"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook online dus wie wil spelen add me maar.
    gamertag: Misty NL
     
  2. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk die lag is er echt niet beter op geworden...
    maar ja ik heb een groot vermoeden dat er alweer een nieuwe patch in de maak is. hij is nog maar net uit en iedereen klaagt al.
    we wachten weer af.
     
  3. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er ook een paar afkicken ik wil alleen maar goeie in mijn lijst hebben.
    kan ik er tenminste wat van leren verliezen kan me geen moer schelen.

    ik had een paar slechte in mijn lijst zitten die waren echt grappig om tegen te spelen maar ik won altijd met dikke cijfers. ik wil geen fun, ik wil partij/weerstand. met dit spel moet je in ontwikkeling blijven.
     
  4. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is pas smerig volgens mij heb ik dat al meegemaakt eerste helft geen last van lag stond 0-2 voor tweede helft echt vee; lag niet normaal meer toen nog 2-2 gelijk gespeeld en alleen maar omdat ik 1 seconde achter liep. want had veel 1 op 1 met de keeper gemist kwam er 3 keer voor maar de pasd reageerde echt slecht. niks aan te doen.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Vriend,

    Je staat op een lijst van disconnecters....... Explain yourself....... Ik oordeel nog niet maar op het forum van diehard PES spelers sta je op de lijst.... Dat is een slecht teken.. :confused:
     
  6. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    boeie als ie nu disconnect kost het je punten

    toch? dat was toch ook bijgeleverd bij de patch
     
  7. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat die disconnecters lijst eigenlijk
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het boeit mij wel. Ik ben blij dat ze nu gestraft worden, maar het gaat mij erom het principe. Ik wil niet tegen potentiƫle disconnecters spelen. Hij staat op het lijstje van een forum waar ik ook member ben en dat zijn allemaal jongens die daar niet van gedient zijn. Tegen een van hen heeft hij gedisconnect, maar iemand moet altijd de kans krijgen om het uit te leggen vind ik. Je xbox kan natuurlijk weleens vastlopen.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waarom wil niemand spelen? Er is fucking bijna niemand haha. De disconnecters zijn er niet meer nu zeker haha..
     
  10. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom later vanavond online, we hadden vorige keer een mooie pot gespeeld, eens zien hoe het nu met de lag is.....
     
  11. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin langzaam schurft aan PES te krijgen... Het werkt online gewoon voor geen meter. De nr 1 van de rankings heeft 76 wins, maar allemaal lagwins (W CON). Ik sta zelf nr 26 terwijl ik 2 x zo veel verloren heb als dat ik gewonnen heb... Bijna niemand doet gewoon quickmatch meer omdat ze weten dat je beter speelt als je host... Ik zit 10 minuten op een tegenstander te wachten als ik host. Als ik niet host kom ik weer tegen van die klote laggers. Dan druk ik op quit en krijg ik weer een disconnect erbij... Als je zo ook op de 'disconnecters' lijst komt.... Tsja, dan kun je wel blijven uitleggen... Boeiend dat mensen op quit drukken, je krijgt je punten dus waarom daar nog over doorzeuren. Wat het online systeem betreft kunnen ze nog een hoop leren van EA (fifa)... Ik merk dat ik echt een beetje over de zeik begin te gaan van dit spel. (niet single player).

    Los hiervan heb ik het idee dat Xbox Live in het algemeen de laatste tijd goed verziekt wordt door cheaters en glitchers bij zo'n beetje ieder spel wat uitkomt. Halo wordt erdoor verziekt... Rallisport Challence is er helemaal door verziekt en omdat de patch te laat was speelt helemaal niemand het meer... Nu PES weer.... En het lijkt steeds erger te worden... En dat alleen maar op jezelf met je gecheat op nr 1 te zien staan, en dan 'trots' te kunnen zeggen dat je met je gecheat zo hoog bent gekomen... Wat zijn dat voor lui???

    Nou ja, ik ben mijn frustratie weer ff kwijt, ik ga het nog eens proberen...

    Trouwens nog een klein detail... ALs we het hebben over disconnecters hebben we het dan ook over die mensen die op quit duwen?? Want ik vind het nogal een verschil of je nou op quit duwt omdat je toch niet meer kan winnen (en de ander zijn winpunten gewoon heeft) of dat je je stekker eruit trekt in de hoop dat de ander zijn punten niet heeft...
     
  12. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met je eens, want ik disconnect ook als mijn beeld "trilt" (niet als ik een klein beetje lag heb). Er is namelijk niet normaal te spelen met die lag. Alleen moet je dan wel meteen disconnecten (na een paar seconden) en niet als de wedstrijd al bijna afgelopen is...
     
  13. ramonrr

    ramonrr pes4life

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ben ik helemaal doodziek. eerste pot tegen iemand gespeeld was het gelijk speel ik de 2de pot sta ik 0-2 voor, loopt mijn xbox vast. WAT NU!!!!!!!!!! krijg ik nu een disconnect omdat ik niet door kan spelen. ik begin het spel steeds meer te haten. :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  14. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    waar staat de lijst met disconnecters? :)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Een disconnecter is imo iemand die ofwel op de quit knop drukt bij een achterstand, of de stekker eruit trekt, het is mij om het even. Wat is dat nou? Ik kan nu toch niet meer winnen, dus ik quit want ik kan niet zo goed tegen mijn verlies? Ja die ander krijgt dan alsnog zijn punten, maar daar gaat het niet om. Het is gewoon niet leuk als je quit (tenzij je te veel lag hebt, maar dan hoor je imo te stoppen in het begin van de match), dan ben je imo een klein kleutertje dat niet tegen zijn verlies kan. Speel de wedstrijd uit, wees een vent en draag je verlies. Je krijgt ook punten bij elk doelpunt dat je maakt, dus als je met 3-0 achterstaat in de eerste helft en je quit want je tegenstander krijgt zijn punten toch wel, benadeel je je tegenstander ook.

    En die cheaters???? Ik hoop dat ze er gelukkig van worden, het gaat de meeste jongens niet eens echt om de ranking. Een paar PES gasten hebben een site gemaakt en wij spelen lekker onderling toernooien enzo, dat is veel leuker. Dan weet je ook zeker dat er niet gequit wordt en dat er gewoon een wedstrijd wordt uitgespeeld, al sta je 10-0 achter. Ik heb weleens met zulke cijfers gewonnen en ik kan niet meer dan respect hebben voor de tegenstanders die dan gewoon blijven spelen. Dan ben je een echte gamer, en die quiters en cheaters stelllen echt geen ruk voor. Die snappen het gamen echt niet...
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, dan zal niemand je een quiter vinden... Maak ik vaak zat mee, en dan wordt dat gewoon gemeld en dan quiten we gewoon. Gaan we het opnieuw proberen op de ander zijn server....
     
  17. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is grappig want ik had meer losses dan wins dus hoezo kom ik dan op die lijst.
     
  18. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het voor JOU niet leuk als iemand quit, maar dat is dan ook logisch, je staat voor. Als ik met 3 - 0 achter sta bij rust, quit ik, zeker als het geen leuke wedstrijd is, tenzij er geouwehoert wordt en het op die manier nog leuk is.

    Jij vind het niet leuk als mensen quiten. Ik zie het nut niet van een partij helemaal uit te spelen en met 10-0 te verliezen alleen om jou ego (en je puntjes) te stimuleren. Dat is ook een vorm van kleutergedrag. Je hebt al gewonnen, maar je wilt nog meer winnen om je punten te krijgen in dat totaal onlogische systeem wat ze verzonnen hebben. Want of het nou logisch is of niet, ik wil wel zo hoog mogelijk staan...

    Wees een vent en draag je winst zou ik kunnen zeggen. En ECHTE gamers die met 10-0 verliezen? Ik vind als je je zo zwaar verdiende puntjes krijgt (waar het je blijkbaar om te doen is) je gewoon niet moet zeuren als iemand ervoor kiest om de nederlaag wat eerder te erkennen dan dat jij zou willen.

    Maar goed, dit allemaal imo... Voor mij heeft PES op L!ve inmiddels afgedaan, tenzij ik met vrienden ga spelen. Verder zoeken ze het maar lekker uit met hun ranking en als ik het potje niet gezellig meer vind quit ik gewoon. Dan ben ik maar een kleuter 'die niet tegen zijn verlies kan' al heb ik meer het idee dat sommige mensen kleuters zijn die de winst graag inwrijven met zoveel mogelijk doelpunten. Ik zou zeggen, iedere quitter is een snel verdiende win.

    Ik zou trouwens nooit een goeie partij afbreken omdat ik achter sta, maar als het 5-0 is bij rust zou ik geneigd zijn te zeggen dat er geen sprake is van een goeie partij... Zeker als 3 daarvan worden gescoord door de bal bij het uitspelen van de keeper naar de verdediger gemaakt worden. Over 'gamers' gesproken. Ik kan dat ook doen, maar ik doe het niet uit principe... Iedereen zijn eigen mening.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  19. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lijst staat hier: http://forum.peslive.nl/viewtopic.php?p=1394#1394
    Overigens heb ik net een paar heerlijke potjes gespeeld, vrijwel lagloos en zonder disconnecters.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Omdat je waarschijnlijk gequit had zonder reden :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina