1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is goed! :cool:
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    is die cyrax nou echt zo goed ofzo of is dat van de laatste tijd?
    Ik hoorde dat milo de laatste keren tegen cyrax gewoon won....
    En dat was in de periode dat milo nog met zn manU speelde.
    Ik kan zelf melden dat ik nog nooit van een barca madrid of manU verloren heb iig.
    De enige vervelende teams zijn imo: Inter! ac milan en as roma aangezien je daar muurvaste verdedigingen kan tegen komen.
    (ik speel trouwens sinds kort met inter.
    ik sta nu op 73 wins en 18 losses maar de meeste losses zijn een potje later tegen dezelfde rechtgetrokken en dat voelt zeer irritant aangezien de zo'n loss dus helemaal niet nodig was geweest.

    Oproepje: voeg mij toe mensen en na de patch zal ik jullie vernederen ;)
     
  3. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Was idd niet echt een boeiende wedstrijd en zoals gewoonlijk kon ik de bal ook weer uit de meest onmogelijke hoeken erin lobben. Op de één of andere manier vliegen die er bij mij erg makkelijk in. Die ene corner was idd wel lache waarin jij 3 of 4 keer achter elkaar op doel schoot maar dan toch steeds de paal, een verdediger of de keeper raakte. Ik had btw wel wat last van lag waardoor ik niet echt fatsoenlijk kon opbouwen enzo dus was het wat kortaf en vooral de lange halen naar voren. Fatsoenlijke akties kom je met die lag toch niet aan toe.

    Moet ook nog steeds eens oefenen op vrije trappen want sinds ik PES4 op de Xbox heb gaan ze allemaal mis. Terwijl ik bij PES4 op de PS2 ze er toch redelijk constant in schiet en ook bij PES3 ging alles rond de 18 mtr er wel in. Naja zal wel weer ff inkomen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    You talk the talk, but can you walk the walk....? Ik ga niet over mezelf zeggen of ik goed ben, ik laat anderen daarover beslissen. Ik speel al een hele lange tijd PES (vanaf dat het ISS heet) dus ik kan me niet voorstellen dat ik de laatste tijd beter ben geworden eerder slechter ;) . Ik heb trouwens maar 3x tegen Milo gespeeld en dat was een aardig tijdje terug..... Ik kan me nog een krankzinnige 5-5 herrineren waarin hij bleef terug komen en ik ondertussen met mijn controller tussen mijn tanden zat haha... Mooi wedstrijd was dat. Ik heb er daarna een verloren en een tijdje later hebben we weer tegen elkaar gespeeld en toen won ik. Maar ik vind Milo een goede speler dus ik schaam me niet ofzo dat ik van hem verloor..... Iedereen verliest wedstrijden al ben je de beste op de aardkloot haha.....

    Waarom heeft iedereen het eigenlijk altijd over mij. Ik word helemaal gek van de friendrequests en iedereen wil zien of ik werkelijk zo goed ben als ze zeggen. Ik denk dat mijn roem mijzelf voorbijgestreefd is haha... En ik ben echt geen superspeler ofzo hoor.... Gewoon een speler die het spelletje aardig kan zoals zovelen hier..... That's it.....
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ahh, RamonRR...

    Tegen jou heb ik ook een tijdje gespeeld haha... Dat was echt een vage wedstrijd. Volgens mij werd het 8-5 voor mij..... 13 goals in een wedstrijd, nog nooit meegemaakt. Mooie wedstrijd was dat, leek wel een korfbalwedstrijd....
     
  6. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een uitslagen bij jullie zeg. bij mij wordt het meestal maar een magere 1-0, soms 2-0 of 2-1.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wij spelen wedstrijden van anderhalf uur ;) . Haha nee hoor, dat gebeurd ook niet altijd hoor.... Maar RamonRR is een aanvallende speler en dat ben ik ook.... En we speelden toen 15 minuten ipv de normale 10 minuten....
     
  8. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok RamonRR ik zal je effe toevoegen want ik hoorde van Rivanov dat je wel goed bent dus laat het maar zien
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heerlijke wedstrijden gisteren ofniet Mgwlee! :cool:

    2x 2-2..1x 5-2 voor jou en 1x 3-2 voor mij! Hehe het was weer gezellig! :cool:
     
  10. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    dat waren inderdaad heerlijke potjes alleen jammer dat je die laatste won dan ga je toch niet zo lekker slapen ;)

    moeten we zeker nog een keer doen..

    die vrije trap was wel mooi zo in de kruising
     
  11. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me dat ook herinneren maar ik kan me ook herinneren dat alles mis ging aan mijn kant door de lag. ik had 1 seconde achterstand alles ging 1 seconde later bij mij. ik was al blij dat ik 5 keer tegen heb kunnen scoren maar zoals ik toen al eerder zei op mijn server was het een hele andere partij geweest.
     
  12. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nog niet gezien maar anders add ik je wel en dan zie ik je wel on-line. en meestal met mijn vrienden speel ik dat de verliezer host. (is eerlijker anders is de hoster steeds in het voordeel.

    en volgens mijn vrienden ben je echt slecht als je verliest terwijl je host.
     
  13. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0

    gat een beetje lastig ik heb het geprobeerd maar jouw friendslist zit helemaal vol. :'-( :'-(
    hoeveel heb je er eigenlijk????????? :confused: :confused:
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al meer bekend geworden over die patch en wanneer die uit gaat komen?
     
  15. mark8925

    mark8925 Guest

    binnen 24 uur , www.peslive.nl en dan het forum staat t :)
     
  16. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Langgeleden voor mij, dit, al iets over die patch bekend :p ?
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet NU een update downloaden als ik op Live klik in PES :p

    Hij is er dus??
     
  18. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ga meteen ff checken :)
     
  19. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, had ik ook nu net ;/
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ziet er dus naar uit dat de patch er is.
    Eindelijk barst PES4 op Live pas echt los _O_

    Zie jullie op Live! _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina