1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Op zich vindt ik disconnecten niet zo erg, maar doe het dan wel in de eerste helft, als je al 3-0 achterstaat.. Maar om te wachten tot stoppage time is heel erg zwak.

2. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Macer wanneer gaan wij een potje voetballen?

3. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Kan altijd als ik online ben :)

4. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    wie wilt tegen mij
    ben wel goed :p

5. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke je kunt ook tegenwoordig niemand meer uit je vriendenlijst vertrouwen
    speelde tegen marco 007 best wel een bekende hiero dacht ik,hij komt uit belgie,eerste potje verloor ik van hem met penalties,2e potje won ik nipt met 1 - 0 en net sta ik in het 3e potje voor met 3 - 1 en hij dacht nog te scoren in de 85e minuut,dat lukte hem niet,en toen disconnecte hij,nou dan ben je echt wel een loser dacht ik zo :confused:

6. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb sinds gister ook pes4 echt super manz spel. Ik heb 1 vraag over de stats met xbl, wat betekent precies con.w ?

7. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Aantal overwinningen achter elkaar. Zodra je verliest of gelijk speelt staat deze tabel weer op 0.

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    oftewel: consecutive win...

9. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt heb 6 wedstrijden gespeeld en alle 6 gewonnen :cool:

10. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    gaat iemand nu nog een potje pes4 spelen?

11. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil wel een pot spelen, ben over 10min online.
    gametag: gunitsoldierNL

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

net me meest bizare potje Live gespeeld. het stond al de hele tijd 1-1. wordt het 2-1 voor mij in de laatste minuut door een eigen doelpunt van mijn tegenstander. je had hem moeten horen vloeken 8)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren paar heerlijke wedstrijden gespeeld tegen Technotic (vandaar dat ik je invites niet kon accepteren Cyrax ;) )

Één wedstrijd was helemaal top, stond het al na 20 minuten 3-2 voor mij! Waarvan ik er zelf 4 maakte ;)

Waren mooie wedstrijden hé Technotic! :)

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, zoiets dacht ik al. Ik zag jullie beiden maar jullie kwamen niet. Ik zocht echte tegenstanders, ik had even online geoefend maar het ging wel heel gemakkelijk. Ik had drie disconnecters nadat ik flink voorstond en kon welgeteld maar 1 wedstrijdje uitspelen. Die won ik met 10-0, dus dat was geen echte graadmeter... Beetje jammer hoor jongens, jullie willen gewoon niet voor het toernooi laten zien hoeveel jullie gegroeid zijn he ;) ?

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, moet natuurlijk wel een verassing voor je zijn! :+
    Ik wens de mensen bij jou in de poule veel succes, ze hebben een taaie aan je. De mensen in mijn poule komen me niet bekend voor, heb nog nooit tegen ze gespeeld :eek:

Magoed, ik zie wel :)

16. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang stellen jullie de wedstrijd eigenlijk in, want als je met 10-0 wint moest de wedstrijd wel een tijdje duren

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Anderhalf uur haha.... Nee normaliter speel ik 15 min wedstrijden. Maar gisteren hostte ik niet dus waren het 10 minuten. Maar ik had lang niet gespeeld dus ik had er zin in. En hoewel mijn tegenstander meer punten had dan ik en 3x zoveel wedstrijden online had gespeeld werd het me duidelijk dat het een nieuweling betrof (hij had de eerdere delen van PES nooit gespeeld volgens mij), aangezien hij veel fouten maakte en duidelijk de radar nauwelijks of niet goed gebruikte. Hij heeft welgeteld een x op mijn doel geschoten verder is ie niet geweest.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij Cyrax hoeft een wedstrijd echt niet lang te duren om er 10 in te knallen. Speel maar 's tegen 'm, en je begrijpt wat ik bedoel! :cool:

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik zie het ook allemaal wel. Ik vind het wel jammer dat sommigen mij als favoriet bestempelen, omdat dat dan toch een bepaalde verwachting schept. Ik vind mezelf dan ook echt geen favoriet, ik heb tot op heden nog maar tegen een paar jongens van dit forum gespeeld. En daar zaten weleens hele grote uitslagen als 11-0 tussen, maar dat betekend niet meteen dat ik heel erg goed ben ofzo. Ik vind mezelf ook niet heel erg goed, ik weet alleen dat ik best moeilijk te verslaan ben. Ik zie het dus wel, ik ben benieuwd van welk niveau de anderen zijn, misschien kom ik wel iemand als Double Dribble tegen tijdens het toernooi (mits ik verder kom natuurlijk), dat lijkt me nou heel erg leuk.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee hoor, is niet waar...... :+ Ik zou niet weten hoe dat moet.... Ik heb het vermoeden dat sommige van mijn tegenstanders hun controller soms niet eens vasthebben, daar ligt het aan.. Vast en zeker...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina