Misschien is het voor JOU niet leuk als iemand quit, maar dat is dan ook logisch, je staat voor. Als ik met 3 - 0 achter sta bij rust, quit ik, zeker als het geen leuke wedstrijd is, tenzij er geouwehoert wordt en het op die manier nog leuk is.
Jij vind het niet leuk als mensen quiten. Ik zie het nut niet van een partij helemaal uit te spelen en met 10-0 te verliezen alleen om jou ego (en je puntjes) te stimuleren. Dat is ook een vorm van kleutergedrag. Je hebt al gewonnen, maar je wilt nog meer winnen om je punten te krijgen in dat totaal onlogische systeem wat ze verzonnen hebben. Want of het nou logisch is of niet, ik wil wel zo hoog mogelijk staan...
Wees een vent en draag je winst zou ik kunnen zeggen. En ECHTE gamers die met 10-0 verliezen? Ik vind als je je zo zwaar verdiende puntjes krijgt (waar het je blijkbaar om te doen is) je gewoon niet moet zeuren als iemand ervoor kiest om de nederlaag wat eerder te erkennen dan dat jij zou willen.
Maar goed, dit allemaal imo... Voor mij heeft PES op L!ve inmiddels afgedaan, tenzij ik met vrienden ga spelen. Verder zoeken ze het maar lekker uit met hun ranking en als ik het potje niet gezellig meer vind quit ik gewoon. Dan ben ik maar een kleuter 'die niet tegen zijn verlies kan' al heb ik meer het idee dat sommige mensen kleuters zijn die de winst graag inwrijven met zoveel mogelijk doelpunten. Ik zou zeggen, iedere quitter is een snel verdiende win.
Ik zou trouwens nooit een goeie partij afbreken omdat ik achter sta, maar als het 5-0 is bij rust zou ik geneigd zijn te zeggen dat er geen sprake is van een goeie partij... Zeker als 3 daarvan worden gescoord door de bal bij het uitspelen van de keeper naar de verdediger gemaakt worden. Over 'gamers' gesproken. Ik kan dat ook doen, maar ik doe het niet uit principe... Iedereen zijn eigen mening.
Laatst bewerkt: 21 jan 2005