1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    True true
     
  2. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Cyrax77
    Zin in een potje PES??
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zit nu op mijn werk, maar ik kom vanavond wel online.... Kunnen we tegen elkaar spelen.. Leuk.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij kan lullen wat ie wil, maar daar lult ie zich toch niet uit! :cool:
     
  5. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax?? Die haalt de kwartfinale niet eens....
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Listen to the man for crying out loud!!! Eindelijk iemand met verstand..... _O_
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe, ik luister wel naar Sunrise hoor Cyrax! :+
    Maar ik weet uit eigen ervaring dat je de kwartfinale wél haalt! :cool:
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Is de patch eral?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope, vanmiddag in ieder geval nog niet. Ben net terug van werk, dus heb nog niet gekeken. En als ie er al was, zou het hier al hebben gestaan! :)
     
  10. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb pas geleden ook maar eens een hoop mensen hier toegevoegd op Live. Kijken of ik een beetje mee kan komen.

    Weet iemand trouwens of de headset werkt bij die controller converter want er zit wel een aansluiting op maar op het doosje staat dat die voor de memcard is maar als je de headset erop aansluit begint het lampje wel te branden maar ik weet niet hoe ik hem kan testen ergens want op Live zegt nooit iemand iets bij PES.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik zag dat je me hebt toegevoegd! :)

    Als het lampje van je headset brand dat doet hij het. Om het te testen moet je maar een keer tegen mij, Cyrax of Technotic spelen. Wij praten genoeg onder de wedstrijd! :+
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gezelligheid kent geen tijd haha.. Soms is het te gezellig en gaat dat zeker ten kostte van de prestaties, maar daar gaat het niet om. Als het maar leuk is toch??
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha, de prestaties lijden er inderdaad soms wel onder. Dan zitten we zó te praten dat we bijna vergeten dat we aan het voetballen zijn! :+
     
  14. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal eens een keer tegen je spelen. Ben alleen nog niet zo heel goed.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben ook niet heel goed hoor. Soms wel soms niet. Heb echt van die momenten dat alles lukt en ook momenten dat helemaal níets lukt!

    Ik heb een vervelende eigenschap dat élke 1ste wedstrijd van de dag die ik speel slecht gaat. Ik moet er elke dag even "inkomen". De 2de wedstrijd gaat dan altijd vele malen beter.
    Maar goed, ik heb nogal vaak last van ups en downs. Dus ik kan niet echt zeggen of ik goed ben..de ene keer wel, de andere keer niet!
    En sowieso, ik kan dat niet van mezelf zeggen. Dat zul je aan andere hier op het forum moeten vragen! :)
     
  16. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken ik ja. Dan zit je een heel verhaal te vertellen, en dan zie je opeens dat de tegenstander stilletje op je keeper afloopt :eek:
     
  17. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel ik wel eens de 1e keer tegen je
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie je wel een keer online! :)
     
  19. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Net tegen Darkzell gespeeld. Verdiend met 3-0 verloren. Was nou niet echt een boeiend partijtje. Kon de bal wat rond spelen maar zodra ik bij de 16 kwam stonden er 5 van die irritante Fransen zo goed opgesteld dat ik blij moest zijn met een aantal schoten op doel. Eerste keer dat ik in een wedstrijd niet scoor op Live. Applaus daarvoor _O_ Ik heb me ook voorgenomen om te oefenen op vrije trappen want die kreeg ik weer eens genoeg. Opzich kreeg Darkzell niet zoveel kansen maar de kansen die ie krijg waren allemaal bingo, waaronder een heerlijk stiffie met Saha. De enige kansen die ik kreeg waren uit een corner maar die ging dr ook maar niet in..kutpaal en lat |:- en mn enigste goal was buitenspel :'-( Zal nog wel eens vaker tegen je spelen..hopelijk dan iets leuker.
     
  20. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk rivanov ik heb het gevonden :D :D ....
    ik vond het leuk om tegen je gespeeld te hebben. en bedankt voor deze site. als er mensen zijn die tegen me willen spelen add me maar. :) :)
    mn gamertag is : RamonRR. _0/
    en als jullie je afvragen of ik goed ben hoop ik dat rivanov daar voor mij antwoord wil geven. ik zie jullie wel on-line en rivanov bedankt voor de tip... _O_ _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina