. Maja, geduld is een schone deugd. Je kan nu wel goed oefenen tegen echte mensen online zonder dat je ranking in gevaar komt. Ik bedoel, ze worden toch gewist dus het boeit niet.
    Hoe zit dat trouwens met puntensysteem online? Krijg je punten per wedstrijd of is het ala Top Spin, hoe beter tegenstander hoe meer punten als je wint.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet lullig zijn hoor maar gister was jij ook direct naar mijn goal weg.Beetje heel erg toeval :{

12. mark8925

mark8925 Guest

Ik?? :confused: ... wie hoste er?? .. en anders wil ik wel overnieuw.. want mn verbinding is niet 100% valt nog wel eens weg :mad: ... ben eigenlijk gewoon te lui om een nieuwe crosscable te kopen :9

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah jij hoste.

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    valt me op dat iedereen zoveel problemen heeft met zijn internet. de stabiliteit van internet valt nogal tegen zeg tegenwoordig. gaat het netwerk achteruit ofzo? ook vreemd dat het nooit gebeurd als iemand voor staat.

15. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die dat overkomt, slaan uit frustratie hun modem in 2-en, dus die kunnen dat dan ook niet melden.

EDIT: Ik wil iedereen bedanken die het mogelijk heeft gemaakt om tot 100 posts te komen, en dan vooral mijn moeder. _O_ <--- Deze is voor jou, mam

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  16. mark8925

mark8925 Guest

jawel, net nog ;) ... tegen Simox dacht ik , stond met 1-0 voor :'-(

17. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    wie wilt er een potje spelen? ik heb nog maar 1 keer een nederlander tegengekomen!

oh.. en de 2de: Vato Loco NL, Quit na 1-0 achterstand

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    net een wonderschoon doelpunt gemaakt:24 meter inlopend vol op de slof net onder de linker kruising.

ojah nog een leaver: S R A N A N G (srry zo was zijn gamertag) leek goed te gaan:ik maakte de 1-0 hij de 1-1.In de 2de helft speel ik hem helemaal weg en maak de 2-1 en weg is ie

19. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    jah.. ego die was zeer mooi! (maar ik zat ondertussen wel te huilen toen je m maakte :9 )

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oke mensen, ik heb vanaf vandaag ook Live!!

Je mag me natuurlijk toevoegen!

Gamertag: Rivanov

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina