1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik ook! Maar dat weet jij wel ;). Heb gewoon een wedstrijdje nodig om te wennen. Elke dag weer, gewoon even de feeling terug krijgen met de controls.

    En ja, Totaalvoetbal..ik weet er nog helemaal niets van. Dus het word een verassing!
     
  2. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik meen ik me te herinneren een aantal keer tegen gespeeld en mega veel beter dan mij was ie niet, had zelfs afentoe de overhand en goed ben ik allesbehalve :'-(
     
  3. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    het spijt me echt maar ik merk helemaal niks van de patch.
    nog steeds last van lag. lijkt net of het soms erger is geworden.
    en goed dat alles is gereset. *)
    en nog steeds geen manual. :mad: :mad: :mad:
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De patch bestrijdt een bepaalde vorm van lag, veroorzaakt door het orginele slechte netwerkcode van PES4. Aan factoren zoals een slechte internetverbinding van de tegenstander/jezelf etc. kan het natuurlijk niet doet.

    Ik merk wel dat het online spelen van PES duidelijk soepeler gaat.
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die patch ook zwaar tegenvallen... als ik niet host is et nog steeds laggie.. wel minder maar de host heeft toch weer een voordeel

    laat konami dus nooit aan online shit beginne:)
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klotezooi zeg. Ik was er al bang voor........ Ik ben wel blij dat de disconnecters worden aangepakt, alleen zoals Han al opmerkte gaan die valsspelers nu zorgen dat hun PC zoveel mogelijk bandbreedte gebruikt dat je ongelovelijke lag hebt. Lekker downloaden en weet ik wat allemaal in de hoop dat jij dus gaat disconnecten en zij er met de overwinning vandoor kunnen gaan. Erg jammer, dat mensen dit soort praktijken nodig hebben om te kunnen winnen. Voor degene die het doen: Stoere mannen hoor, watjes.....

    En dat die lag er nog steeds is is erg jammer. Neemt wat mij betreft heel veel van het plezier weg zoniet alles. Als je namelijk host krijg vaak te horen van je tegenstander dat hij lag had en als je joined hebt je zelf vaak last van lag. Er is dus nog steeds geen sprake van eerlijke wedstrijden. In een spel als PES4 is TIMING van levensbelang, en als je dan net een seconde langzamer bent dan je tegenstander heb je bij een gelijkwaardige tegenstander een probleem. Ik heb wel gemerkt dat ik na een potje of twee met lag eraan begin te wennen en toch kan winnen, maar ik ga dan wel anders spelen. Heel simpel spelen, dan heb je nog kans om te winnen, ook van iemand van niveau. Maar het is niet lekker.

    En dat er nog steeds geen manual select is vind ik een groot bezwaar. Zwaar irritant dat je 20x moet selecteren voordat je de gewenste speler kunt besturen, meestal ben je dan te laat........ Ik ga vanavond kijken hoe het speelt en als het me niet bevalt ga ik niet meedoen met het toernooi...... Of ik nou een favoriet ben of niet, dan doe ik echt niet mee...... Dan speel ik liever gewoon weer toernooien bij vrienden thuis.
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    heb tot nu toe alleen tegen nederlanders gespeeld en geen lag

    als je Italianen en spanjaarden joined zal je het vast nog wel houden ja, maar dat komt meer door hun verbinding dan door het spel
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax oordeel pas als jezelf gespeeld hebt, nu zit je je druk te maken op een paar reacties, terwijl sommige juist geen lag hebben (zie ook de post hierboven)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Technotic,

    Ik ga het ook zeker eerst testen, maar ik heb wel altijd lag als ik join en vaak niet alleen het soort dat het iets langzamer gaat. Echt het soort lag dat het beeld gewoon schokt en ik gewoon delen van de wedstrijd mis. Ik lees meerdere reacties en hoorde het net van een vriend van mij (die ook meegaat volgende week, dan hebben we zeker geen lag haha) die heeft net de hele ochtend zitten spelen en heeft nog evenveel lag...... Ik hoop het echt zo, dat die lag iig een stuk minder is.... En dat die lag er ook bijna niet is als mensen bij mij joinen, want ik wil gewoon niet meer horen van mensen dat ze verliezen door lag.....
     
  10. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet precies wat je bedoelt. denk je net, dat je een lekkere pot hebt gespeeld dan hoor je opeens dat er lag was andere kant. dan voelt de overwinning niet echt meer lekker aan. en zelfde ook als ik verlies door de lag wat kan je eraan doen maar het geeft me steeds meer de wil om games te hosten dan te gaan joinen.

    ik heb gisteren tot 05.00 lopen spelen O-) O-)
    en de ik heb tegen veel gasten uit mijn lijst gespeeld en de helft komt uit engeland (dat zijn echt de relaxtse gasten. :cool: :cool: ) en alles wat ik heb gehost heb ik gewonnen ;) en een paar die ik had gejoined heb ik verloren :'-( . is toch balen. :'-(
    wat ik nu ook doe, met mijn vaste friendsgroep is dat de verliezer host.
    dan gaat het toch weer een beetje gelijk op. :)

    en trouwens ik heb in een vorige antwoord gezegd dat
    als je verliest terwijl je host, slecht zou zijn.
    maar dat was het niet, die gozer die dit tegen me zei, heeft het gelezen en heeft me op mijn plaats gezet.

    het is
    als je geen doelpunten scoort terwijl je host DAN ben je echt slecht.
    klinkt een stuk logischer ja |:- |:-
    dan valt volgens mij een percentage af als je het goed bekijkt O-) O-)
     
  11. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk geen ene k*t van die hele patch. Het enige verschil is nu dat als het beeld zo schokt dat ik geen bal normaal kan spelen ik niet meer kan disconnecten zonder puntverlies. Niet dat die rankings me veel boeien, maar volgens mij slaat de patch de plank een beetje (understatement) mis als het gaat om 'eerlijkheid'.

    Mensen lopen altijd wel zo af te geven op fifa, maar daar is het online systeem (los van af en toe een onaangekondigde disconnect van de server) een stuk beter geregeld.(Verder valt over smaak te twisten)

    PES4 is een supervoetbalspel om met vrienden te spelen, maar die rankings zijn echt fucked up. Ik zal vanaf nu dus gewoon disconnecten als ik zoveel lag heb. Dan mogen ze van me winnen, al ga ik er wel van over de zeik. Zo lang gewacht op een patch, ga je er nog eerder op achteruit dan op vooruit.

    Het is zoiezo al een raar systeem dat je je tegenstander kunt uitkiezen en kunt weigeren. Zo krijg je nooit een goed beeld van de rankings. Als je de hele avond tegen een vriend speelt en wint krijg je superveel punten terwijl je alle goeie spelers kunt weigeren. Ik vind dat als je quickmatch drukt dat je gelinkt moet worden aan een andere speler die ook quickmatch drukt en dat je dan niet meer kan stoppen. Optimatch zou dan niet meer mee moeten tellen voor de rankings. Dat zou een stuk eerlijker zijn als het over rankings gaat.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dus dan ben was ik in die wedstrijd niet slecht aangezien ik er 8 had ingelegd bij je haha ;) . Maar die wedstrijd speelde ik ook niet best, aangezien ik zelden tot nooit 5 goals tegen krijg, en ik speel bijna alleen maar tegen toppers. Ik zou graag nog eens tegen je spelen, maar dan lagloos haha....
     
  14. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 3 potjes gespeeld, waarvan 2 met onoverkomelijke lag en de 3e had ik geen audio verbinding met mijn tegenstanders. Ik hoorde hem wel, hij mij niet en na 2 minuten spelen liep hij vast. Konden we weer niks anders als disconnecten.... Sorry hoor, maar ik begin er goed de schurft in te krijgen. ZO gaat Pro Evo straks de kast in omdat ze weer eens niet waarmaken wat ze beloven...
     
  15. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wil ook wel nog een keer tegen jou spelen maar dan heb ik een beter ideewant ik begin al aan de lag te wennen. ik hou er rekening mee dat ik 1 seconde later ben. dus mijn spel is bij een gejoinede game heel anders dan als ik host.

    dus mijn voorstel is dan 1 game op jouw server en 1 game op mijn server.
    dan het verschil bekijken.

    REVENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is goed,

    Lijkt me tof... Ik hou er wel van om tegen goede spelers te spelen (daarom speel ik alleen maar tegen mensen van het forum en andere forums, aangezien ik heb gemerkt dat het niveau van die jongens wat hoger ligt), kan ik alleen maar beter van worden.....

    Ik zei toch al dat je altijd ff moet wennen aan de lag en daarna moet je er gewoon rekening mee houden in je spel. Ik ben er ook wel redelijk aan gewend, ik speel wel altijd anders als ik lag heb. Ga ik simpeler spelen, en meestal ga ik dan ook wat beter om met mijn kansen.... Dan kun je ook van een speler van kaliber gewoon winnen heb ik ervaren.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  17. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk de patch. Ik ga vanaaf ook weer online, dus add me maar: Zwammer
     
  18. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zal straks nog wat mensen kicken en dan zal ik je toevoegen en wat betreft je vrienden dat hangt er vanaf wie dat zijn :)
     
  19. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    die patch helpt ook lekker, speel ik tegen een nederlander en tegen belg, 2 potjes dus, de lagg lijkt alleen maar meer geworden, echt dik genaaid
     
  20. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, nu trilt het beeld verschrikkelijk. En ze kunnen ook expres dingen up of downloaden op de computer zodat er lag is voor de tegenstander. Zij moeten dan wel disconnecten (met zoveel lag is gewoon niet normaal te spelen) en dan heeft de host gewonnen :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina