1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds 19 nov twee potjes live geprobeerd, en wonder boven wonder geen last van lag gehad. Waarschijnlijk kwam dat denk ik dat ik deze keer hostte, maargoed..

    Maar live is wel andere koek dan de computer op vijf sterren. Werd echt helemaal weggespeeld..
     
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan geen lag hebben als je zelf host ;)
     
  3. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, heb daar niet zoveel verstand van..

    Te vroeg gejuicht dus...
     
  4. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik joinde eind December 5 games ofzow, GEEN lag, nouja, kan liggen aan geluk, maarja:p
     
  5. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    als degene die host een hoge upload heeft zal je ook minder last hebben van lag.
    Mensen voeg me toe: gunitsoldierNL
     
  6. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel als de ander een langzame verbinding heeft dan heb jij ook gewoon lag hoor ;)
     
  7. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat merkt hij (join) alleen. Jij (host) speelt gewoon normaal, zoals het offline ook speelt.

    Ik heb slechts 0,01% van de mensen die hosten over lag gehoord, dus ik betwijfel het. Dat was dacht ik Tadicom, btw.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt tijd dat die patch komt. Ik win geen enkele wedstrijd meer. Die gasten quiten allemaal als je even voorstaat. Ik beken dat ik zelf ook weleens quit, maar dat is puur uit frustratie dat er daarvoor al 4x bij mij gequit is. Blijft een slap excuus, maar ik ben ook maar mens :eek: .

    Kan je ergens ook de statistieken via internet bekijken (zoals halo2 of fifa bijvoorbeeld)? Ik ben wel benieuwd wat jullie doen.

    Ik sta ergens in de 1100. Met 70 gewonnen, 52 gelijk en 69 verloren. Bijna van alles 1 dus.
     
  9. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb t spel zins gister,ben dus dikke noob.

    BLaCK VEN0M NL
     
  10. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    lol :+ jou ken ik van rainbow six: black arrow

    gisteren nog wel een mooi doelpunt gemaakt met van nistelrooy. van buiten de 16 m een afstandschot in de kruising :)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gister een pracht van een doelpunt met Roberto Carlos gemaakt, vanaf 25 meter schoot ik maar eens en hij ging precies over de keeper in de kruising. :D
     
  12. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    tja of je schiet m gewoon tegen mij vanaf 30 meter met een rollertje binnenkantpaal uit een vrij trap met carlos omdat mijn keeper slaapt :p
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Was trouwens 40 meter. :+
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vind ik jammer. Als je zelf dus ook quit ben je imo ogen niet beter dan degene die quiten. Omdat Pietje bij jou heeft gequit ga jij bij mij quiten als je achter staat? Vind ik erg zwak en gewoon gelul. Tegen jou zou ik dus nooit of te nimmer willen spelen. Sta er gewoon boven en speel je wedstrijden uit, dan ben je pas een vent. Anders heb je geen recht van spreken over disconnecters want je bent er zelf eentje.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat ik 69 keer verloren heb, wil al zeggen dat dat slechts een paar keer is voorgekomen. ik ben ook voor de patch, is het probleem opgelost. laatst speelde ik ook tegen rulingspike nl. staat 19e geloof ik. 6x achterelkaar verloren. quit ik ook niet. valt dus wel mee met mij. maar je hebt helemaal gelijk. was een slap excuus.
     
  16. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op 100-30-60 ofzo. Heb denk een disconnector of 15 gehad, maar speel tegenwoordig vaker tegen gasten uit mijn friendslist. Daar staan er namelijk genoeg op, bijna allemaal van het peslive.nl forum. En die disconnecten niet, en hebben allemaal ook een redelijk niveau. Want vijf wedstrijden achter elkaar van zwakke spelers met 5-1 winnen is ook niet leuk. 5-1 winnen van een gast die even goed is, is daarentegen schitterend *)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nou konami kom je belofte is na het was gisteren de 15 e... das helft januari....
     
  18. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik speel ook dagelijks tegen rulingspike nl. Hij is inderdaad moeiljk te verslaan :+ .

    mij statistics zijn zwaar k*t. Te veel keer verloren, te weinig gewonnen. Maar ik doe het eigenlijk meer voor mn lol dan om de stats.

    edit: Gisteren nog een pracht-doelpunt gemaakt. Met mahaali (:p) schoot ik m van zon 25 meter met een hoge bal over de keeper in de kruising _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  19. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft konami niks gezegd wanneer die patch kwam?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Midden januari zou de patch komen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina