1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stuur maar een request, kan denk rond 21.00 :)[/QUOTE]

ok zal ik doen tot vanavond

2. Dikko R dam

Dikko R dam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ben ik zeker ook online... heb ook een nieuwe verbinding van 1mb upload dus tot nu toe bijna geen lag meegemaakt (meestal alleen als m'n tegenstander frans is en verliest of iets soortgelijks) Als je een quitter ben mag je gelijk oppleuren... Voor de rest add me maar!

> Dikko R dam

3. Dikko R dam

Leuk Bevonden:
    0
    even avatar checken

4. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben echt helemaal hooked aan deze game

als je wil spelen voeg me maar toe Avenger XBW

5. papa

papa papa

Leuk Bevonden:
    0
    sorry SunriseBGN ik kreeg een uitnodiging, en ik nam die aan in plaats van weg te drukken, sorry we doen het nog wel een keer over hoop ik

6. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    He avenger Xbw ik speelde eerst tegen je.
    Alleen ik heb de kabel er maar uitgetrokken want de lag begon opeens zo erg te worden dat me spelers springend op het veld stonden. :eek:
    Als de patch er is wil ik wel weer tegen je spelen.
    Ik hoop dat je niet boos bent :{ Greetz Milo NL

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik voeg je toe, hopen dat ik dan eindelijk is geen lag heb.

P.S aan iedereen: Jullie kunnen mij ook toevoegen! :D GeneralAsshole.

8. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee MILO no hard feelings he,als ik games join heb ik nooit last van lag maar als ik ze opzet heeft de andere partij er heel veel last van echt hopen dat die patch er snel is ja :)

9. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    2 Cyrax

Heb gemengde gevoelens bij de wedstrijden van gisteren

Bij de eerste twee wedstrijden had ik echt pech cq slordig met m`n kansen en jij maakt die wedstrijden wel net die goals

Verdedigend stond het allemaal ook wel goed, alleen die diepe ballen over m`n verdediging :-(, kan die maar niet verdedigen. Maar ja als ik dan zelf 6 a 7 grote kansen mis, ben ik een terrechte verliezer :-(

3e wedstrijd was helemaal niks en was ik al blij dat het bij deze afgang bleef, 6-0 of 6-1 ? pffff

Zit momenteel in een vorm crisis, de laatste paar dagen win ik nog amper.....

10. Dikko R dam

Leuk Bevonden:
    0
    @General Asshole
    uurtje of acht gaat die aan vanavond

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    @Technotic,

Agreed man. Je hebt zeker in de tweede wedstrijd (4-1) veel kansen gehad op meer. In de eerste wedstrijd viel het op zich nog wel mee, toen miste ik er nog meer hahaha.

Ik was gisteren eigenlijk ook heel slecht bezig, alleen de laatste wedstrijd kwam ik er weer een beetje uit, je had geloof ik ook maar heel weinig kansen, pas toen het 6-0 was kreeg je wat kansen, maar scoorde je niet. Ik vond het leuke wedstrijden, alleen jammer dat ik niet zo lekker speelde, maar dat gebeurt nu eenmaal. Je hebt een goede aanval, nu de afwerking nog en dan ben je zeker een zeer gevaarlijke tegenstander.

Ik speel ook niet zo lekker de laatste tijd, win wel, maar ik speel nog maar bij vlagen heel goed en lekker. Nou ja, komt vast wel weer terug....

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Was dat gisteren nou die koekepan die ik steeds hoorde (vandaar dat ik die laatste wedstrijd zo makkelijk won, je was duizelig zeker)? Je deed het weer hè? Ik heb het geloof ik wel een keertje afgestraft toch? Zelfs als ik met mijn mannetje gewoon achter je ging staan, deed je het soms nog.... Komt goed, je ontwent het vanzelf wel...... Anders wordt het ook zo'n dure grap, moet je steeds weer een nieuwe koekepan kopen en ik denk dat de verzekering het ook niet meer dekt als je iedere dag naar het ziekenhuis moet...

13. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Hhahahaha, lol

één keer scoorde je er van ja, ach hoemeer ik het fout doe des te eerder ben ik er (hopelijk) vanaf...

m`n volgende stap is die radar en moet nou de komende tijd toch maar is met een vast team gaan spelen, want verander te vaak van team met bijbehorende opstelling

moet in iig ieder team in dezelfde formatie laten spelen zodat de overstap niet te groot is

en m`n afwerking moet beter ja, kansen die ik krijg (en gisteren waren dat er toch aardig wat) die moeten er ook in.

14. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax je hebt dus nog gespeeld gisteren maar hoe was het eten?

Ben je vanavond nog online?

15. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Technotic ik had je nog niet toegevoegd maar dat doe ik vanavond wel zodat we een keer een potje kunnen spelen :D

Gisteren wel tegen iemand anders gespeeld en ik stond op een moment 1-1 en binnen 5 minuten scoorde ik nog 3x en natuurlijk disconect hij.
    maar ja die mensen hou je toch......

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zeker, je hebt veel te veel ruimte van me gehad. Maar als je vier keer een grote kans mist dan is het ook wat minder gevaarlijk om je soms te laten lopen haha.. Niet dat ik het expres deed hoor, ik verdedigde gewoon heel slecht helaas. Je hebt gisteren in 3 wedstrijden 2x gescoord waarvan eentje uit een penalty, en je hebt veel kansen gehad. Dus die afwerking moet idd echt beter. Ik beloof je dat mijn verdediging straks weer als vanouds zal zijn zoals in de laatste wedstrijd goed?

Ik weet gewoon zeker dat wanneer je je kansen wat beter benut dat je een goede PES speler zal zijn. Want je hebt redelijk goed veldspel, alleen kijk je nog niet zo goed op je radar, zowel verdedigend als aanvallend. Daardoor kan ik soms dwars door het midden erdoorheen komen.

Maar we komen elkaar vast en zeker nog heel vaak tegen, dus dat worden nog leuke potjes.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het eten was lekker, daarna ook haha..... Toen ben ik nog ff online geweest, maar jij was er niet iig......

Ik denk dat ik vanavond wel online ben, alleen wat later denk ik. Ik ga naar het theater (wablief? Nee echt waar)....

18. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Ach heb nog wel wat dingen om te verbeteren iig, kijken of ik vanavond de negatieve spiraal kan doorbreken.

Weet waar het aan ligt, dus de komende tijd gewoon veel spelen en dan worden die punten vanzelf wel beter

weet nu iig wat het competitie niveau een beetje gaat inhouden ;)

edit: waren wel mooie goals van me, ahum ;)

19. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nee dat klopt ik was rond half 10 gestopt maar misschien vanavond...

Theather :confused: een verplichting van je vriendin???? :'-(

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nope,

Ik vind het altijd wel leuk hoor, het is een cabaratier (Gusman geloof ik), daar hou ik wel van.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina