1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Misschien de 15e december. Anders waarschijnlijk pas begin januari :{

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    @cyrax77 Ik speelde gisteren tegen je 6-3 e 5-5 als ik het goed heb maar wat waren het achterlijke wedstrijden.
    Die eerste wedstrijd tussen ons was een beetje sneu voor je met me 2 penalty's :eek:
    Sorry dat ik me communicator niet gebruikte maar ik kwam er later pas achter dat die stuk is.
    Ik wil sowieso nog een keertje tegen je spelen....
    Greetz MIlo NL *)

3. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat vandaan?

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet echt even iets kwijt!

Wat een verschrikkelijk slecht spel is PES4!! ik vraag me echt af hoe iemand dit een goed spel kan vinden???

-super lelijke graphics
    -spelers kunnen geen bal aannemen
    -een schot op goal is zo zacht dat mijn oma nog harder zou schieten, rare boog schoten waar zijn de strakke streep ballen???
    -iedere aanraking is een overtreding, belachelijk weleens van een schouderduw gehoord?
    -een voorzet in koppen lukt zeer zelden
    -etc, etc, etc........

kortom waarom vind iedereen dit zo'n goed spel? als ik eerlijk ben dan vind ik fifa'98 nog beter, het was in ieder geval wel mooier......

en ja ik speel het spel al een redelijk lange tijd, ik heb hem nu 3 weken..

5. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0

don't hate the game, hate the player _0/

6. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Gooi je FIFA ervaring overboord en speel zoals het hoort... ;)

7. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- ...ga jij maar weer lekker fifa spelen dan _0/

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Blijkbaar nog niet zoveel gespeeld dan :{

Of je kan er gewoon niets van :+

9. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Graphics, vind ik redelijk maar is lang niet het belangrijkste.
    -Aannemen, ligt aan jezelf, probeer is aan te nemen door rennen niet in te houden, de rechter thumbstick een kant te drukken of de zwarte knop indrukken
    -Schieten, probeer hem wat langer in te houden, en kijk ook hoe de bal valt voor een speler en zijn goede been etc. Een lekkere streep schieten heb ik al vaak genoeg gedaan
    -Probeer mensen niet in de rug te lopen als je A drukt, dan geef je duwtjes in de rug en ga je shirtjes trekken
    -Koppen gaat gewoon om de positie van je speler en timing. Kan je dat niet scoor je ook niet.

Trouwens voor de nieuwkomers hier: Voeg me toe op Live: Max Cratcher

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Koppen gaat bij mij ook nog steeds moeilijk, moet ik nog ff oefenen.

11. mark8925

mark8925 Guest

misschien verstandig om strakke voorzetten te gebruiken ;) ... 2x snel achter elkaar op de voorzetknop drukken :cool:

12. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil er een potje spelen?

gametag: mgwlee

13. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die een potje wilt voeg me maar oe

tag: JuMPa

14. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net 2 potjes tegen Cyrax gespeeld en de 1e verloor ik met hoeveel weet ik effe niet meer maar de 2e kreeg ik mijn grootste pakslaag ooit namelijk 9-3 voor hem.

Ik wil wel een keer revanche maar eerst kijken of ik iets kan verzinnen om je te verslaan.

Hartelijk gefeliciteerd en tot de volgende keer

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    @mgwlee,

Thnx man.... Sportief van je.. Je woont ook in Almere zie ik? Ik ook, kom maar een keertje langs, kunnen we eens gewoon op de bank tegen elkaar spelen lijkt me wel tof om een keertje te doen.

Het 1e potje was trouwens 5-1 voor mij... Je gaf gewoon iets te veel ruimte weg (je speelde met 3 verdedigers geloof ik??), waardoor ik er gewoon aan de flanken er doorheen kon lopen... Je speelde gedurfd, maar gevaarlijk. Toen ik je opstelling zag heb ik de mijne even aangepast ;) . Maar laat het me maar weten als je een manier gevonden heb om me te verslaan, ik hoop op spannende potten...

Laters man...

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hey tof om wat van je te horen. Ik heb echt nog nooit zulke vreemde wedstrijden gespeeld haha. Die eerste wedstrijd was gewoon lekker, en wel wat pech voor mij maar dat hoort erbij. Ik had kansen genoeg om te scoren maar het lukte niet. Jammer genoeg koos ik ook het verkeerde team (ik speelde met Barca, normaal met Real, die zat er net onder maar ik kon niet meer terug haha), maar dat doet niets af aan je overwinning hoor...

De tweede was echt supervreemd. Ik kwam geloof ik vanaf de 80ste minuut 3 x voor en nog kwam je gelijk. Die had ik idd wel moeten winnen maar goed. Het waren leuke potten, en ik kijk er naar uit om weer tegen je te spelen. BTW, mijn verdediging was zo lek als een mandje, hoop dat het de volgende x wat beter gaat. Ik had nog maar 1 wedstrijd verloren van de 60 ofzo, maar dat heb je mooi voor me verspest haha.... Ik hoop snel weer tegen je te spelen...

17. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt ik gaf je inderdaad te veel ruimte maar ik vind wel een oplossing.

Hey is inderdaad gedurft maar vaak overleef ik het wel maar nu toch maar iets anders proberen.

We moeten zeker een keer dan afspreken zodat ik je kan verslaan _O_

later

18. mark8925

mark8925 Guest

Blamedgreg, staat 13e, eerste keer won ik !, tweede keer stond ik met 1-0 voor en ging ie weg in de tweede helft!

19. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    als je een potje wilt spelen, voeg me maar toe :cool:

gamertag: Wouter NL

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik voeg je straks toe! :)

Topicstatus: