"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem er een keer van de middenlijn ingelegd:)
     
  2. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel PES4 alleen nog maar tegen vrienden. Op live zijn de tegenstanders allemaal te goed, ik verlies alleen maar met 6-0 enz. Dan is de lol er al gauw af.

    Mocht er nog een noob op PES4 gebied rondzwerfen meld me dan effe aan
     
  3. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je wel toe als ik er vanavond aan denk ( meest verstandige is mij toevoegen ) . Heb het spel sinds vrijdag. Gisteren voor het eerst gespeeld en vrij snel Live op gegaan. Ik heb 1x verloren van mn 7 gespeelde wedstrijden (of ik ben beter dan ik denk of er zijn 6 mensen die slechter zijn dan mij). Bij 3 van die wedstrijden stond ik dik voor maar ging de tegenstander ervandoor |:- Dat is echt zoooo irritant.
     
  4. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt te rustig op live...
     
  5. dakota707

    dakota707 DrEaMeRs

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het online een beetje makkelijk zijn weinig mensen online maar heb elke wedstrijd tot nu toe gewonnen

    me totale score is nu 7 gewonnnen 0 gelijk 0 verloren alleen speel ik telkens op andere accounts :p
     
  6. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar dan weer het nut van :confused:

    Heb vanmiddag een heerlijke wedstrijd gespeeld. Kom al snel met 1-0 voor maar na 16 minuten krijgt Stam rood door een foutje van mij. Het is voor rust al 3-1 voor mn tegenstander die makkelijk met 6-1 voor had kunnen staan. Hij speelde me echt weg alleen bij de 16 begon ie steeds te klooien. Op de een of andere manier kwam ik terug tot 3-2, scoor ik vlak voor tijd uit een counter na een scrimage voor de goal (bal op de paal + van de lijn gehaald)die ontstond uit een gemiste penalty van hem de 3-3 8) In de verlenging (silver goal) kom ik met 4-3 voor door een wereldgoal van Inzaghi. Hij scoort vanuit de aftrap de 4-4 en vlak voor het einde de 5-4. Wel verloren maar echt een heerlijke wedstrijd gewoon!

    _O_ Pes 4 + Live _O_
     
  7. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren was funny. Heb de halve avond met man united online gespeeld (rood shirt). Speel even later met Arsenal tegen iemand uit mijn friendslist. Was ik ff vergeten dat ik dus nu een geel shirtje heb, dus ik denk naar voren te lopen met de bal (was mijn tegenstander dus en ik liep er gewoon achteraan) dus ik denk zet hem voor met B. Wat krijg je dan? Ja inderdaad rode kaart |:- |:- Pas toen ik zelf de vrije trap wilde nemen en die al voor me genomen werd en gescored had ik in de gaten dat er iets niet klopte lol 8) :+
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Hahaha, grappenmaker. Online een beetje makkelijk..... Ik wil je wel een lijstje geven met spelers waar je tegen kan spelen als je wat tegenstand zoekt?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nou, dan voeg toch maar 'ns wat mensen toe aan je Friendslist. Elke avond zijn er +/- 9 mensen in m'n Friendslist PES4 aan het spelen.

    Sta ik zeker niet op dat lijstje! ;)
     
  10. dakota707

    dakota707 DrEaMeRs

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    I ain't joking :mad:

    ik weet ook niet wat ik goed doe of juist fout maar een tegenstander waar ik echte moeite meehad heb ik nog niet gehad
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    cyrax speel even tegen deze jongeman :roll:
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt ook nog maar 7 tegenstanders gehad. Geloof me nou maar lieverd, er zijn er genoeg die jou met grote cijfers van de mat gaan spelen.

    Ik wil weleens tegen je spelen, kijken hoe goed je bent in PES4. Mijn gamertag is Cyrax77. Ik denk dat Rivanov ook wel tegen je wil spelen. Eens kijken of je daarna er nog zo over denkt.......... _0/
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou zeggen, laat 'm maar komen! :cool:
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wil jij eerst of moet ik eerst O-) ?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Overrompel jij hem maar eerst, dan heeft ie tenminste al zeker 1 wedstrijd verloren! :+
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    zal op zich wel komisch zijn als hij jullie beiden dan volledig van de mat speelt.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Cyrax zal hij niet van de mat spelen..mij mischien. Maar Cyrax zéker niet!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat zou idd erg komisch zijn haha....

    Het zou gewoon zomaar kunnen. Alleen hoor je mij niet zeggen dat het online makkelijk is ook al heb ik niet zoveel verloren in ruim 200 wedstrijden. Ik weet wel beter. Ik vind het een beetje een domme opmerking als je net zeven wedstrijden hebt gespeeld om te zeggen dat de tegenstand zo easy is......... Ik wil weleens zien of hij dan werkelijkwaar zo enorm goed is of dat hij de goede spelers nog niet is tegengekomen. Ik zoek altijd naar uitdagingen...... Kan ik alleen maar beter van worden....

    @Rivanov,

    Straks speelt hij me wel weg haha, kan ik me nooit meer vertonen op de toernooien haha...
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je je hier nou ook al uit je favorieten rol lullen?
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Nee hoor, maar ik spreek liever met mijn voeten.... Ik laat het wel op het veld zien. Virtuele veld dan, want in het echt word ik liever niet al te moe haha.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina